Kuvan alla 5/15 eli kuva mahd. jo vuosia vanha. Mutta totta, ainakin tästä kuvasta tulee kiltimpi vaikutelma. Nykyisellään on ainakin pyöristynyt, liekö alkoholin lisäksi lääkkeitä ja siis jonkinlaista sekakäyttöä. Piirteiltään on romanin näköinen.Amy kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 1:16 pmTää vois hyvin ollakin. Instakuvassa jotenki kiltimmän näköinen kuin muissa nähdyissä kuvissa.Sinitaivas* kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 12:54 pmSori, instassa siis!( korjattu alkuperäinen viesti).
19v. Tuomas Salminen raiskasi ja murhasi 15v. tytön Valkeakoski 25.5.2024
Re: Valkeakoskelta löytyi 15-vuotiaan tytön ruumis - tutkitaan tappona
- Winchester
- Lauri Hanhivaara
Cadi John kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 10:31 pmTäällä oli yksi kartta ladattu aijaa.comiin ja siinä puhelin oii merkitty aika lailla Naakantien ja Kaapelitien lieppeille. Sit jos meni tuota kautta kotiin niin ei olisi heittänyt puhelinta sinne notkoon. Jos nyt oletetaan et tekijä sen heitti.Cyborg evo kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 10:06 pm Eli jos lähipiirin mukaan puhelin löydettiin Naakan notkosta erillään uhrista ja löytäjät kertoivat jatkaneensa puhelimen löytöpaikalta uhrin kodin suuntaan muutaman satametriä löytäen uhrin... Silloin puhelin olisi löytynyt tuon punaisen ympyrän seutuvilta, eli murhamies olisi ilmeisesti lähtenyt paikalta Hakakadun suuntaan ja sieltä ilmeisesti kotiinsa.
Mut en ole paikallisia ja voin olla väärässä.
Tätä jo aiemminkin täällä kyseenalaistin kun puhelimen löytöpaikaksi on nyt tuo notko sanottu niin mistä tämä fakta? Koska itse olen kokoajan siinä käsityksessä ollut että se puhelin on ollut tytön tulosuunnassa.. Ja tätä nyt on täällä jaariteltu kans monta sivua, niin todella vaikea löytää sitä mistä tämä juttu on lähtenyt liikkeelle.
Toivottavasti saadaan huomenna jotain lisätietoja, että täällä loppuisi samoista asioista jankkaaminen!!
-
Cyborg evo
- Scooby-Doo
Täällä kovasti etsitään syyllisiä tekoon, millon se on äiti, millon poissaoleva isä jne. jne. ... Minusta taasen syyllinen on teon tekijä, ihan ite... Nykyään etsitään aina tekoon jos toiseen syyllistä kissojen ja koirien kanssa, millon se on perhe, äiti, isä tai yhteiskunta... hoitoonohjauksen puute tai väärät toimenpiteet jne.jne... KOSKAAN TEON TEKIJÄ EI ITSE OLE SYYLLINEN KOKONAISVALTAISESTI... Tällänenkin paskakikkare olis voinut olla vaikka kuinka täydelliseen perheeseen syntynyt, saannut apua muodossa ja toisessa, mutta teko olis kuitenkin ollut sama... Mitäpä jos ajateltais, että jotkut on vaan niin saatanan kusipäisiä paskiaisia ihan itse, riippumatta mistään muusta tekijästä???? Nyky-yhteiskunnassa on aina löydettävä syy jostain muualta, kuin tekijästä.... Nykynuorille on oikeen kasvattamalla kasvatettu sisään se tunne, ettet ole itse vastuussa mistään tekemisistäsi, vaan syyllinen löydetään aina jostain muualta siihen miksi mitäkin milloinkin kävi...
Viimeksi muokannut Cyborg evo, Ma Kesä 10, 2024 2:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me spekuloitiin tässä kylläkin tekijän mahdollista kotireittiä, jos nyt ylipäätään meni teon jälkeen kotiin.Winchester kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:06 pm Tätä jo aiemminkin täällä kyseenalaistin kun puhelimen löytöpaikaksi on nyt tuo notko sanottu niin mistä tämä fakta? Koska itse olen kokoajan siinä käsityksessä ollut että se puhelin on ollut tytön tulosuunnassa.. Ja tätä nyt on täällä jaariteltu kans monta sivua, niin todella vaikea löytää sitä mistä tämä juttu on lähtenyt liikkeelle.
