Zeizei kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 9:48 am
En nyt jaksa selata kaikkia sivuja läpi joten jos mulle joku jossain kohtaa kysymyksiä esitti, niin pahottelut etten oo vastannu. Enkä nytkään jaksa spekuloida sen enempää siitä vanhasta aiheesta. Sen verran haluan täsmentää, että en ole sukua enkä kuulu lähipiiriin, pätee sekä uhriin että tekijään.
Mutta sitten itse asiaan (en tiedä onko jo täällä ollut näitä tietoja ja juttuja esillä, pahoittelut jos on). Itse teosta tai tekopäivästä ei oo hajuakaan.
Mutta siis kiinniottopäivänä Tuomas oli ainakin ihan normaalisti ollut kotona, ihan kun mitään ei olis tapahtunukkaan. Melko kylmä "ihminen" kun pystyy tolleen oleen.. Eli siis helposti olis poliisit voinu jo vaikka aamusta käydä kotoo nappaamassa, jos olis sillon jo ollut asiat siinä pisteessä et olis voinu pidättää.
Tää sijoitettu veli, Aleksi, oli kotilomilla (en tiiä onko oikee termi, mutta kotona kuitenkin) ainakin kiinniottopäivänä. Pojat oli yhessä lähteny ehtoolla sääksmäentien nesteelle (pikkolo) ostaan limpparia. Tuomas oli matkalla laittanu äidilleen viestiä, että pistää rahaa et saavat juotavaa. Äippä laitto rahaa ja Tuomas vastas kiitos. Kotimatkalla pojat sitte raudoitettiin sääksmäentiellä. Ne oli vielä lähtiessään jättäny avaimet kotioveen, että pääsee takasin sisälle, mutta seuraava kuka niistä ovista kulki oli poliisi joka saapu paikalle kertoon, että nyt on pojat napattu.
Ja siis nää Tuomaksen ja äidin väliset viestittelyt ja muut on ihan tietoja, ei mitään mutuilua tai spekua. Lähteitäni en ala paljastaan, koska ei tähän asiaan liity, mutta luottoluokitus tiedoille on todella kova.
Ja ihan semmosena "hauskana" tietona vielä, että tossa pidästilannekuvassa mitä lehdistössäkin jaetaan, niin toi punapaitanen kaveri on Aleksi, ei suinkaan Tuomas. Eli ihan väärällä henkilöllä "mainostetaan" tätä tekijää