Kirkkonummen kolmoissurma 28.7.1990 - 29.7.1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
LexVeritas
Frank Columbo

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Voit tutustua ääniin yleisesti esimerkiksi täällä, Wikipediahan on sinulle jo tuttu?

https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84%C3%A4ni

Itselläni ei tosiaan ole enempää kommentoitavaa "polakkateoriaan", jonka sisällöstä ei ole tietoa edes sen kannattajalla.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kerroit kuulohavainnoistasi ”tietolähteiltä” tmsp. Et paljastanut niitä ja epäillen niiden olevan sellaisia, että ne ovat vain ja ainoastaan päässäsi.

Polakkateoria ei ole kovin yksityiskohtainen, mutta selvästi varteenotettavin ketjussa esitetyistä teorioista.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

Hynynen: mistä olet kuullut, että MR olisi näytellyt jossain teatterissa? Siis se on hyvinkin totta. Ilmeisesti mallikeikkojen lisäksi tehnyt jotain tapahtumien juontokeikkoja.
Lokakuun lapsi
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Lokakuun lapsi »

Jos mies sen murhan olisi tehnyt niin jälki olisi erillaista.Muttta naisen sekoilemalla tuo sopii,niinkuin poliisit sano.
Lokakuun lapsi
Vähänniinkuharrastaja

Sen hinauspyynnön on kirjoittanu suomenruotsalainen .Ja naunen en ole ikinö nöhnyt että mies tekis ruollaista a.Oliko Veikon ex akka suomenruotsalainen
Lokakuun lapsi
Vähänniinkuharrastaja

Kysyin jo aiemmin oliko se Veikon edellinen vaimo suomenruotsalainen.Kun se kirje oli kirjoittanut semmoinen ihminen joka ei puhu suomea
Lokakuun lapsi
Vähänniinkuharrastaja

Vai onko tappaja niin hieno ihminen että poliisi ei edes tutki
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 28, 2024 8:48 pm Hynynen: mistä olet kuullut, että MR olisi näytellyt jossain teatterissa? Siis se on hyvinkin totta. Ilmeisesti mallikeikkojen lisäksi tehnyt jotain tapahtumien juontokeikkoja.
Vihaan Hynystä ja KT:ta, mutta oletan olevani se johon viittaat. :mrgreen:

Siis Spaideri kertoi tästä minulle yksityisviestillä kevättalvella, ja aluksi olin (varmaan maantieteellisen sijainnin takia) skeptinen sen suhteen, että onko kyseessä sama henkilö, mutta tarkempi valokuvavertailu hiihtäjähahmoon paljasti, että kyllä ehdottomasti on.

On koomista että kysyt tästä minulta, koska homman selvittää varmaksi googlella huomattavasti helpommin kuin aiemmin mainostamasi Ponkilais-asian (jota en saa googletettua vieläkään mitenkään, paitsi sen verran että Ponkilainen Jr. on kunnallisvaaliehdokas).

Luulen kuitenkin että olen ainoa joka asiasta on tässä ketjussa aiemmin maininnut, ja ilmeisesti Spaideri on jälkeenpäin kertonut teillekin sen yhden ja saman asian, joka on lähtenyt kiertämään.

Sen verran haluan ottaa aiempia puheitani takaisin, että vaikka mielestäni Spaiderilla onkin lievä pakkomielle epäiltyynsä, on hän ehdottomasti keskustelussa mies paikallaan. En halunnut niin sanomalla mitenkään tölväistä häntä, näkemykset vaihtelee. Enkä edes itse ole suoranaisesti eri mieltä, ajattelen vaan enemmän eri vaihtoehtoja. Olen vaihdellut hänen kanssaan hyvin mielenkiintoisia yksityisviestejä, ja toivon että vaihdetaan jatkossakin. Varmaan me kaikki lopulta haluamme samaa asiaa, eli että keskustelu jotenkin kehittyisi. Tai Lex haluaa vaan intiimiin kanssakäymiseen Rissasen kanssa, ja Lokakuun lapsella on ilmeisesti joku fetissi Veikon ex-vaimon syyllisyyteen, mutta kaikki muut varmaan on ihan oikealla asialla.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

Lokakuun lapsi kirjoitti: La Kesä 29, 2024 3:40 am Jos mies sen murhan olisi tehnyt niin jälki olisi erillaista.Muttta naisen sekoilemalla tuo sopii,niinkuin poliisit sano.
Miehen tehdessä jälki olisi ollut vähemmän tyrmistyttävää?
Ross Sullivan

Quorthon kirjoitti: La Kesä 29, 2024 2:44 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 28, 2024 8:48 pm Hynynen: mistä olet kuullut, että MR olisi näytellyt jossain teatterissa? Siis se on hyvinkin totta. Ilmeisesti mallikeikkojen lisäksi tehnyt jotain tapahtumien juontokeikkoja.

Siis Spaideri kertoi tästä minulle yksityisviestillä kevättalvella, ja aluksi olin (varmaan maantieteellisen sijainnin takia) skeptinen sen suhteen, että onko kyseessä sama henkilö, mutta tarkempi valokuvavertailu hiihtäjähahmoon paljasti, että kyllä ehdottomasti on.

