Rikkinäinen kellokin on joskus oikeassa. Täysi nollapostaaja ja chattailijahan tämä on.taavetti kirjoitti: Ke Kesä 05, 2024 9:27 pm Turhaan te Millavaanta haukutte. Hän lukemani perusteella ensimmäisenä toi teille lapsentappajan ja -raiskaajan nimen Valkeakoski - tapauksessa. Muutenkin kertonut avoimesti kokemuksiaan ja tuonut tietojaan aktiivisesti palstalle. Enemmän hänellä on annettavaa tänne kuin joka ketjun Onko mamu - kyselijöillä.
Janita Slim, tai pitäisikö sanoa Jan Fat, voisi hieman hillitä hevostaan. Katkarapuvoileivät vironlaivoilla ovat kuulemma maittavia.
Nimimerkki Millavaan
-
PoliisimestariSisu
Re: Nimimerkki Millavaan
Hilma on hyvä ja korjaa lainauksensa tai opettelee lainaamaan. Sinä sanoit tuon, en minä. Älä koske niihin quoteihin jos et osaa lainata.Hilmamummo kirjoitti:LeaSommer. Sinähän teet juuri samaa pelkästään hyökkäämällä toisten kimppuun. En ole löytänyt vie yhtäkään sinun omaa kirjoitusta, joka käsittelisi rikollisuutta. Mikä teidän ongelma siis on? Yt: Hilma
PS. En minäkään ole löytänyt yhtään sinun kirjoitusta, joka käsittelisi rikollisuutta. Trollausta sen sijaan löysin. Palsta on spekulaatioon, ei trollauksiin ja ylipitkiin/perselleen menneisiin lainauksiin. Tai seuranhakuun. Et-lehdelläkin lienee keskustelupalsta?
En jaksa kopioida tuota ylipitkä lainaustornia, jossa on lainaukset päin vittua.
Hilma, ei vaan millavaan hakee seuraa tai epäilin niin, kun halusi kirjoittaa vangille. Teksti, jonka juuri lainasit, joten oletin sinun lukeneen sen. Tavutanko vielä, tarjoaanko sulle suurennuslasi käyttöön vai lähdetäänkö kuulolaitekaupoille? Milla on kertonut täällä varsin yleisesti itsestään, jopa niin yleisesti että hänen nimensä on helppo selvittää. Toki mitä sillä tekee, ei mitään. Mutta olen ymmärtänyt, että hän on saanut ihan uhkauksiakin ja siksi tämä aloitus.
Mitä lainaukseen tulee, niin kirjoitat nyt tekstiä siten että näyttää siltä kuin minä kirjoittaisin sitä. Eli käytät lainauksia väärin.
Mutta tämä tästä, en jatka vääntöä nyt kanssasi.
Hilma, ei vaan millavaan hakee seuraa tai epäilin niin, kun halusi kirjoittaa vangille. Teksti, jonka juuri lainasit, joten oletin sinun lukeneen sen. Tavutanko vielä, tarjoaanko sulle suurennuslasi käyttöön vai lähdetäänkö kuulolaitekaupoille? Milla on kertonut täällä varsin yleisesti itsestään, jopa niin yleisesti että hänen nimensä on helppo selvittää. Toki mitä sillä tekee, ei mitään. Mutta olen ymmärtänyt, että hän on saanut ihan uhkauksiakin ja siksi tämä aloitus.
Mitä lainaukseen tulee, niin kirjoitat nyt tekstiä siten että näyttää siltä kuin minä kirjoittaisin sitä. Eli käytät lainauksia väärin.
Mutta tämä tästä, en jatka vääntöä nyt kanssasi.
Milla hei sun täytyy muuttuu
sun elämältä suunta puuttuu
sä aina tartut tikkuun lyhimpään
se ei johda mihinkään
sä et oo mikään tyttö enää
sun täytyis tehdä jotain järkevää
ja lapselliset leikkis lopettaa
Oikeesti, Millavaan, voisit yrittää pysyä vähän kauempana linnakundeista ja muista pahoista pojista. Niin ja kertoa hiukan vähemmän itsestäsi rikosaiheisella keskustelufoorumilla. Kaikkea hyvää sulle.
sun elämältä suunta puuttuu
sä aina tartut tikkuun lyhimpään
se ei johda mihinkään
sä et oo mikään tyttö enää
sun täytyis tehdä jotain järkevää
ja lapselliset leikkis lopettaa
Oikeesti, Millavaan, voisit yrittää pysyä vähän kauempana linnakundeista ja muista pahoista pojista. Niin ja kertoa hiukan vähemmän itsestäsi rikosaiheisella keskustelufoorumilla. Kaikkea hyvää sulle.
