Youtube/krimisarkisto
Mika "Immu" Ilmén
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Re: Mika "Immu" Ilmén
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Enemmän täällä: Seiska.fiImmu Ilmén: rikosilmoistus kustantajasta!
Immu Ilmén ei mukisematta niellyt ex-kustantajansa tuomarin edessä lausumia vihjaileviksi tulkittavia pelkopuheita.
Seiska on uutisoinut Mika ”Immu” Ilménin ja Deadline Kustannuksen edustajan Vera Miettisen välisestä Ganstakuiskaaja - Immu -nimisen kirjan tekijänoikeusriidasta markkinaoikeudessa.
Oikeudenkäsittely alkoi tiistaina 11.6, ja käsittelypäiviä oli kaikkiaan kolme.
Istuntopäivien aikana tapahtui jotain sellaista, jonka seurauksena Immu on tehnyt kustantaja Vera Miettisen salipuheista rikosilmoituksen.
Vihjaili pelkäävänsä
Rikosilmoitus sai alkunsa siitä, kun Vera Miettinen kertoi salissa kyynelehtien pelkäävänsä ja saaneensa pelottavia puheluita, jossa toisessa huokailtiin ja toisessa sanottiin, että ”terveisiä Ilméniltä”.
Vera myös kertoi, kuinka häneltä ja hänen mieheltään on kysytty siitä, eivätkö he pelkää, että ”Ilmén tulee teidän oven taakse”.
Seiskalle Vera kertoi saaneensa kaksi puhelua viime syksynä, kun Immu itse oli kertonut tulevasta tekijänoikeusriidasta sosiaalisessa mediassa.
...
Poliisi selvittää
Immulle Veran salipuheet olivat sen verran myrkkyä, että hän teki poliisille tutkintapyynnön kunnianloukkauksesta.
- En ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen, Vera kiistää.
Immun mielestä kaikkien osapuolten kannalta on hyvä, että esitutkinnassa selvitetään Veran salipuheita.
...
14.6.2024
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
"Liigo", oon täysin samaa mieltä!! Nimenomaan avokämmenellä, ei edes kämmenpohjalla, niin jo valahtaa paskat housuun. Nyt tämä suuri sankari siis uhkaillut naista, ilmeisesti siis sekopäissään, vai keksiikö joku naistoimittaja koko tarinan?
Jos, niin miksi? Tuota se leukojen louskutteli teettää, ja juttu tietysti luistaa pikku poreissa...
Jos, niin miksi? Tuota se leukojen louskutteli teettää, ja juttu tietysti luistaa pikku poreissa...
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
Vuorossa Joensuun rikollisuus.
https://youtu.be/KGhH0U1l9tI?si=hvYvW1rtO6brz9Zx
Mäntyharjun ihmemies
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
ENSIMMÄINEN yhteinen video kuvattiin tammikuussa 2023. Mika Ilmén – tai Immu, sillä nimellä kaikki häntä kutsuvat – seisoi jäisellä parkkipaikalla jossain Itä-Helsingissä. Muhkeassa valkoisessa toppatakissa, kalju pää ja suuret kukkakaalikorvat paljaina.Voimamies lahest kirjoitti: La Heinä 06, 2024 3:59 pm Vuorossa Joensuun rikollisuus.
Mäntyharjun ihmemies
-
Kuukiitaja_piip_piip
- Sofia Karppi
Ketäs tää Judo-Masa oli? Joku maajoukkue judoka?Voimamies lahest kirjoitti: La Heinä 06, 2024 3:59 pm Vuorossa Joensuun rikollisuus.
-
ylälauteiden mies
- Agentti Scully
Vuori, Matti August.Kuukiitaja_piip_piip kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 10:37 am Ketäs tää Judo-Masa oli? Joku maajoukkue judoka?
Kilpaili aikoinaan raskaan sarjan (+100 kg) painoluokassa, edustamansa seura oli Yawara, Joensuu.
Joitain vuosia sitten sai tuomion myös rakennusalaan liittyvässä kuittikauppajutussa.
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
-
Kuukiitaja_piip_piip
- Sofia Karppi
↑
Ei taida missään kuvaa olla
Ei taida missään kuvaa olla
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Erinomainen hieroja myös. Ja jos joku näkee tässä viisastelun aihetta, niin heti tähän voin kertoa kirjoittavani normaali lihasten hieronnasta. Sekä selän nikamien, kuten niskan, osaavasta "naksauttamisesta" paikoilleen, jos treenistä/painista kipeytyneet.
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
Mäntyharjun ihmemies
7/2024 HS kuukausiliitteen juttu.
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010439505.html
Ensimmäinen yhteinen video kuvattiin tammikuussa 2023. Mika Ilmén — tai Immu, sillä nimellä kaikki häntä kutsuvat — seisoi jäisellä parkkipaikalla jossain Itä-Helsingissä. Muhkeassa valkoisessa toppatakissa, kalju pää ja suuret kukkakaalikorvat paljaina.