Toivottavasti saadaan huomenna jotain lisätietoja, että täällä loppuisi samoista asioista jankkaaminen!!
Ei kannata tuudittautua huomisiin lisätietoihin. Tuomas ei ole kommentoinut ja Koskinen ei kommentoi.
Mielestäni asiatonta lytätä epäilyn vanhemmat. Varmasti ihan hirveä paikka myös heille saatuaan tietää mitä poikansa on mennyt tekemään. Uhrin vanhempien ja sisarusten tuskasta en pysty edes kirjoittamaan, koska sanat ei riitä kuvaamaan mitä käyvät läpi.
Tekijän päässä asuu valtava synkkyys mikä tämän hetkisten tietojen perusteella saa vallan humalassa. Ylilautaankin taisi kirjottaa että nimenomaa kiihottaa kuristaa nainen. Kyse himosta ja fantasioista. Tekijä ei välttämättä ole halunnut tappaa, himo ottanut vallan ja kävi miten kävi. Järkyttäväähän tuo olisi ollut jos olisi vain raiskannutkin ja uhri jäänyt henkiin. Puhumattakaan siitä miten kävi oikeasti. Viaton nuori kaunis tyttö kävellyt kotiin mukavasta illanvietosta ja kohdannut pahimman pelkonsa. Väärässä paikassa väärään aikaan. Olen satavarma että tekijä olisi toteuttanut fantasiansa joka tapauksessa. Jokin muu yö ja toiseen uhriin. Heti kun tilaisuus olisi tullut.
Tekijän päässä asuu valtava synkkyys mikä tämän hetkisten tietojen perusteella saa vallan humalassa. Ylilautaankin taisi kirjottaa että nimenomaa kiihottaa kuristaa nainen. Kyse himosta ja fantasioista. Tekijä ei välttämättä ole halunnut tappaa, himo ottanut vallan ja kävi miten kävi. Järkyttäväähän tuo olisi ollut jos olisi vain raiskannutkin ja uhri jäänyt henkiin. Puhumattakaan siitä miten kävi oikeasti. Viaton nuori kaunis tyttö kävellyt kotiin mukavasta illanvietosta ja kohdannut pahimman pelkonsa. Väärässä paikassa väärään aikaan. Olen satavarma että tekijä olisi toteuttanut fantasiansa joka tapauksessa. Jokin muu yö ja toiseen uhriin. Heti kun tilaisuus olisi tullut.
Niin tämä sama viesti on kuultu täällä jo ties kuinka monta kertaa. Onko täällä siis kiellettyä spekuloida mistä kaikki mahdollisesti juontaa?Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:13 pm Täällä kovasti etsitään syyllisiä tekoon, millon se on äiti, millon poissaoleva isä jne. jne. ... Minusta taasen syyllinen on teon tekijä, ihan ite... Nykyään etsitään aina tekoon jos toiseen syyllistä kissojen ja koirien kanssa, millon se on perhe, äiti, isä tai yhteiskunta... hoitoonohjauksen puute tai väärät toimenpiteet jne.jne... KOSKAAN TEON TEKIJÄ EI ITSE OLE SYYLLINEN KOKONAISVALTAISESTI... Tällänenkin paskakikkare olis voinut olla vaikka kuinka täydelliseen perheeseen syntynyt, saannut apua muodossa ja toisessa, mutta teko olis kuitenkin ollut sama... Mitäpä jos ajateltais, että jotkut on vaan niin saatanan kusipäisiä paskiaisia ihan itse, riippumatta mistään muusta tekijästä???? Nyky-yhteiskunnassa on aina löydettävä syy jostain muualta, kuin tekijästä....
