Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Dirty Cop
Armas Tammelin

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

Tänään liittynyt uusi asiakirjoittaja yllä.

Oho . Onkin puhdas putintrolli ja veikkaan että taas joku aina sama.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Dirty Cop kirjoitti: La Kesä 15, 2024 4:27 pm Tänään liittynyt uusi asiakirjoittaja yllä.

Oho . Onkin puhdas putintrolli ja veikkaan että taas joku aina sama.
Kyllähän tuo tasaisesti täällä pomppii. Eikä yleensä jää multa huomaamatta, syystä että sillä on tapana lainata jotain mun viestiä. Aina kun se tekee uuden tunnnuksen, niin se tsekkaa ensimmäiseksi, että mitä mä olen kirjoittanut. Aika herttaista :)
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Mä en oikeasti tajua mikä siinä lainaamisessa on niin saatanan vaikeeta. Sehän tulee valmiiksi kun klikkaat " viestistä mitä haluat lainata! Miten jotkut on niin torveloita että kusevat senkin?
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Pesukarhu kirjoitti: La Kesä 15, 2024 7:11 pm Mä en oikeasti tajua mikä siinä lainaamisessa on niin saatanan vaikeeta. Sehän tulee valmiiksi kun klikkaat " viestistä mitä haluat lainata! Miten jotkut on niin torveloita että kusevat senkin?
Mihin se tulee se mitä haluat lainata?

Mä oon niitä torveloita., etten osaa osalainausta. :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Pesukarhu kirjoitti: La Kesä 15, 2024 7:11 pm Mä en oikeasti tajua mikä siinä lainaamisessa on niin saatanan vaikeeta. Sehän tulee valmiiksi kun klikkaat " viestistä mitä haluat lainata! Miten jotkut on niin torveloita että kusevat senkin?
:D :D :D Katsos kun lainaukseen yritetään sisällyttää vain se oleellinen ja poistaa epäoleellinen. :D :D Siksi täällä on välillä todella erikoisia lainauksia. Kaikki eivät ole vielä huomanneet, että viesteihin on esikatselumahdoliisuus. Se on tosi ärsyttävää, kun lainaus on niin pahasti kämmätty, lainattu teksti näyttää ihan muun nimimerkin kirjoittamaksi, kuin sen on todellisuudessa ollut.

Kaikki vaan mukaan rohkeasti kirjoittelemaan, mutta suosittelen käyttämään hieman aikaa lainauksien harjoittelemiseen. Sitähän voi vaikka kuivaharjoitella tuon esikatselun kautta. Laittaa viestin liveksi vasta, kun se on valmis. Se ei ole mitään ydinfysiikkaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Pesukarhu
Jane Marple

ruusumaa kirjoitti: La Kesä 15, 2024 7:19 pm
Mihin se tulee se mitä haluat lainata?

Mä oon niitä torveloita., etten osaa osalainausta. :roll:
Ainakin puhelimella tulee suoraan näin, kun klikkaa tuota " viestin oikeassa yläkulmassa (ei kuvassa). Kuvia sen sijaan en osaa laittaa puhelimella, joten käytän Imguria

https://imgur.com/a/Rz6kAFE
UglyBetty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Ja taas!
Millavaan kyselemässä nimeä alle 20 sivua pitkässä keskustelussa, tietää että se sieltä löytyy mut jos joku vois auttaa ettei ite tarvis etsiä…
MIKSI te autatte näitä laiskimuksia?! Näin niistä ketjuista tulee satojen sivujen mittainen oravanpyörä: ihmiset ei jaksa lukea, niin parinkymmenen sivun välein jankataan samoja asioita uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan.
Tästä erittäin hyvä tuorein esimerkki on Valkeakosken tapauksen keskustelu.
Enjoy!
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

