Taparikollinen Tommi Herman Pulliainen: tapon yritys, törkeitä pahoinpitelyitä, raiskaus...

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Haista Kaavittu
Agentti Scully

Re: Taparikollinen Tommi Herman Pulliainen: tapon yritys, törkeitä pahoinpitelyitä, raiskaus...

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

Ei tuosta nyt oikein ottanut selvää mutta voisi olettaa että hermanni vastaa vieläkin vapaalta? Toivottavasti olen väärässä :roll:
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
viivahattu
Watson itse

Re: Taparikollinen Tommi Herman Pulliainen: tapon yritys, törkeitä pahoinpitelyitä, raiskaus...

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Haista Kaavittu kirjoitti: To Kesä 06, 2024 12:15 am Ei tuosta nyt oikein ottanut selvää mutta voisi olettaa että hermanni vastaa vieläkin vapaalta? Toivottavasti olen väärässä :roll:
Eiköhän tuo tosiaan vapaalta vastaa. Tästähän on tuoreehko korkeimman oikeuden päätös, että edes henkirikosepäily yksinään ei riitä vangittuna pitämiseen.
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Menikö sitten tääki keissi kännin piikkiin, uskomatonta soopaa kaikki keksiikin, kusettaakseen ja kerjätäkseen pienempää tuomiota.
"Enhän minä tekis tälläst muuta ku kännissä." :mrgreen: :mrgreen:
Kilinkali
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Kilinkali »

Pallit paahtimolle ja tyyppi suljetulle kastroivalle lääkitykselle.
Vastaa Viestiin