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Naisviha kertoo usein huonosta äitisuhteesta (Michael Penttilä). Voi olla, ettei äiti ole antanut lapselle rakkautta.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:13 pm Täällä kovasti etsitään syyllisiä tekoon, millon se on äiti, millon poissaoleva isä jne. jne. ... Minusta taasen syyllinen on teon tekijä, ihan ite... Nykyään etsitään aina tekoon jos toiseen syyllistä kissojen ja koirien kanssa, millon se on perhe, äiti, isä tai yhteiskunta... hoitoonohjauksen puute tai väärät toimenpiteet jne.jne... KOSKAAN TEON TEKIJÄ EI ITSE OLE SYYLLINEN KOKONAISVALTAISESTI... Tällänenkin paskakikkare olis voinut olla vaikka kuinka täydelliseen perheeseen syntynyt, saannut apua muodossa ja toisessa, mutta teko olis kuitenkin ollut sama... Mitäpä jos ajateltais, että jotkut on vaan niin saatanan kusipäisiä paskiaisia ihan itse, riippumatta mistään muusta tekijästä???? Nyky-yhteiskunnassa on aina löydettävä syy jostain muualta, kuin tekijästä....
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
On äärimäisen harvinaista, että ihminen vain syntyy pahaksi. Geeneillä on toki osansa, mutta kasvatuksella, ympäristöllä jne. voi ohjata huonon geeniperimän saanutta parempaan suuntaan, samoin kuin hyvän perimän saanutta huonoon suuntaan. Näiden sairaiden tapausten ennaltaehkäisemiseksi on välttämätöntä ymmärtää mikä ajaa ihmisen tälle tielle. Uskaltaisin väittää, että ei ole montaa, jotka vaan on mainitsemiasi kusipäisiä paskiaisia, vaan siellä on taustalla traumaa, kiintymyssuhdeongelmaa, puutteellisia tunnetaitoja jne. Noissa ongelmissa kun päästään riittävän pitkälle, lopputulos voi olla näinkin ruma kuin tässä tapauksessa.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:13 pm Täällä kovasti etsitään syyllisiä tekoon, millon se on äiti, millon poissaoleva isä jne. jne. ... Minusta taasen syyllinen on teon tekijä, ihan ite... Nykyään etsitään aina tekoon jos toiseen syyllistä kissojen ja koirien kanssa, millon se on perhe, äiti, isä tai yhteiskunta... hoitoonohjauksen puute tai väärät toimenpiteet jne.jne... KOSKAAN TEON TEKIJÄ EI ITSE OLE SYYLLINEN KOKONAISVALTAISESTI... Tällänenkin paskakikkare olis voinut olla vaikka kuinka täydelliseen perheeseen syntynyt, saannut apua muodossa ja toisessa, mutta teko olis kuitenkin ollut sama... Mitäpä jos ajateltais, että jotkut on vaan niin saatanan kusipäisiä paskiaisia ihan itse, riippumatta mistään muusta tekijästä???? Nyky-yhteiskunnassa on aina löydettävä syy jostain muualta, kuin tekijästä....
-
Cyborg evo
- Scooby-Doo
En minä ketään kiellä spekuloimasta yhtään mitään, vaan tuon oman näkemyksen asiaan... Minusta siis mättää nykyään se, että syyllinen on löydettävissä aina jostain muualta, kuin tekijästä... Minun näkemys on tämä, en kohdista tätä viestiä kellekkään, vaan kerron mitä itse ajattelen...Vastuu tulee kantaa itse omista teoistaan... Ei sitä ennenkään mietitty kun Pertsa löi Makea puukolla ja Makelta lähti henki, kun viinapullosta vähän tapeltiin, että vika olis jotenkin Pertsan perheessä tai yhteiskunnassa... Sillon todettiin että Pertsa on syyllinen.
Viimeksi muokannut Cyborg evo, Ma Kesä 10, 2024 2:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei kyllä se syyllinen on ihan tämä tekijä ja itse joutuu vastuun kantamaan. En usko kenenkään ajattelevan muuta.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:29 pm En minä ketään kiellä spekuloimasta yhtään mitään, vaan tuon oman näkemyksen asiaan... Minusta siis mättää nykyään se, että syyllinen on löydettävissä aina jostain muualta, kuin tekijästä... Minun näkemys on tämä, en kohdista tätä viestiä kellekkään, vaan kerron mitä itse ajattelen...Vastuu tulee kantaa itse omista teoistaan...