UglyBetty kirjoitti: Su Kesä 16, 2024 5:42 am Ja taas!
Millavaan kyselemässä nimeä alle 20 sivua pitkässä keskustelussa, tietää että se sieltä löytyy mut jos joku vois auttaa ettei ite tarvis etsiä…
MIKSI te autatte näitä laiskimuksia?!
Tätä samaa jaksan ihmetellä. Jos ketjuun aikoo osallistua, vähintä mitä voi tehdä, on lukea lyhyet ketjut ensin läpi ja jättiketjujakin voi seurailla aikansa että pääsee mukaan. Monessa ketjussa kysytään tietoja, jotka saattaa olla jopa edellisellä sivulla! Se osoittaa, että ei oo viitsitty tehdä tippaakaan pohjatyötä ennen kuin laiskana tullaan kyselemään. Ite en noille laiskoille jakele tietoja, saisivat opetella vähän näkemään vaivaa itsekin.
Abckissa
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Abckissa »

Sverdlov kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 7:42 am Mielestäni kirjoittajien tulisi kiinnittää enemmän huomiota kielioppiin ja oikeinkirjoitusasuun. Jos ajatus on itselle selvä (onko?), niin väärät korrelaatit, pilkuttomat pitkät lauseet, lauseiden aloittaminen ja erisnimien kirjoittaminen pienellä kirjaimella, yht'äkkiä keksityn lempinimen käyttäminen, sivulaueitten sivulauseet, anglismit, tyylilajien sekoittamiset ja sanojen väärät taivutukset hankaloittavat lukemista, aiheuttavat vääriä käsityksiä, eivät kerro mitään ja vähentävät uskottavuutta. Samalla ne kertovat jotakin ihmisen sivistystasosta.
Asiaa koko kirjoitus.

Etenkin nämä yht'äkkiä keksityt lempinimet tekijästä jotenkin ärsyttää. Sitten kun se keksitty lempinimi vielä lyhennetään kirjainyhdistelmäksi, niin ärsyttää vielä enemmän. Miksi tekijästä nyt ei vaan voi käyttää sitä oikeaa nimeä, tai sitten vaikka etukirjaimia nimistä? Jos nyt on oikessa elämässä joku lempinimi, niin vaikka nyt sitäkin. Jos nimi ei ole tiedossa, niin eikö vaan voi kirjoittaa tekijä? Miksi ihmeessä keksitään jotain murha.info-lempinimiä.
Pesukarhu
Jane Marple

Abckissa kirjoitti: Su Kesä 16, 2024 8:25 pm
Sverdlov kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 7:42 am Mielestäni kirjoittajien tulisi kiinnittää enemmän huomiota kielioppiin ja oikeinkirjoitusasuun. Jos ajatus on itselle selvä (onko?), niin väärät korrelaatit, pilkuttomat pitkät lauseet, lauseiden aloittaminen ja erisnimien kirjoittaminen pienellä kirjaimella, yht'äkkiä keksityn lempinimen käyttäminen, sivulaueitten sivulauseet, anglismit, tyylilajien sekoittamiset ja sanojen väärät taivutukset hankaloittavat lukemista, aiheuttavat vääriä käsityksiä, eivät kerro mitään ja vähentävät uskottavuutta. Samalla ne kertovat jotakin ihmisen sivistystasosta.
Asiaa koko kirjoitus.

Etenkin nämä yht'äkkiä keksityt lempinimet tekijästä jotenkin ärsyttää. Sitten kun se keksitty lempinimi vielä lyhennetään kirjainyhdistelmäksi, niin ärsyttää vielä enemmän. Miksi tekijästä nyt ei vaan voi käyttää sitä oikeaa nimeä, tai sitten vaikka etukirjaimia nimistä? Jos nyt on oikessa elämässä joku lempinimi, niin vaikka nyt sitäkin. Jos nimi ei ole tiedossa, niin eikö vaan voi kirjoittaa tekijä? Miksi ihmeessä keksitään jotain murha.info-lempinimiä.
Saatan olla vähemmistössä, mutta mun mielestä nää tekijästä keksityt lempinimet on aika lapsellista touhua.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Abckissa kirjoitti: Su Kesä 16, 2024 8:25 pm
Asiaa koko kirjoitus.

Täsmälleen samaa mieltä kaikesta yllä olevasta!

