Sama seuraavalle.
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
En varsinaisesti. Opiskelen, joten tehtäviä tulee ehkä tehtyä.Mother_North kirjoitti:
Menetkö viikonlopuksi töihin ?
Minkälaista ruokaa laitat yleensä?
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mun tapauksessani täysin teoreettinen kysymys, mutta mielestäni ei kannattaisi tunnustaa. Jos moiseen ryhtyy, täytyy kestää myös omatunnon soimaukset ihan itse, turha yrittää keventää mieltään tunnustuksilla...
Seuraavalle esitän ketjussa vastaamatta jääneen kysymyksen:
Mikä vittu noita porilaisia oikein vaivaa? Tai lahtelaisia, ei sen puoleen?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kiitos vastauksesta, noin olen itsekin ajatellut...maija turjukka kirjoitti:Mun tapauksessani täysin teoreettinen kysymys, mutta mielestäni ei kannattaisi tunnustaa. Jos moiseen ryhtyy, täytyy kestää myös omatunnon soimaukset ihan itse, turha yrittää keventää mieltään tunnustuksilla...
Mikä vittu tätä koko lajia nyt ylipäätään vaivaa?
Jarkko Martikainen, A.W. Yrjänä, Toni Wirtanen, Ismo Alanko, Herra Ylppö, Pauli Hanhiniemi vai joku muu ja perustelut (mestarillisimmat sanoitukset)?
Rakastan suunnattomasti Akin tekstejä (äänikin on tosiaan kiihottava) ja CMX:n musiikkia, mutta älyköiden älykkö on mun silmissä Toni Wirtanen.joey kirjoitti:Aivan ehdottomasti A.W. Yrjänä, tosin myönnettäköön että en kykene arvioimaan sanoituksia täysin puolueettomasti, kun se ääni... Huh! Lempparini suomalaisista.
Sama seuraavalle.
Vielä eteenpäin.
Tästä aiheesta mä voisin pitää vaivatta tältä istumalta ainakin tunnin luennonantwerpen kirjoitti:Millä perusteella Toni Wirtasta pidetään älykkönä? Onko hän koskaan sanonut yhtään mitään? (Mielestäni hän on pelkkä "puhuu paljon mutta sanoo vähän" ihminen.)
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Timo T.A. Mikkonen and the Celebrities. (Huom. em. bändiä ei taida onneksi olla olemassa).
Hahahhhaaa, loistokysymys, pistetään eteenpäin!
Lisätty: sulkeissa oleva teksti.
Hahahhhaaa, loistokysymys, pistetään eteenpäin!
Lisätty: sulkeissa oleva teksti.
Viimeksi muokannut Kylli, Pe Syys 26, 2008 2:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...