Naisten perustama rikollisjengi

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Onko tytöillä rahat vähissä kun ovat ilmeisesti siirtyneet uusiin keinoihin:
http://www.crap.fi/?i=6445

Aina kirjoittavat "Miksi?" ja sen jälkeen perustelevat toimintansa...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mitä vomans mclle nykyään kuuluu? Onko kuulunut mitään?
Paavo Arhinmäki on äijä!
horrorpop
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:32 pm

Viesti Kirjoittaja horrorpop »

Ainakin löytyy vielä irc-galleriassa yhteisö tuolla nimellä... ei oo jäsenmäärä kovin suuri, ja kaiken lisäksi yksi niistäkin harvoista on mies *reps* :lol:
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2583631
En oo kylläkään kirjautunu tuonne, nii en pääse lukemaan onko jotain kivoja kirjotteluja.
Ehkäpä tyttäret on vihdoinki viisastunu ja lopettanu koko pelleilyn.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

LOL irc-galleriassa rikollisjärjestö!! :D :D :D :D :D
Sue-Ellen
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 2:26 pm

Viesti Kirjoittaja Sue-Ellen »

Mä en mahda sille mitään että hurja rikollinen nimeltä Lellu saa jo hymyilemään... :D
I am what you made me
sähköankerias
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Syys 06, 2008 2:00 pm

Viesti Kirjoittaja sähköankerias »

Onko tuo -jazau- perustajia vai joku muu? Sama tyyppi löytyy nimittäin päihdelinkistä nimellä jaz. Mietinkin että mistä nimi on tuttu...
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

sähköankerias kirjoitti:Onko tuo -jazau- perustajia vai joku muu? Sama tyyppi löytyy nimittäin päihdelinkistä nimellä jaz. Mietinkin että mistä nimi on tuttu...
Samanlainen laiha likka ainakin on kuin muinoin alibissa oli jutun yhteydessä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Ei ole. Jennie on galleriassa joku odessa08 tai jotain tämäntapaista. Mun mielestä tuo yhteisö vaikuttaa vähän vittuilulta... :)
What's up, fuckers?
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Odessa08:n päiväkirjasta IRC-galleriassa:


Keskiviikko 10.09.2008
11:30 Enää kaksi kuukautta

aikaa jäljellä laskettuun aikaan...

Tässäkö syy Woman´s MC:n hiipumiseen?
turmion tommi
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:55 pm

Viesti Kirjoittaja turmion tommi »

Voi himpula.
Rupesin aamu krapulas lukeen tätä ketjua ja nauroin niin kovasti että tärähti sonnat housuun ja nyt on tietokone tuoli pilalla.
:oops:
Leopardi
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Syys 20, 2008 2:21 am

Viesti Kirjoittaja Leopardi »

sähköankerias kirjoitti:Onko tuo -jazau- perustajia vai joku muu? Sama tyyppi löytyy nimittäin päihdelinkistä nimellä jaz. Mietinkin että mistä nimi on tuttu...
Helvetin seksikäs akka :D
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Agathon kirjoitti:Odessa08:n päiväkirjasta IRC-galleriassa:


Keskiviikko 10.09.2008
11:30 Enää kaksi kuukautta

aikaa jäljellä laskettuun aikaan...

Tässäkö syy Woman´s MC:n hiipumiseen?
Jaahas. Se oli sitten woman´s mc:n loppu. Raskaushan mainittiin muistaakseni Alibissa riittävänä syynä pistää pillit pussiin. Missä se Lellu on?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kukahan tämä -jazau- on? Ei siis todellakaan ole tämä Jennie, joka "rikollisryhmän" perusti. Jennie tosiaan galleriassa nickillä Odessa08 ja Lellu nickillä valeli. Ihan mielenkiintoinen tuo Lellun päiväkirjamerkintä :roll: :lol:
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Aariel kirjoitti:Kukahan tämä -jazau- on? Ei siis todellakaan ole tämä Jennie, joka "rikollisryhmän" perusti. Jennie tosiaan galleriassa nickillä Odessa08 ja Lellu nickillä valeli. Ihan mielenkiintoinen tuo Lellun päiväkirjamerkintä :roll: :lol:
Pastees tänne?
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bombay kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Kukahan tämä -jazau- on? Ei siis todellakaan ole tämä Jennie, joka "rikollisryhmän" perusti. Jennie tosiaan galleriassa nickillä Odessa08 ja Lellu nickillä valeli. Ihan mielenkiintoinen tuo Lellun päiväkirjamerkintä :roll: :lol:
Pastees tänne?
On ihan julkinen, ei tarvitse siis sisäänkirjautumista, mutta laitetaan nyt :)
Heidi moooi!

Näin sitä vuos vierähti ja läheiset tietää mitä tällä tarkotan ja niin sanotut "kaverit" mitkä nyt jää unholaan tietävät myös. YSTÄVÄT niinkun lapseni kummi täti jonka pidin varjossa elämältäni voin taas hänet lisätä hyvällä omalla elämääni. Ei enää unettomia öitä.l..virkavaltaa tai henkistä väkivaltaa. Kaikka rakentaa elämänsä ihan itse ja omilla jaloilla itsensä kantaa kun lähtee väärälle polulle. Vuotta en takasin elämästä saa mutta toivon et se jää tohon vuoteen todellakin. Mulla on yks mies mun elämässä ja se on se pieni mies jota ero koskee yhtä pahasti kun mua. Mikään ei tule enään meidän välille jos se on musta kiinni. Nyt on vihdoinkin kovan taistelun jälkeen palaset alkaneet loksahtaa kohdalleen. Kaverit on kavereita ja YSTÄVÄ on YSTÄVÄ jonka haluaa pitää ulkopuolella sillon kun tietää olevansa väärällä polulla eikä tahdo hänen joutuvan takasin hänen entiselle polulle. Nyt pystyy kohdata taas sen joka on oikea YSTÄVÄ vaikka ei ole silloin siinä kun sitä tarvii. Sitä välittää toisesta niin paljon että kärsii tavalla tai toisella oman pahan olon ja tulee jossain vaiheessa ajan kanssa voittajana niin että ei ole pelkoa että se toinen lähtee huonolle polulle sinun takia. Miehiä tulee... miehiä menee...lapset aina jää vaikka ne ei aina olisi juuri siinä. Kaverit on kavereita ja YSTÄVÄT PYSYY AINA!!! Mulla on yks ystävä mikä on eläny tän hullun myllyn ja säätämisen ja pystyny lopettaa ja jatkanu normaali elämää. Siihen pystyy muutkin mut pitää olla selkärankaa ja YKS OIKEA YSTÄVÄ. Tai riittää tunne siitä oikeasta ystävästä vaikka et sitä usein näekkään. Kyllä voi selvinpäin olla helvetin hyvä olla. Ei stressiä ja kaikki asiat hoidettu pitkälle eteen päin. Tosin hieman huppelissa aina näin kaverin nimppareilla saa olla:) Vaikka sä oot hopeeta sä oot täyttä kultaa.
Huomatkaa viimeinen lause kirjoituksesta.
:D
Lukittu