Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Knobster kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 9:14 am
RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 11:55 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 11:10 pm En normaalisti hoitele tuollaisia keittiöpsykologin hommia, mutta noista kahdesta olen saanut vahvasti tuollaiset fibat.
Tulee varmaan yllätyksenä, mutta ketään ei kiinnosta sinun "fibasi". Olet maaseudulla elävä syrjäytynyt pienimunainen alkoholisti, joka on juonut itsensä vuoden 2019 Jörn Donnerin näköiseksi alle 40-vuotiaana. Sinussa ei ole minkäänlaista vetovoimaa, vain läpivetoa kun avaat suusi. Tuulikin kulkee lävitsesi.
Heh, Hans nyt tosiaan on tuota kuvailemaasi ja lisäksi KOVIN tuntemani vasikka ja piipittäjä :D Tuommoisia ei oikeassa maailmassa kauheasti katsella niin huutaa sitten netissä tuskaansa ja reippaana potilaana vasikoi kaiken mikä ei vastaa omaa maailmankuvaansa.
Tuo on tosiaan sellainen reppana, joka alkoholin voimalla länkyttää netissä. Tosielämässä mitään sanomaton pikkumies. En usko, että kukaan edes tirvaisisi, mutta on niitä kaikenlaisia. Veikkaan pituudeksi 160. Eli 10 cm alle manletrajan.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Knobster kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 9:14 am
e: hieman kyllä pelottaa jos Possu kehuu minua. Laitatteko pikkunatsit sun muut meikäläisen kehumiseen linkkiä. En oikein haluaisi possuihin sekaantua.
No niin, sieltä se tuli taas. Natsikortti heilahti ihan ohimennen ja vaivihkaa. Taitaa tulla ihan selkäytimestä?

Mitä tulee possun kehumisiin, niin niitähän onkin oikein helppo linkitellä, ne kun ovat aina singahtaneet possun kyydissä bittitaivaaseen. Jos eivät olisi, niin oikein mielelläni sulle referoisin. Mut nyt ei kyllä pysty, sori vaan.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Knobster kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 9:12 am
viivahattu kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 11:35 am
Knobster kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 11:27 am Miksi pitäisi? Ei mulla ainakaan kiiinosta kuka tämä uhri oli. Riittänee että motiivi teolle oli rasistinen.
Eli ei sillä väliä, kuka moitteetonta elämää viettävä ravintolatyöntekijä joutuu jonkun sekopäisen kersan puukon tielle, kunhan pääsee runkkaamaan rasismille ja öyhöttämään siitä. Hyvin sä Knobster vedät. Taas.
Joo ei tosiaan kiinnosta jos tekijä itse kertoo heti teon motiivin olleen rasistinen. Se riittää itselleni että saan selvyyden siitä mitä on tapahtunut.
Kai sä nyt jumalauta sen verran tajuat, että psykopaatti ajattelee noin kuin sinä? Että rikoksen uhri "ei tosiaan kiinnosta", kunhan rikos itsessään antaa sinulle avaimet käteen tuutata omaa agendaasi. Esimerkiksi minua kyllä kiinnostavat rikoksissa ennen kaikkea ne uhrit, varsinkin jos ovat täysin vailla omaa syytään uhreiksi valikoituneet, ja toivon rikollisten jäävän kiinni ja saavan oikeudenmukaiset rangaistukset nimenomaan siksi, että heidän uhrinsa ja näiden läheiset voisivat ehkä päästä eteenpäin omassa elämässään. Sinulle koko homma tuntuu olevan yksinomaan sitä, että pääset kokemaan perverssiä nautintoa öyhöttäessäsi rasismista, vitut uhrista ja vitut koko yhteiskunnasta, kunhan Nupitar pääsee sanomaan että kattokaa nyt rasismia. Ei saatana mikä hahmo. :D
Hank Voight

viivahattu kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 5:49 pm Sinulle koko homma tuntuu olevan yksinomaan sitä, että pääset kokemaan perverssiä nautintoa öyhöttäessäsi rasismista, vitut uhrista ja vitut koko yhteiskunnasta, kunhan Nupitar pääsee sanomaan että kattokaa nyt rasismia. Ei saatana mikä hahmo.
Niinpä. Ja se mikä tuossa on kaikkein käsittämätöntä on se, ettei itse lainkaan tajua, että jotain vikaa omassa ulosannissa on. Kaikki vittuilee ja pitää idioottina, paitsi toki tulitukea antava RL.

