JV: - Pitää olla kunnon puusilmä,jos Suomen ulkoministerin ja NATON pääsihteerin ulostuloissa ei näe täysin päinvastaista viestiä. Nato USA:n strategia on aiheuttaa massiivinen sota ja pääsihteerin ja USA:n viimeaikaiset lausunnot ja linjaukset (Raja ja Ukraina) tämän päämäärän kanssa on täysin linjassa.
Marko Leppäniemi: - joo niitä ” isänmaallisia” suomalaisia löytyy myös joittenka mielestä putinin talutusnuorassa olis parempi…
Petri Patovisti: - Eikö Leppäniemessä osata elää itsenäisesti?
JV: - Ei osata, sen ja persujen mielestä on parempi olla eurostoliiton liittovaltiossa kuihduttamassa omavaraisuus minkä säilymisen aikanaan takasi mm.Venäjänkauppa ja muu mistä päätettiin itse.
Marko Leppäniemi: - kerrotko missä olen sanonut että EU on hyvä? Sen olen sanonut ettei meillä ole varaa erota siitä. Ja mitä tulee Venäjän kauppaan tai yleensäkin venäjään niin kyllä se oli ihan itse putin joka ne asiat ryssi ja siinä suomi teki ihan oikein että liitty Natoon. NATO on se mitä minä kannatan ja EU:sta voi erota jos siihen on varaa
JV: - Millä tavalla näet ,että nettomaksajalla ei ole varaa erota EU:sta? Suomi lähti pakotteisiin jo vuonna 2014 kun Ukraina Azov joukot alkoi ampua Donbassiin ja Ukraina sääti venäjän vähemmistön oikeuksia heikentäviä lakeja ja Venäjä reagoi siihen..
Marko Leppäniemi: - no kerro nyt miten euro on laiton valuutta?
Jarno Vähäkainu: - Siten,että sitä ei ole lailla säädetty valuutaksi Suomessa. Ja koska siitä ei ole lakia,ei myöskään ole menettelyä siitä eroamiseksi. Euroon liittymisestä ei myöskään ole eduskunnassa päätetty.
Marko Leppäniemi: - no tuo on tuota sun joutavaa hömpötystä jolla luulet olevan jotain merkitystä. Yksinkertaisesti ei ole!
Jarno Vähäkainu: - Oon kyllä huomannut että laillisuus ei sinulle politiikassa merkitse mitään.