Kirjoitan tän tänne kun täällä tää ei varmaan johda bändiin mut mua ottaa päähän kun tuntuu että mun jutut herkemmin ilmiannetaan kuin eräiden toisten kaEsim eilen kirjoitin siihen Oulun kauppakeskuksen puukotukseen että liekö persujenvaalitappio ottanut päähän niin poistoon meni ja toiset jauhaa siellä sivukaupalla vastaavaa. Sit toinen asia on että osaan kyllä lukea ja ymmärrän lukemani. Siihe valkeakosken teinisurmaan kirjoitin että takuulla mamu ja sen jälkeen luin että ei ulkomaalaistaustaa niin silti se nostettiin vielä monta sivua myöhemmin esiin että olin niin sanonut. Vastaava eilen kun epäilin sitä vauvan tappajaa kantikseksi ja sitten luin että ulkomaalainen niin jokainen kokee erikseen tarvetta sanoa siitä. Harmi kun minfossa ei voi poistaa omia tekstejä. Joo ei mulla muuta, piti avautua. Mutta siis ymmärrän lukemani tosiaan ja luen uutisia jatkuvasti. Muutkin spekuloi ja toi mamuöyhötys ja polutiikka on ihan jäätävää täällä niin olis monta muuta nimimerkkiä keitä sais ilmiantaa.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Tässä on se positiivinen asia, että ihmiset lukee sun kirjoituksia, kun ne niitä ilmiantaa. Mun kirjoituksia tuskin kukaan edes lukee.Millavaan kirjoitti: La Kesä 15, 2024 10:20 am Kirjoitan tän tänne kun täällä tää ei varmaan johda bändiin mut mua ottaa päähän kun tuntuu että mun jutut herkemmin ilmiannetaan kuin eräiden toisten.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Kyllä mää ainakin luen. Tää mun nikki on tavallaan tuhoon tuomittu täällä ja ymmärrän senkin kun jossain vaiheessa paljon trollasin tahallaan mm mustalaisista. Ja paljon on tullut mainittua omista kokemuksesta mut toisaalta kun on miehinä ollut mustalainen ja rikollisjengiläinen ja nyt tuli kokeiltua myös mamu niin on vähän hajua millaista se on. Ja kun toden totta klen ollut sorilla itse niin tiedän että minä en ainakaan sinne lääkkeitäni saanut kun siitäkin joki sanoi että olen nähnyt putkan vain telkkarissa. Yritän kuitenkin ottaa opikseni virheistä ja syy miks oon minfolla on se että haluan tietää kuka teki mitä teki ja mistä syystä. Politiikkaa en tuo tänne ollenkaan vaikka se on mun yks lempiaiheista muuten.Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Kesä 15, 2024 10:25 amTässä on se positiivinen asia, että ihmiset lukee sun kirjoituksia, kun ne niitä ilmiantaa. Mun kirjoituksia tuskin kukaan edes lukee.Millavaan kirjoitti: La Kesä 15, 2024 10:20 am Kirjoitan tän tänne kun täällä tää ei varmaan johda bändiin mut mua ottaa päähän kun tuntuu että mun jutut herkemmin ilmiannetaan kuin eräiden toisten.![]()
![]()
Joskus miettinyt mitä sitä itsestä oikein kirjoitettaisiin jos kuolisi rikoksen uhrina mille on vieläkin todennäköisyys suuri kun tälläkin hetkellä oon paossa. Varmaan aika värikkäästi. Samoin oon miettinyt sitä kalleutta. Että jos on käytännössä kolmen eri miehen kanssa lapsia ja miehet enemmän tai vähemmän rikollisia niin se kuulostaa pahalta. Mut en polta en juurikaan juo, en kiroile enkä oo ikinä käyttänyt huumeita ja oon opiskellut ammattikorkeassa niin mun on vaikea itse nähdä itseäni kalluna mut kai sitten oon. Tosi pahasti täällä kirjoitetaan välillä vainajista ja olen osallistunut siihen itsekin. Että tää foorumi ei kyllä omaisille sovi. Mietin vaan sanoisko ihmiset kuolleista niin kuin täällä puhutaan jos ei vois sanoo sitä nimimerkin takaa.