-
Cyborg evo
- Scooby-Doo
Laitan nyt viellä yhen ihan OT viestin: Siis minusta on ihan mielenkiintosta lukea tekijän perhetaustasta ja mietiskellä mistä johtuu kieroon kasvaminen ym. En sillä sanonut. Vaan laukasin sen tekstiks, missä minusta on villakoiran ydin. Nyky kasvatusmetodeilla meillä on muutamassa vuodessa pirusti enemmän nuoria vakaviin rikoksiin syylistyneitä... Tämä tästä ooteestä.
Kyllä samaa mieltä. Tässähän sen sanoit ja just tätä on spekuloitu.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:45 pm Nyky kasvatusmetodeilla meillä on muutamassa vuodessa pirusti enemmän nuoria vakaviin rikoksiin syylistyneitä... Tämä tästä ooteestä.
Eräs psykiatrian erikoislääkäri ilmaisi joku aika sitten huolensa kasvatuksellisen sosiopatian lisääntymisestä. Psykopatian esiintyvyys on tällä hetkellä noin 1% väestöstä ja sosiopatian 4%, mutta sosiopaattinen käytös saattaa olla kasvussa. Ja nimenomaan, kuten Cyborg Evo totesi, denialistisesta curlingkasvatuksesta johtuen..Cadi John kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:54 pmKyllä samaa mieltä. Tässähän sen sanoit ja just tätä on spekuloitu.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:45 pm Nyky kasvatusmetodeilla meillä on muutamassa vuodessa pirusti enemmän nuoria vakaviin rikoksiin syylistyneitä... Tämä tästä ooteestä.
The biggest mistake in life is you think you have time. Time is free but it's priceless. You can't own it but you can use it. You can't keep it but you can spend it. Once you've lost it you can never get it back.
Myös mulla mättää tämä ja pistää vihaksi, että aina syyllinen löytyy jostain muualta, tekijällä ei ole vastuuta teoistaan. Hyvin vassarimainen tapa nähdä maailmaa.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:29 pm En minä ketään kiellä spekuloimasta yhtään mitään, vaan tuon oman näkemyksen asiaan... Minusta siis mättää nykyään se, että syyllinen on löydettävissä aina jostain muualta, kuin tekijästä... Minun näkemys on tämä, en kohdista tätä viestiä kellekkään, vaan kerron mitä itse ajattelen...Vastuu tulee kantaa itse omista teoistaan... Ei sitä ennenkään mietitty kun Pertsa löi Makea puukolla ja Makelta lähti henki, kun viinapullosta vähän tapeltiin, että vika olis jotenkin Pertsan perheessä tai yhteiskunnassa... Sillon todettiin että Pertsa on syyllinen.
-
Schimanski
- Adrian Monk
Tuskin kukaan kasvaa noin pahasti kieroon ilman minkäänlaista syytä.Cyborg evo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 2:29 pm En minä ketään kiellä spekuloimasta yhtään mitään, vaan tuon oman näkemyksen asiaan... Minusta siis mättää nykyään se, että syyllinen on löydettävissä aina jostain muualta, kuin tekijästä... Minun näkemys on tämä, en kohdista tätä viestiä kellekkään, vaan kerron mitä itse ajattelen...Vastuu tulee kantaa itse omista teoistaan... Ei sitä ennenkään mietitty kun Pertsa löi Makea puukolla ja Makelta lähti henki, kun viinapullosta vähän tapeltiin, että vika olis jotenkin Pertsan perheessä tai yhteiskunnassa... Sillon todettiin että Pertsa on syyllinen.
Mutta oli miten oli niin ei se äiti tai kukaan mukaan tappajan lähipiiristä sinne vankilaan joudu vaikka kuinka olisi kasvatuksen sössinyt. Kyllä tuo tappaja kantaa vastuun rikoksistaan ihan itse. Siitä voidaan kyllä oikeudenkäyntien jälkeen keskustella onko tuomio riittävän kova. Sellaiset merkit on ilmassa että aika harvan oikeustaju tulee sitä tuomiota hyväksymään.