On se sikäli ok että en minä kaikkia maahanmuuttajia ole rajan yli työntämässä, enkä kaikkia sekopäitä mielisairaalaan tai vankilaan passittamassa vaikka minusta on kyllä tullut omien kokemusten myötä hyvinkin nuiva ihminen tietyntyyppisen maahanmuuton suhteen ja kannatan myös huomattavasti kovempia rangaistuksia varsinkin väkivaltarikollisille. Suomesta on tullut jo kauan sitten näissä asioissa sellainen ääriajattelijoiden sirkus, että järkevä keskustelu on jokseenkin mahdotonta joten ei tästä asiasta tämän enempääWildchild79 kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 1:08 pmTarkoitatko siis, " Matut vittuun Suomesta ja kaikki muut sekopäät hoitoon jos mahtuu"?Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 12:53 pm
Minähän en pidä haitallisesta maahanmuutosta tippaakaan ja olen ihan aidosti ja erittäin jyrkästi sitä mieltä että se on tämän(kin) maan kannalta paljon haitallisempi ja vaarallisempi ilmiö, kun joku yksittäinen puukon kanssa heiluva vähäisellä järjellä varustettu natsi mutta se on ihan toinen tarina se.
Elämme sivistysvaltiossa ja toivottavasti elämme jatkossakin.
Jos sen sanoo noin nätisti kun tossa sun viestissä niin onko se ok?
Jos palataan itse asiaan niin kyllä tuo isku saattoi hyvinkin olla etukäteen suunniteltu, vaikka itse kyllä veikkaan täydellistä pimahtamista.