Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Tikkas- ketjussa vatkaa ja hämmentää pari tyyppiä kuin jossain ompeluseuran juoruilukerhossa toisiaan kompaten. Faktojen sijaan kehitellään sensaatio- tarinoita ihan pelkkään mielikuvitukseen pohjautuen tyyliin uhri pettänyt ja kenties jopa prostituoidun kanssa ,ollut pinnallinen puhumaton materialisti. Paennut ongelmiaan eikä ole ymmärtänyt Bobia, nyyh.
Kun exä neuvottomana katoamispäivänä oli arvuutellut jopa sitä vaihtoehtoa että V olisi mennyt hotelliin riidan seurauksena niin nämä neropatit , mm tämä vuodenaika pitivät itsestäänselvyytenä että tietenkin , V on paennut exäänsä hotelliin aiemmin.
Tuskaista luettavaa nämä regina- tyyppiset novellit. Mutta kun on pakkomielle kommentoida joillakin niin se tuottaa tuollaista shittiä kun asia ei etene.
Kun exä neuvottomana katoamispäivänä oli arvuutellut jopa sitä vaihtoehtoa että V olisi mennyt hotelliin riidan seurauksena niin nämä neropatit , mm tämä vuodenaika pitivät itsestäänselvyytenä että tietenkin , V on paennut exäänsä hotelliin aiemmin.
Tuskaista luettavaa nämä regina- tyyppiset novellit. Mutta kun on pakkomielle kommentoida joillakin niin se tuottaa tuollaista shittiä kun asia ei etene.
-
sepeliepeli
- Vähänniinkuharrastaja
Vilkaisin pitkästä aikaa tuota ketjua, ja mitäs helvetin helvettiä siellä oikein tapahtuu. Ihan oikeasti revitään hatusta jotain pimeitä satuja uhrin pettämisestä, miten on edes pokkaa. Ja samaan hengenvetoon Talvi24 kommentoi, että "Siitä minulla ei ole mitään käsitystä, mikä on ammattikoulun ja ammattikorkeakouun ero. No, jotain tiedän ammattikoulun linjoista (autonasentaja jne käytännön linjoja)". Nyt stuntti seis, seniilikerho.Doris Watson kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 10:55 pm Tikkas- ketjussa vatkaa ja hämmentää pari tyyppiä kuin jossain ompeluseuran juoruilukerhossa toisiaan kompaten. Faktojen sijaan kehitellään sensaatio- tarinoita ihan pelkkään mielikuvitukseen pohjautuen tyyliin uhri pettänyt ja kenties jopa prostituoidun kanssa ,ollut pinnallinen puhumaton materialisti. Paennut ongelmiaan eikä ole ymmärtänyt Bobia, nyyh.
Doris Watson kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 10:55 pm Tikkas- ketjussa vatkaa ja hämmentää pari tyyppiä kuin jossain ompeluseuran juoruilukerhossa toisiaan kompaten. Faktojen sijaan kehitellään sensaatio- tarinoita ihan pelkkään mielikuvitukseen pohjautuen tyyliin uhri pettänyt ja kenties jopa prostituoidun kanssa ,ollut pinnallinen puhumaton materialisti. Paennut ongelmiaan eikä ole ymmärtänyt Bobia, nyyh.
No jep! Nimenomaan regina-novellien suuntaan, rakennellaan tyhjästä henkilökuvia kroonisesti pettävästä uhrista jota sietikin vähän hivauttaa. Akat vauhdissa.
Kävin kattomassa, en oo seurannut kun ei pahemmin kiinnosta tapaus. Mutta siis, mitä helvettiä siellä tapahtuu. Talvi24 spämmii ja horisee jotain ihan omiaan.sepeliepeli kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 11:37 pmVilkaisin pitkästä aikaa tuota ketjua, ja mitäs helvetin helvettiä siellä oikein tapahtuu. Ihan oikeasti revitään hatusta jotain pimeitä satuja uhrin pettämisestä, miten on edes pokkaa. Ja samaan hengenvetoon Talvi24 kommentoi, että "Siitä minulla ei ole mitään käsitystä, mikä on ammattikoulun ja ammattikorkeakouun ero. No, jotain tiedän ammattikoulun linjoista (autonasentaja jne käytännön linjoja)". Nyt stuntti seis, seniilikerho.Doris Watson kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 10:55 pm Tikkas- ketjussa vatkaa ja hämmentää pari tyyppiä kuin jossain ompeluseuran juoruilukerhossa toisiaan kompaten. Faktojen sijaan kehitellään sensaatio- tarinoita ihan pelkkään mielikuvitukseen pohjautuen tyyliin uhri pettänyt ja kenties jopa prostituoidun kanssa ,ollut pinnallinen puhumaton materialisti. Paennut ongelmiaan eikä ole ymmärtänyt Bobia, nyyh.
^
Tikkasketjussa ei syyllistetä uhria. Siellä oikeastaan on pohdittu välituomiota ja siitä esille tulleita seikkoja. Osa on salattua ja siksi spekulointia. Itse en sitä tilannut joten en kovin paljon ole osallistunut keskusteluun. Siellä ei kukaan spämmää.
Mä olen seurannut tuota ketjua niin pitkään, sillä siinä on mielenkiintoisia juttuja ja aika hyvin kirjoittajat on päässyt jäljille monissa asioissa. Jos sitä ei ole seurannut niin ymmärrän et on vähän pihalla.
