Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Aamulla.Tengu kirjoitti:Lähteekö satunnaine kävelee samana iltana vai aamulla?
Noissa ^ tapauksissa aamulla kommentti kuuluu:
"Soitellaan" vai "Tuumaillaan/tms"?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ei mitään ku "noniin" vaan ja toivon että tajuaa lähteä auttamatta. Tyhmemmille joutuu vihjaamaan esim. "lähen nyt käyttään koirat lenkillä ja voin samalla saattaa omilles".
No ei, en enää niin harrasta tuollaisia juttuja, tulee vaan paha mieli... Aiemmin joutui silloin tällöin vääntämään rautalangastakin, mutta sitten tajusin valita seuran paremmin, hmm.
Mitä hienoa on yhden illan jutuissa?
No ei, en enää niin harrasta tuollaisia juttuja, tulee vaan paha mieli... Aiemmin joutui silloin tällöin vääntämään rautalangastakin, mutta sitten tajusin valita seuran paremmin, hmm.
Mitä hienoa on yhden illan jutuissa?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei niissä ole, mutta jos ei tee mieli seurustella ja panemaan pitäis kumminkin päästä...Rattus kirjoitti:Mitä hienoa on yhden illan jutuissa?
Pisin aika minkä olet ollut ilman seksiä aktivoiduttuasi...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Todella mielikuvituksetonta, mutta turvaudun aina samaan iskijän ollessa inhottava:
"...Sitä sun täytyy kysyä mun puolisolta."
"...Emmä tiiä, en oikeen usko että puoliso antaa luvan."
"...Otanko puolison mukaan?"
Sinänsä huono tyyli, että törkeä saattaa vielä jatkaa yrittämistä tyyliin: "Ei sitä kato varmaan haittaa, jos me...". Olenkin ajatellut siirtyä hieman perinteisemmälle linjalle: "Haista vittu."
Minkälainen on iskutaktiikkasi? (Jos olet varattu: minkälainen iskutaktiikkasi oli?)
"...Sitä sun täytyy kysyä mun puolisolta."
"...Emmä tiiä, en oikeen usko että puoliso antaa luvan."
"...Otanko puolison mukaan?"
Sinänsä huono tyyli, että törkeä saattaa vielä jatkaa yrittämistä tyyliin: "Ei sitä kato varmaan haittaa, jos me...". Olenkin ajatellut siirtyä hieman perinteisemmälle linjalle: "Haista vittu."
Minkälainen on iskutaktiikkasi? (Jos olet varattu: minkälainen iskutaktiikkasi oli?)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
John Smith
- Nikke Knatterton
Samalla taktiikalla. Aina.Tampereen Tyttö kirjoitti:Oli.joey kirjoitti:Minkälainen on iskutaktiikkasi? (Jos olet varattu: minkälainen iskutaktiikkasi oli?)No niin kulta, lähdetäänkö? Tehosi AINA.
Mitenkäs Sinut saa/sai mukaan?
Pannaan taas sama eteenpäin, kun en nyt jaksa keksiä mitään parempaakaan.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tunguskaan. Olisipahan ainakin historiallisesti mielenkiintoinen paikka.antwerpen kirjoitti:Jos sinun olisi pakko muuttaa Venäjälle, niin mihin siellä muuttaisit?
Millä mielin huomiseen? (Vielä hereillä oleville tämä kysymys, mutta jos sattuu olemaan jo lauantai-aamu, niin vastailkaa sitten sen mukaan miltä tuntuu.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.