Ja nuo typerät lempinimet kirjainyhdistelmineen on ihan älyttömiä! Ensinnäkin sotkevat ketjua kun uudet jää (aiheellisesti) ihmettelemään mikä tai kuka se kirjainyhdiste on. Ja toisekseen, kun ei olla päiväkodissa tai alakoulussa enää. Ihan helvetin lapsellista! Alakouluikäiset keksii kakkapää-nimityksiä (KK, ehe ehe), mutta ei se nyt saakeli oo aikuisten touhua! Voi sanoa ihan tekijä, epäilty tai käyttää nimeä niin kuin muutkin aikuiset ihmiset.
Sverdlov
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Oulun väkivaltatilanteiden ympärillä on nyt ollut "keskustelua". Määrällisesti sitä on, mutta laadullisesti se on onnettoman lapsellista. Pitäisi sitä ja pitäisi tätä, natsit ja natsit...

Tämä foorumi ei välttämättä ole pelkästään sitä varten että voi kertoa natsien olevan rasisteja tai rasistien olevan natseja, vaan myös ideapaja - ajatushautomo. Täältä voisi älykkään keskustelun jälkeen löytää jopa ajatuksia esitettäväksi muuallekin. Jopa päättäjille asti on mahdollista edetä ja mikäli sellaisen esityksen takana on riittävästi väkeä, on sellaisella myös voimaa.

Samoin tämän avulla voisi löytää sitä peräänkuulutettua yhteisöllisyyttä. Mielestäni tämä kansa kaipaa sitä edelleenkin. Nyt tarkoitan sellaista yhteisöllisyyttä joka ei silminnähden johda maata ja kansaa tuhoon muutamassa kymmenessä vuodessa, vaan sellaista jonka avulla voisimme selvitä tulevasta helpommalla. Nyt asiat ovat päinvastoin - vaikeuksia haetaan oikein hakemalla.

Valitettavan usein hyväkin esitys kaatuu joustamattomuuteen. Koskenkorvan ja Pöytäviinan paremmuudesta väitellään verissä päin ja samaan aikaan sallitaan koko maan tuhoutuvan. Tekisikö viisas kansa näin?

Ennen kuin kirjoitat rasistisen natsipaskeen raukkamaisesta teosta ja hänen kuristamisestaan, ampumisestaan, hirttämisestään, myrkyttämisestään ja loppuelämäksi karkoittamisestaan Siperiasta vieläkin idemmäksi, mieti, oliko teolle jokin ärsyke - syy?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Sverdlov kirjoitti: Ke Kesä 19, 2024 2:08 pm Oulun väkivaltatilanteiden ympärillä on nyt ollut "keskustelua". Määrällisesti sitä on, mutta laadullisesti se on onnettoman lapsellista. Pitäisi sitä ja pitäisi tätä, natsit ja natsit...
▪︎ Niin...
Olisiko tuohon laadun suppeuteen osavaikuttajana se, että varsinaista tietoa on vaiettu ja sitä on, suomalaiselle tyylille uskollisena, saatavilla kovin vähän?

Kylmä totuushan on, että Vaikeneminen on kaikkien ennakkoluulojen äiti. Eli, jos ihmisellä ei ole täyttä tietoa johonkin asiaan liittyvästä totuudesta, koettaa hän saatavilla olevista palasista luoda sellaisen.

Ennakkoluulot aiheuttavet juurikin hallitsijoiden luomaa mielen sekasortoa alamaisissa, jotka siten ovat helpommin hallittavissa.
X X X X X
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Olenpa kerrankin samaa mieltä kuin Sverdlov.

Joo on totta, että rasistista mölinääkin foorumilla näkee, eikä sellaista tarvita mihinkään. Mutta mitä tulee keskustelujen tasoon, niin sitä huonontaa ihan yhtä paljon ne Janita Liman kaltaiset valveutuneet, jotka kiskovat natsikorttia esiin valtavalla innolla.

Itsekään en ole rasistista sontaa tuottanut koskaan, mutta siitä huolimatta on mullekin kyseistä korttia tyrkytetty.

Toiset valittaa kanavan rasismista, toiset kanavan kukkahattuilusta. Mutta onkohan mun lisäksi ketään, jonka mielestä molemmat ovat melko lailla samanmoisia ongelmia?
Pesukarhu
Jane Marple

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 9&start=15

Nyt foliohatut kireälle: asunto on somalin, koska ovessa on sininen "welcome" kyltti jossa valkoinen tähti, ja Somalian lipussa on valkoinen tähti sinisellä pohjalla!
Vastaa Viestiin