Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ai avattaren ylipäätään? Painaa tuolta ylhäältä "omat asetukset"-linkistä ja sieltä sitten laittaa avansa osoitteen siihen "Linkki ulkopuoliseen Avatariin:"-kohtaan... Tietysti eka pitää tekasta ava ja tallentaa se jonnekin kuvanhostauspaikkaan esim. Photobucketiin.
Kykenetkö tuntemaan aitoa empatiaa esimerkiksi juuri tuolla Kauhajoella omaisensa menettäneitä kohtaan?
Jotain siihen viittaavaa tunsin eilen, kun kuuntelin youtubesta jonkun urpon kyhäämän muistoballadin. Siis oh my gaad, aivan kamalaa shittii!!!1! Pistäkää linkkiä jos on hollilla, itse en jaksa alkaa kaivamaan.
Vanha kysymys uudestaan...
Heräät sidottuna 130 kiloisen ja kaljun venäläisen naisen luota, jolla on yllään ainoastaan niittirannekkeet ja pitkävartiset nahkasaappaat. Asunnossa on näkyvillä monenmoista teräasetta sekä seksivempelettä ja lattioilla on kuivunutta verta. Hän antaa sinulle kolme vaihtoehtoa, joista saat valita yhden:
A) Akka viiltää nopeasti kurkkusi auki.
B) Akka antaa sinulle veitsen, millä viillät itse kurkkusi auki.
C) Akka raiskaa sinua yhden viikon ajan ja päästää sinut vapaaksi.
Jos oletetaan, että tyyppi on joutunut kokemaan kiusaamista/syrjimistä tms. niin sitten ehkä jonkinlaista empatiaa... Mutta aika vähänlaisesti tästä ihmisestä ja hänen motiiveistaan on toistaiseksi tietoa tullut, joten juuri nyt suhtautumiseni häntä kohtaan on aika neuraali.
MotiivitOn kirjoitti:Käveletkö vai juoksetko sateessa?
Kävelen. Rauhallisesti.
Valmiissa maailmassa ei ole kiire minnekkään ja sateessa kastuneilla kamppeilla on tapana kuivaa aikanaan.
Jos huomaat useamman kolikon maassa esim. kaupan pääovien edustalla, niin pysähdytkö keräämään ne?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Sitä on testattu itseasiassa kahdessakin eri "tiede"ohjelmassa. Muistaakseni toisessa tultiin siihen tulokseen, että juostessa kastuu enemmän ja toisessa päinvastaiseen tulokseen. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että juostessa kastuu enemmän.