Tikkasketjussa ei syyllistetä uhria. Siellä oikeastaan on pohdittu välituomiota ja siitä esille tulleita seikkoja. Osa on salattua ja siksi spekulointia. Itse en sitä tilannut joten en kovin paljon ole osallistunut keskusteluun. Siellä ei kukaan spämmää.
Mä olen seurannut tuota ketjua niin pitkään, sillä siinä on mielenkiintoisia juttuja ja aika hyvin kirjoittajat on päässyt jäljille monissa asioissa. Jos sitä ei ole seurannut niin ymmärrän et on vähän pihalla.
Miksi ketjuja ei voida otsikoida ymmärrettävästi? Esimerkkinä nyt vaikka tämä: "Kolme päällä skuutilla auton alle myrtsi" -niin kuka oli myrtsinä? Ai, se onkin joku Myyrmäki. Voi tietysti tulla yllätyksenä pääkaupunkiseudulla asuville että koko Suomi ei tunnista noista lempinimistä kaikkia teidän kaupunginosianne. Eikä tämä ollut siis ensimmäinen laatuaan, näitä on aiemminkin korjailtu ymmärrettävään muotoon.
No mä ihmettelin myös, että mikä hiton myrtsi, kun se on vielä pienellä kirjoitettu.Annie_22 kirjoitti: To Kesä 13, 2024 9:24 am Miksi ketjuja ei voida otsikoida ymmärrettävästi? Esimerkkinä nyt vaikka tämä: "Kolme päällä skuutilla auton alle myrtsi" -niin kuka oli myrtsinä? Ai, se onkin joku Myyrmäki. Voi tietysti tulla yllätyksenä pääkaupunkiseudulla asuville että koko Suomi ei tunnista noista lempinimistä kaikkia teidän kaupunginosianne. Eikä tämä ollut siis ensimmäinen laatuaan, näitä on aiemminkin korjailtu ymmärrettävään muotoon.
Syyllistyn kyllä itsekin noihin lempinimiin, jos Tampereesta on kyse.
Multsu=Multisilta, Peltsu=Peltolammi jne.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Siis tuolloin spämmi kun kävin katsomassa. Varmaan 5 viestiä putkeen tältä Talvelta.Cadi John kirjoitti: To Kesä 13, 2024 8:10 am ^
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
-
Hank Voight
Niinpä. Tämä on yksi niistä asioista jotka pääkaupungin tiimoilta nyppii. Ja kysehän ei ole siitä, etteivätkö PK-seudun ihmiset tajuaisi, ettei muualla Suomessa tiedetä mikä on myrtsi. Kyse on siitä, että niille ei tule asia edes mieleen. Myrtsi nyt vaan on myrtsi. Mikä ongelma?Annie_22 kirjoitti: To Kesä 13, 2024 9:24 am Miksi ketjuja ei voida otsikoida ymmärrettävästi? Esimerkkinä nyt vaikka tämä: "Kolme päällä skuutilla auton alle myrtsi" -niin kuka oli myrtsinä? Ai, se onkin joku Myyrmäki. Voi tietysti tulla yllätyksenä pääkaupunkiseudulla asuville että koko Suomi ei tunnista noista lempinimistä kaikkia teidän kaupunginosianne.
-
Hank Voight
Ihan oikeasti? Mun makuun tuollainen on ihan käsittämätöntä ajattelemattomuutta. En voi ymmärtää alkuunkaanruusumaa kirjoitti: To Kesä 13, 2024 9:37 am
Ei mulla näin Turun naapurissa asuvana tulisi pieneen mieleenkään kirjoittaa Hepparista tai Pisiksestä.
^Joo mutta nyt aion parantaa tapani.
En tietäisi kyllä, missä ja mitä ovat Heppari tai Pisis.
En tietäisi kyllä, missä ja mitä ovat Heppari tai Pisis.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Itse olen ollut pitkään aktiivinen Tikkasketjussa, mutta viime aikoina on ollut jotain kummaa.Cadi John kirjoitti: To Kesä 13, 2024 8:10 am ^
Laitan huoleni tännekin. Miksi osa lähettämistäni yksityisviesteistä ja myös julkisista viesteistä häviää?
Ihmettelee skoune (siis juuri noin nikkini kirjoitetaan, ei siis isoa kirjainta alkuun, kuten Cadi J oikein kirjoitatkin)
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Mitä nuo ovat? Kerropa Turunkin aluetta tuntevalle.Hank Voight kirjoitti: To Kesä 13, 2024 12:58 pmIhan oikeasti? Mun makuun tuollainen on ihan käsittämätöntä ajattelemattomuutta. En voi ymmärtää alkuunkaanruusumaa kirjoitti: To Kesä 13, 2024 9:37 am
Ei mulla näin Turun naapurissa asuvana tulisi pieneen mieleenkään kirjoittaa Hepparista tai Pisiksestä.
E: Toinen ehkä Hepokulta. Mutta entä se toinen?
viewtopic.php?t=42182&start=135
Ja tietysti tässä ketjussa väännetään tieliikennelaista ja väistämisestä eikä itse tapauksesta. Minfo ei petä.
Ja tietysti tässä ketjussa väännetään tieliikennelaista ja väistämisestä eikä itse tapauksesta. Minfo ei petä.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
-
Hank Voight
Joo Heppari on Hepokulta ja Pisis on Piispanristi. Mutta se onkin jo Kaarinan puolella.Donald McRonald kirjoitti: To Kesä 13, 2024 3:43 pm
Mitä nuo ovat? Kerropa Turunkin aluetta tuntevalle.
E: Toinen ehkä Hepokulta. Mutta entä se toinen?