Ärsyttää Murha.infossa->
Itse olen seuraillut tätä palstaa enempi vähempi jo muutaman vuoden, nyt vasta rekisteröidyin. Ainoa asia joka joissakin palstalaisissa ärsyttää tai lähinnä hämmästyttää on ylitsepursuavan vilkas mielikuvitys.
Yritetään väkisin vääntää esimerkiksi 99% varmoista hukkumiskuolemista tai vastaavista hirveitä rikosdraamoja ja mahdottoman utopistisia kuvioita.
Yritetään väkisin vääntää esimerkiksi 99% varmoista hukkumiskuolemista tai vastaavista hirveitä rikosdraamoja ja mahdottoman utopistisia kuvioita.
Ok. No silloin Gustafssonin oikeudenkäynnin aikoihin tännekin ekoja kertoja eksyin. Tosin silloin taisi kyllä olla jokin toinenkin palsta. Voi olla, että se muutama vuosi on sitten sen 1,5.papillon kirjoitti:^ Äläs sano, apollo....BrDead on kaukonäköinen, sillä kertomansa mukaan hän on seurannut 1,5v vanhaa palstaa jo muutaman vuoden....ei huono.![]()
En minä väittele. Taisin vain avauksellani osua arkaan paikkaan. Hyvää jatkoa sinullekin.apollo kirjoitti:Joku toinen vastatkoon, en jaksa. Mene sinä väittelemään sen 696:sen kanssa, jotta pääsikö poliisi auvisen sähköposteihin. En jaksa vastata siihenkään.BrDead kirjoitti:En nyt tiedä millä tavalla
Tässä sinulle arka paikka: Avasit pelin mainitsemalla, että olet seuraillut palstaa muutaman vuoden ja nyt päätit kirjautua. Sen jälkeen sinulle valistettiin, että palsta ollut 1,5 vuotta pystyssä. Tähän sinä viisaana korjasit, että aloititkin palstan seuraamisen Gustafssonin oikeudenkäynnin aikaan eli noin kolme vuotta sitten.BrDead kirjoitti:Taisin vain avauksellani osua arkaan paikkaan.
Onnea! Olet juuri voittanut kaikkien aikojen tyhmimmät avaukset -kisan. Palkinnoksi saat banaanin! 2/3 viestistäsi kertoi jo sinusta sen, että puhut pelkkää paskaa.
Kiitos siitä, että avasit sieluntorvesi vielä Lautamiehiin, saa vittuilla rauhassa.
Ihminen on erehtyväinen. Mitä ilmeisimmin näitä palstoja on ollut useampia historian saatossa, Gustafsson-caselle taisi olla ihan omansakin?apollo kirjoitti:Tässä sinulle arka paikka: Avasit pelin mainitsemalla, että olet seuraillut palstaa muutaman vuoden ja nyt päätit kirjautua. Sen jälkeen sinulle valistettiin, että palsta ollut 1,5 vuotta pystyssä. Tähän sinä viisaana korjasit, että aloititkin palstan seuraamisen Gustafssonin oikeudenkäynnin aikaan eli noin kolme vuotta sitten.BrDead kirjoitti:Taisin vain avauksellani osua arkaan paikkaan.
Onnea! Olet juuri voittanut kaikkien aikojen tyhmimmät avaukset -kisan. Palkinnoksi saat banaanin! 2/3 viestistäsi kertoi jo sinusta sen, että puhut pelkkää paskaa.
Samat nimimerkit muistikuvieni mukaan sielläkin pyöri. Saat toki alan pitkäaikaisempana harrastajana valistaa, jotta ei jää vääriä mielikuvia.
Jos tällä väärällä muistumalla olen aiheuttanut sinulle jonkin pysyvän vamman, niin pahoittelen. Ei ollut tarkoitus.
Pointtini ei edelleenkään ollut se, että montako vuotta mikäkin foorumi on ollut pystyssä vaan se, että jotkut tällä palstalla harjoittavat hieman yliampuvaa "analysointia" tietyistä caseista. Ehkä olisi pitänyt tämäkin asia ottaa esiin kaivaen joku tällainen entry, etten päivääsi olisi tässä sektiossa pilannut.
Olet aika hyvä ihmistuntija, jos pystyt yhden ainoan foorumviestin perusteella tekemään noinkin syvällisen analyysin ihmisestä. Siitä papukaijamerkki.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Juu, on ollut, mutta vain yksi on murha.info. Varo halpoja kopioita. Et kuitenkaan ole sen kummemmin perehtynyt millä sivustoilla seikkailet kun ovat näin pahasti menneet sekaisin. Ehkä sinulla on muistiaukko?BrDead kirjoitti:Ihminen on erehtyväinen. Mitä ilmeisimmin näitä palstoja on ollut useampia historian saatossa, Gustafsson-caselle taisi olla ihan omansakin?
Olikohan sille Gustafsson caselle oma juttu vai oliko se joku toinen, mutta se taisi olla jo silloin kun ne surmat tehtiin tai ainakin silloin minä jossain olin ja kävin.
Ärsyttää em. lisäksi kun saa raapustuksensa valmiiksi ja siirtyy esikatseluun, niin "Internet ei voi näyttää sivua". Sinne meni tuotokset kuin jätökset. Ellei kopioi niitä jonnekin muualle. Jo kolmas kerta tänään.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Mua ärsyttää se, että olen tottunut yhdistämään tietyn avan itseeni.Mariacka kirjoitti:Mua ärsyttää se, että olen tottunut yhdistämään tietyn avan tiettyyn kirjoittajaan. Piti hieroa tavallista pidempään rähmiä silmistä näin aamutuimaan.
Minulla vasta olikin silmissä hieromista näin aamutuimaan, mietin että olenko tosiaan niin väsynyt, etten muista kirjoittaneeni tästäkään aiheesta mitään tänään
Sori OT, jatkakaa.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Minä en edes itseäni ymmärtänyt syyttää näkemästäni.. ajattelin jonkun ulkopuolisen cyberhyökkäyksen sotkeneen avat..joey kirjoitti:Mua ärsyttää se, että olen tottunut yhdistämään tietyn avan itseeni.Mariacka kirjoitti:Mua ärsyttää se, että olen tottunut yhdistämään tietyn avan tiettyyn kirjoittajaan. Piti hieroa tavallista pidempään rähmiä silmistä näin aamutuimaan.
Minulla vasta olikin silmissä hieromista näin aamutuimaan, mietin että olenko tosiaan niin väsynyt, etten muista kirjoittaneeni tästäkään aiheesta mitään tänään
Sori OT, jatkakaa.