Jos mulle vittuilisi ihan kaikki, niin todellakin ainakin vilkaisisin peiliin. Mutta turha toivo kun näistä kolmesta sankarista puhutaan. Kyllä, kolmesta. Varmaan arvaat kuka on se kolmas? :)
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 6:04 pm tulitukea antava RL.
Olet melko sotilaallinen. Oikein tulitukea. Kunnon tolvana ja täysin turha mölisijä murhainfossa. Ylläpito voisi poistaa tunnukset.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Mistä näitä neekerinrakastajia riittää?
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Hank Voight kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 6:04 pm Varmaan arvaat kuka on se kolmas? :)
Oliko qurqo vai Erkki?
Hank Voight

acp kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 2:06 am
Hank Voight kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 6:04 pm Varmaan arvaat kuka on se kolmas? :)
Oliko qurqo vai Erkki?
Ei vaan Erkki. Kyllähän qurqo sai aina sekoilla ihan rauhassa, eihän sekään muille vittuillut. Kuten tämä tehoketju.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Hank Voight kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 6:04 pm
viivahattu kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 5:49 pm Sinulle koko homma tuntuu olevan yksinomaan sitä, että pääset kokemaan perverssiä nautintoa öyhöttäessäsi rasismista, vitut uhrista ja vitut koko yhteiskunnasta, kunhan Nupitar pääsee sanomaan että kattokaa nyt rasismia. Ei saatana mikä hahmo.
Niinpä. Ja se mikä tuossa on kaikkein käsittämätöntä on se, ettei itse lainkaan tajua, että jotain vikaa omassa ulosannissa on. Kaikki vittuilee ja pitää idioottina, paitsi toki tulitukea antava RL.

Jos mulle vittuilisi ihan kaikki, niin todellakin ainakin vilkaisisin peiliin. Mutta turha toivo kun näistä kolmesta sankarista puhutaan. Kyllä, kolmesta. Varmaan arvaat kuka on se kolmas? :)
Hans Voittille jos vittuilee on mikä vaan ja sanat työ tiäjätte neli tahti vaihokkaat ja Helvi kääntyy viälä hauvassaan
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Kypvännuppi se ei huomaa natsimuslimien rasistisia rikoksia kun mutakuonot listivät suomalaisia lapsia machetalla 🤡🤡🤡

On tainnut vetää käteen jo viikon putkeen ja loputkin aivot valuneet äidin kellarin lattialle
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Nupitar muistelee useassa ketjussa nyt mansessa viettämäänsä aikaa. Kunnallistutkinto mielessä äidin helmoissa venäjän rajalla
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Tuntuu olevan kyllä kovan luokan neekerinrakastaja. Varmaan vielä tultuaan neekereiden ryöstämäksi ottaa lopuksi vapaaehtoisesti suihin ja nielee mällit.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Täällähän onpi taas idioottien kokoontumisajot menossa :D

Jatkakaa...
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Nyt vaan odotellaan nupitar-rasistin uutta bannia
Knobster kirjoitti: To Heinä 11, 2024 1:08 pm Yritätkö pitää matukiimaa väkisin yllä? Vai mikä homma. Luulin että teillä jo lerpahti.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Gurney kirjoitti: To Heinä 11, 2024 3:43 pm Nyt vaan odotellaan nupitar-rasistin uutta bannia
Knobster kirjoitti: To Heinä 11, 2024 1:08 pm Yritätkö pitää matukiimaa väkisin yllä? Vai mikä homma. Luulin että teillä jo lerpahti.
Tuliko itku?
Vastaa Viestiin