Ilmén katsoi kameraan ja aloitti:
”Mä oon tota tähän vähän mun tueksi pyytänyt Kenneth Erikssonin, lempinimeltään Kentsu. Kentsu oli aikanaan… se tutki järjestäytynyttä rikollisuutta, ja se on pistänyt läjäpäin meitä jätkiä vankilaan. Se oli todella ilkeä ihminen.”
”Mä oon näistä hommista eläkkeellä, ja Kentsu on eläkkeellä, ja meistä on tullut ihan kavereita, ja me muistellaan paljon vanhoja aikoja…”
Videolle ilmestyi toinen mies, vähän lyhyempi, hänkin paljain päin, kädessä kahvikuppi.
”Täs tää häijy mies on.”
Mika Ilmén ja Kenneth Eriksson tapasivat ensimmäisen kerran podcast-studiossa vuonna 2022. Ilmén oli kutsunut Erikssonin ohjelmaan vieraaksi.
Rosvo ja poliisi.
Oli puhuttu rikoksista. Entisellä rikosylikonstaapelilla ja entisellä jengirikollisella oli paljon yhteisiä tuttuja.
Paljon yhteisiä kokemuksia, joita käsitellä.
Ilménin mukaan heille oli syntynyt ”semmonen yhteys”.
Hän oli sanonut Erikssonille, että lähde mukaan. Ruvetaan tubettamaan
”Kentsu oli vähän, että mikä tube.”
https://www.youtube.com/watch?v=Li4r3vcCYkg
Up Me BhaukaaL | Gangster Song | Immu rider ,Suraj pandit l Shobhit king , Ak- kalakaar
Mitä Suomen Immu voisikaan kommentoida intialaisesta ganstamusasta, kun artisti käyttää nimeä Immu rader?
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010439505.html
Ensimmäinen yhteinen video kuvattiin tammikuussa 2023. Mika Ilmén — tai Immu, sillä nimellä kaikki häntä kutsuvat — seisoi jäisellä parkkipaikalla jossain Itä-Helsingissä. Muhkeassa valkoisessa toppatakissa, kalju pää ja suuret kukkakaalikorvat paljaina.
Ilmén katsoi kameraan ja aloitti:
”Mä oon tota tähän vähän mun tueksi pyytänyt Kenneth Erikssonin, lempinimeltään Kentsu. Kentsu oli aikanaan… se tutki järjestäytynyttä rikollisuutta, ja se on pistänyt läjäpäin meitä jätkiä vankilaan. Se oli todella ilkeä ihminen.”
”Mä oon näistä hommista eläkkeellä, ja Kentsu on eläkkeellä, ja meistä on tullut ihan kavereita, ja me muistellaan paljon vanhoja aikoja…”
Videolle ilmestyi toinen mies, vähän lyhyempi, hänkin paljain päin, kädessä kahvikuppi.
”Täs tää häijy mies on.”
Mika Ilmén ja Kenneth Eriksson tapasivat ensimmäisen kerran podcast-studiossa vuonna 2022. Ilmén oli kutsunut Erikssonin ohjelmaan vieraaksi.
Rosvo ja poliisi.
Oli puhuttu rikoksista. Entisellä rikosylikonstaapelilla ja entisellä jengirikollisella oli paljon yhteisiä tuttuja.
Paljon yhteisiä kokemuksia, joita käsitellä.
Ilménin mukaan heille oli syntynyt ”semmonen yhteys”.
Hän oli sanonut Erikssonille, että lähde mukaan. Ruvetaan tubettamaan
”Kentsu oli vähän, että mikä tube.”
https://www.youtube.com/watch?v=Li4r3vcCYkg
Up Me BhaukaaL | Gangster Song | Immu rider ,Suraj pandit l Shobhit king , Ak- kalakaar
Mitä Suomen Immu voisikaan kommentoida intialaisesta ganstamusasta, kun artisti käyttää nimeä Immu rader?
-
karvakemoni
- Sabrina Duncan
Viimeisimmässä krimisarkistossa (samoin kuin jossain Immun kirjassa) kerrottiin tästä räppäristä, joka hakkasi aivovamman harmittomalle vangille. Onko tästä räppäristä tarkempaa tietoa kuka se oli? Eihän vaan tää ex ub?
-
rakastaja nylkynen
- Nikke Knatterton
tom kokkokarvakemoni kirjoitti: Su Heinä 14, 2024 11:42 pm Viimeisimmässä krimisarkistossa (samoin kuin jossain Immun kirjassa) kerrottiin tästä räppäristä, joka hakkasi aivovamman harmittomalle vangille. Onko tästä räppäristä tarkempaa tietoa kuka se oli? Eihän vaan tää ex ub?