▪︎ Döhh...?Millavaan kirjoitti: La Kesä 22, 2024 7:33 pm ...mun viimeisin deittini oli ekaa kertaa elämässäni mamu ja muslimi ja se oli todella avartavaa....
No, taatusti ainakin perse avartui.
▪︎ Döhh...?Millavaan kirjoitti: La Kesä 22, 2024 7:33 pm ...mun viimeisin deittini oli ekaa kertaa elämässäni mamu ja muslimi ja se oli todella avartavaa....
Eikös tuo ole sellainen vähättely-ilmaisu, että "Milla tässä vaan" tjsp...Mariangel kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:23 pm Mistä mahtaa tulla Millavaanin nimimerkki? Pitäisikö siinä lopussa olla joku lisäsana...
Niin, ellei jatkuisi esim. trollaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:32 pmEikös tuo ole sellainen vähättely-ilmaisu, että "Milla tässä vaan" tjsp...Mariangel kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:23 pm Mistä mahtaa tulla Millavaanin nimimerkki? Pitäisikö siinä lopussa olla joku lisäsana...
![]()
Hyvä huomio, Wattson.Mariangel kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:38 pmNiin, ellei jatkuisi esim. trollaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:32 pmEikös tuo ole sellainen vähättely-ilmaisu, että "Milla tässä vaan" tjsp...Mariangel kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:23 pm Mistä mahtaa tulla Millavaanin nimimerkki? Pitäisikö siinä lopussa olla joku lisäsana...
![]()
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:22 pm▪︎ Döhh...?Millavaan kirjoitti: La Kesä 22, 2024 7:33 pm ...mun viimeisin deittini oli ekaa kertaa elämässäni mamu ja muslimi ja se oli todella avartavaa....
![]()
![]()
![]()
Sekin. Älä muistuta.Millavaan kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 7:40 amYrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:22 pm▪︎ Döhh...?Millavaan kirjoitti: La Kesä 22, 2024 7:33 pm ...mun viimeisin deittini oli ekaa kertaa elämässäni mamu ja muslimi ja se oli todella avartavaa....
![]()
![]()
![]()
Se onkin ensimmäinen kerta, kun sulla on tietoa nimestä. Tähän asti on ollut vain mutuilua ja arvailua.Millavaan kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 7:42 amkäräjät tulee ja tuomion tullen kerron täällä nimen kiinnosti se porukkaa tai ei koska niin ei Suomessa toimita.
Enköhän se minä juuri ole joka lyö yleensä aina oikeat nimet tiskiin jos tiiän. Viimeisin tais olla valkeakosken keissi. Mut monta kertaa. Ei kun se isökyrön juttu oli viimeisin. Muut ei uskalla.Cassandra kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 8:42 amSe onkin ensimmäinen kerta, kun sulla on tietoa nimestä. Tähän asti on ollut vain mutuilua ja arvailua.Millavaan kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 7:42 amkäräjät tulee ja tuomion tullen kerron täällä nimen kiinnosti se porukkaa tai ei koska niin ei Suomessa toimita.
Tuurilla ne laivatkin seilaa. Mutu ei ole faktaa, vaikka sä niin tunnutkin luulevan.Millavaan kirjoitti: Ti Kesä 25, 2024 6:39 amEnköhän se minä juuri ole joka lyö yleensä aina oikeat nimet tiskiin jos tiiän. Viimeisin tais olla valkeakosken keissi. Mut monta kertaa. Ei kun se isökyrön juttu oli viimeisin. Muut ei uskalla.Cassandra kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 8:42 amSe onkin ensimmäinen kerta, kun sulla on tietoa nimestä. Tähän asti on ollut vain mutuilua ja arvailua.Millavaan kirjoitti: Ma Kesä 24, 2024 7:42 amkäräjät tulee ja tuomion tullen kerron täällä nimen kiinnosti se porukkaa tai ei koska niin ei Suomessa toimita.
Kaikki kunnia Millalle, että ehti ja uskalsi ensimmäisenä nimen ylilaudalta tänne kopioimaanCassandra kirjoitti: Ti Kesä 25, 2024 10:09 am Tuurilla ne laivatkin seilaa. Mutu ei ole faktaa, vaikka sä niin tunnutkin luulevan.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Wattson?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:39 pmHyvä huomio, Wattson.Mariangel kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:38 pmNiin, ellei jatkuisi esim. trollaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Kesä 23, 2024 10:32 pm
Eikös tuo ole sellainen vähättely-ilmaisu, että "Milla tässä vaan" tjsp...
![]()
![]()
Minä mitään kopioinut kun huhkin tapauksen parissa hiki hatussa ja suljin pois ihmisiä kunnes jäi enää yksi nimi. Siksi tunsin siitä suurta ylpeyttä.perusporilaine kirjoitti: Ti Kesä 25, 2024 1:00 pmKaikki kunnia Millalle, että ehti ja uskalsi ensimmäisenä nimen ylilaudalta tänne kopioimaanCassandra kirjoitti: Ti Kesä 25, 2024 10:09 am Tuurilla ne laivatkin seilaa. Mutu ei ole faktaa, vaikka sä niin tunnutkin luulevan.
Niinkuin ei olisi ollut jo puolella suomalaisista intternetissä tiedossa siinä kohtaa.