Miksi sinä nyt taas olet paossa?Millavaan kirjoitti: La Kesä 15, 2024 12:31 pm Joskus miettinyt mitä sitä itsestä oikein kirjoitettaisiin jos kuolisi rikoksen uhrina mille on vieläkin todennäköisyys suuri kun tälläkin hetkellä oon paossa. Varmaan aika värikkäästi. Samoin oon miettinyt sitä kalleutta. Että jos on käytännössä kolmen eri miehen kanssa lapsia ja miehet enemmän tai vähemmän rikollisia niin se kuulostaa pahalta. Mut en polta en juurikaan juo, en kiroile enkä oo ikinä käyttänyt huumeita ja oon opiskellut ammattikorkeassa niin mun on vaikea itse nähdä itseäni kalluna mut kai sitten oon. Tosi pahasti täällä kirjoitetaan välillä vainajista ja olen osallistunut siihen itsekin. Että tää foorumi ei kyllä omaisille sovi. Mietin vaan sanoisko ihmiset kuolleista niin kuin täällä puhutaan jos ei vois sanoo sitä nimimerkin takaa.
Pitkä tarina enkä oo sata varma tarviiko olla mut luulen että tarvii ja että se ei tuu edes onnistumaan kun jatkuvasti höpötän kaiken somessa. Mut oon vaihtanut kaupunkia ja nimeäkin. Tuskin tää tulee onnistumaan pidemmän päälle..
Ja vieläkin joku nosti esiin sen että epäilin alkuun kantasuomalaisia päihdeäitiä. Ärsyttävää, kyllä muutkin spekuloi ja epäilyt menee usein pieleen. Minfolle pitäis saada ominaisuus että vois poistaa omat kirjoituksensa.
Onpas tässäkin kaupungissa reippaita ja ahkeria mustalaisia bussikuskeina, näin jo toisen lyhyen ajan sisään.
Onpas tässäkin kaupungissa reippaita ja ahkeria mustalaisia bussikuskeina, näin jo toisen lyhyen ajan sisään.
-
Hank Voight
Joo älä muualle kirjoittele, höpötä täällä Minfossa vaan. Meihin minfolaisiin voit katos aina luottaaMillavaan kirjoitti: La Kesä 15, 2024 1:01 pm Pitkä tarina enkä oo sata varma tarviiko olla mut luulen että tarvii ja että se ei tuu edes onnistumaan kun jatkuvasti höpötän kaiken somessa.
Minfo on sulle turvallinen paikka. Ja jos joskus vaikka joku uhkaakin, niin ole huoleti, paikalle kyllä syöksyy kanavan supersankari punaisessa nahkahameessaan.
Hank Voight kirjoitti: La Kesä 15, 2024 2:17 pmJoo älä muualle kirjoittele, höpötä täällä Minfossa vaan. Meihin minfolaisiin voit katos aina luottaaMillavaan kirjoitti: La Kesä 15, 2024 1:01 pm Pitkä tarina enkä oo sata varma tarviiko olla mut luulen että tarvii ja että se ei tuu edes onnistumaan kun jatkuvasti höpötän kaiken somessa.
Minfo on sulle turvallinen paikka. Ja jos joskus vaikka joku uhkaakin, niin ole huoleti, paikalle kyllä syöksyy kanavan supersankari punaisessa nahkahameessaan.
Nii.. Ei mut just vähän aika sitten ihmettelin miten yks ihminen tiesi yhden asian mitä sen ei olis pitänyt tietää koska en oo asiasta puhunut. Missään muualla kuin Facebookissa vaan. 
Minäkin tiedän kuka olet ihan tahtomattani. Satumme olemaan muutamassa samassa tre-ryhmässä. Tietenkin jos menit nimeäsi vaihtamaan niin ehkä en enää tiedäkkään kun en jaksa kesällä tuota naamakirjaa availla. Mutta tosiaan eipä tuo itseäni edes kiinnosta. Pointtina vaan että höpöttelysi on helppo tunnistaa ja esim. yhdistää tänne.Millavaan kirjoitti: La Kesä 15, 2024 2:25 pm Nii.. Ei mut just vähän aika sitten ihmettelin miten yks ihminen tiesi yhden asian mitä sen ei olis pitänyt tietää koska en oo asiasta puhunut. Missään muualla kuin Facebookissa vaan.![]()