kysymys miksi iso osa Ullanlinna ketjuun lähettämistäni viesteistä katoaa
kysymys miksi iso osa Ullanlinna ketjuun lähettämistäni viesteistä katoaa
Olen aika ihmeissäni. Ensin katosi asiaa koskevia yksityisviestejä, mutta nyt julkisen puolenkin viestejä häipyy taivaan tuuliin... Varsinkin erään nikin postauksien kommentointi-viestini häviää.
Ylläpito hoi, tämä ei ole hauskaa.
Ylläpito hoi, tämä ei ole hauskaa.
Re: kysymys miksi iso osa Ullanlinna ketjuun lähettämistäni viesteistä katoaa
Olisi mukava, että saisin tähän vastauksen ylläpidolta!
Haloo, voisiko ylläpito vastata!
*Ylläpito ei ole viestejäsi poistanut. Ehkä sinun kannattaisi tarkistaa nettiyhteytesi toimivuus*tm
Olet tänään 9:40 itse poistanut yhden oman viestisi
-NILS-
*Ylläpito ei ole viestejäsi poistanut. Ehkä sinun kannattaisi tarkistaa nettiyhteytesi toimivuus*tm
-NILS-
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
▪︎ Hmm..?
Mahtaisikohan asiaa nopeuttaa, jos laittaisit tuon kyssärin myös ketjuun/osioon :
"Kysy mitä vaan ylläpidolta (osa2)"
X X X X X
Nettiyhteys on kyllä toiminut toisissa ketjuissa samaan aikaan.skoune kirjoitti: To Kesä 13, 2024 9:44 am Haloo, voisiko ylläpito vastata!
-NILS-
Olen poistanut itse yhden viestin tänään.
MUTTA: vaikuttaa siltä, että joku muu kuin ylläpito pääsee käsiksi viesteihini! Miten se voisi olla teknisesti mahdollista?
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Varteenotettava kyllä tuo nettiyhteyden tarkistus. Itse käytän kahdessa eri puhelimessa kahta eri operaattoria... sanokaamme "varmuuden vuoksi"... joista Elisa on tehnyt muutaman minuutin nettikatkoja kolmena aamuyönä saman viikon aikana. Toinen puolestaan toiminut kuin vuoden 1965 junan vessa.
X X X X X
minä en käytä puhelinta minfossa suffaamiseen. Ja kuten kerroin, nettiyhteys toimii toisissa ketjuissa kuin Alliksessa samaan aikaan..ihan kuin joku sieppaisi viestini samaan aikaan kun sitä lähetän..Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:09 pmVarteenotettava kyllä tuo nettiyhteyden tarkistus. Itse käytän kahdessa eri puhelimessa kahta eri operaattoria... sanokaamme "varmuuden vuoksi"... joista Elisa on tehnyt muutaman minuutin nettikatkoja kolmena aamuyönä saman viikon aikana. Toinen puolestaan toiminut kuin vuoden 1965 junan vessa.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
▪︎ Omituista, mutta ei näemmä mahdotonta.skoune kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:14 pm ...nettiyhteys toimii toisissa ketjuissa kuin Alliksessa samaan aikaan..ihan kuin joku sieppaisi viestini samaan aikaan kun sitä lähetän..
Niin sanottua "Testit ja kokeilut"-ryhmää tai ketjua ei minfossa näytä olevan, mutta ehkä sellaisen voi itselleen luoda vaikkapa Kaatopaikka-osioon. Pääsisi ainakin seuraamaa tilanteita joissa tuo syntyy.
Ja huomiotavaksi myös, että kun kirjoittaa sellaiseen ketjuun, johon tulee vilkkaasti viestejä, voi tulla tilanne jossa lähetät viestin, mutta se ei lähdekään heti, kun vastauskonsolin ylälaitaan ilmestyy teksti [[Ketjuun on tullut uusia viestejä (sillä aikaa kun kirjoitit), haluatko katsoa ne ennen kuin lähetät]]. Jos et havaitse sitä, niin saatat olettaa viestisi jo lähteneen ja epähuomiossa suljet viestisi lähtemättömänä.
X X X X X
Tuo saattaa olla totta, en ole hoksannut tsekata tuota, että samaan aikaan tulee toisia viestejä ja olen luullut viestini lähteneen, vaikka olisi pitänyt asia tarkistaa ekaksi. - Ja nyt muistankin, että joissain ketjuissa oli muinoin niin vilkasta, että koskaan ei saanut viestiään lähtemään heti, vaan piti tosiaan tarkistaa ne uudet viestit ekaksi. - Kiitos avusta tai neuvoista.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:36 pm▪︎ Omituista, mutta ei näemmä mahdotonta.skoune kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:14 pm ...nettiyhteys toimii toisissa ketjuissa kuin Alliksessa samaan aikaan..ihan kuin joku sieppaisi viestini samaan aikaan kun sitä lähetän..
Niin sanottua "Testit ja kokeilut"-ryhmää tai ketjua ei minfossa näytä olevan, mutta ehkä sellaisen voi itselleen luoda vaikkapa Kaatopaikka-osioon. Pääsisi ainakin seuraamaa tilanteita joissa tuo syntyy.
Ja huomiotavaksi myös, että kun kirjoittaa sellaiseen ketjuun, johon tulee vilkkaasti viestejä, voi tulla tilanne jossa lähetät viestin, mutta se ei lähdekään heti, kun vastauskonsolin ylälaitaan ilmestyy teksti [[Ketjuun on tullut uusia viestejä (sillä aikaa kun kirjoitit), haluatko katsoa ne ennen kuin lähetät]]. Jos et havaitse sitä, niin saatat olettaa viestisi jo lähteneen ja epähuomiossa suljet viestisi lähtemättömänä.
-
Ulrica
Mä en tiedä miten sellaisessa tilanteessa yksityisviestit käyttäytyvät, jos olet lähettänyt aikaisemmin yksityisviestin ja jossakin vaiheessa tämä sama henkilö on poistanut itseltään käytöstä sen, että hänelle voisi kukaan yksityisviestejä lähettää. Poistuvatko tuolloin ne aiemminkin lähettämät.
- Moderaattorit
- Moderaattori
Kokeilut voi suorittaa Testi & kyselyt-alueella. Alkuaikoina siellä testattiin ainakin avattarien toimivuutta, lainaustoimintojen onnistumisia ja kummasteltiin miksi kuvaa ei saa liitettyä. Katsokaa sinne vuosien taakse.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:36 pm :
:
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
• Hei pannahinen... Minfo lukee ajatuksiaModeraattorit kirjoitti: To Kesä 13, 2024 11:29 pmKokeilut voi suorittaa Testi & kyselyt-alueella. Alkuaikoina siellä testattiin ainakin avattarien toimivuutta, lainaustoimintojen onnistumisia ja kummasteltiin miksi kuvaa ei saa liitettyä. Katsokaa sinne vuosien taakse.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:36 pm :
:
-NILS-
Kävi nimittäin mielessäni juuri tuo avatar-testi ja että miten(?) sen saisi huomaamattomasti hoidettua.
Osastomme kiittää.!!
X X X X X