On koomista että kysyt tästä minulta, koska homman selvittää varmaksi googlella huomattavasti helpommin kuin aiemmin mainostamasi Ponkilais-asian (jota en saa googletettua vieläkään mitenkään, paitsi sen verran että Ponkilainen Jr. on kunnallisvaaliehdokas).

Luulen kuitenkin että olen ainoa joka asiasta on tässä ketjussa aiemmin maininnut, ja ilmeisesti Spaideri on jälkeenpäin kertonut teillekin sen yhden ja saman asian, joka on lähtenyt kiertämään.

Sen verran haluan ottaa aiempia puheitani takaisin, että vaikka mielestäni Spaiderilla onkin lievä pakkomielle epäiltyynsä, on hän ehdottomasti keskustelussa mies paikallaan. En halunnut niin sanomalla mitenkään tölväistä häntä, näkemykset vaihtelee. Enkä edes itse ole suoranaisesti eri mieltä, ajattelen vaan enemmän eri vaihtoehtoja. Olen vaihdellut hänen kanssaan hyvin mielenkiintoisia yksityisviestejä, ja toivon että vaihdetaan jatkossakin. Varmaan me kaikki lopulta haluamme samaa asiaa, eli että keskustelu jotenkin kehittyisi. Tai Lex haluaa vaan intiimiin kanssakäymiseen Rissasen kanssa, ja Lokakuun lapsella on ilmeisesti joku fetissi Veikon ex-vaimon syyllisyyteen, mutta kaikki muut varmaan on ihan oikealla asialla.
Ihmiset usein vihaavat kaltaisiaan henkilöitä. Projisoivat huonoja puoliaan heihin. Hynynen on kova äijä. Luin Hynysen kirjan Pakapuhetta juhannuksena ja kävi mielessä, että onko sen kirjoittanut kurttu :D Toki sellainen vähän stadilaisempi versio.

On se varmaan koomista, että kaikilla ei ole aikaa ja halua googlailla Suomen Mika Rytkösiä. Varsinkin kun niitä on niin paljon. Suhtaudun edelleen asiaan hieman skeptisesti edelleen ennen kuin lyötte todisteet pöytään.

https://www.poleeni.fi/palvelut/teatter ... tisoturia/

https://www.poleeni.fi/palvelut/teatter ... ikalamppu/

Melko pitkään on sitten näytellyt, jos on vielä 99 ollut kuvioissa. Näyttelijän lahjoista toki on monenlaista hyötyä esim. myyntityössä ja miksei muutenkin...

Lexi on nyt putkassa, joten oletettavasti tulee takaisin asiallisesti käyttäytyen.

Ponkilaisista: en minä halua levittää heistä mitään tietoja erikseen. Yksi heistä on ollut kansakoulun opettaja, kaksi kunnallispolitiikassa ja lisäksi hyväntekeväisyysjärjestöissä sekä aktiivisa Kirkkonummi-vaikuttajia positiivisella tavalla. Ponkilainen-skeidaan en enemmän lähde ja käsittääkseni näistä tiedoista edellä ainakin kaksi on löydettävissä tosiaan googlaamalla.
Quorthon
Adrian Monk

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 5:15 pm
Quorthon kirjoitti: La Kesä 29, 2024 2:44 pm

Ihmiset usein vihaavat kaltaisiaan henkilöitä. Projisoivat huonoja puoliaan heihin. Hynynen on kova äijä. Luin Hynysen kirjan Pakapuhetta juhannuksena ja kävi mielessä, että onko sen kirjoittanut kurttu :D Toki sellainen vähän stadilaisempi versio.

On se varmaan koomista, että kaikilla ei ole aikaa ja halua googlailla Suomen Mika Rytkösiä. Varsinkin kun niitä on niin paljon. Suhtaudun edelleen asiaan hieman skeptisesti edelleen ennen kuin lyötte todisteet pöytään.

https://www.poleeni.fi/palvelut/teatter ... tisoturia/

https://www.poleeni.fi/palvelut/teatter ... ikalamppu/

Melko pitkään on sitten näytellyt, jos on vielä 99 ollut kuvioissa. Näyttelijän lahjoista toki on monenlaista hyötyä esim. myyntityössä ja miksei muutenkin...

Lexi on nyt putkassa, joten oletettavasti tulee takaisin asiallisesti käyttäytyen.

Ponkilaisista: en minä halua levittää heistä mitään tietoja erikseen. Yksi heistä on ollut kansakoulun opettaja, kaksi kunnallispolitiikassa ja lisäksi hyväntekeväisyysjärjestöissä sekä aktiivisa Kirkkonummi-vaikuttajia positiivisella tavalla. Ponkilainen-skeidaan en enemmän lähde ja käsittääkseni näistä tiedoista edellä ainakin kaksi on löydettävissä tosiaan googlaamalla.
Jos osaat tehdä vertailua valokuvien välillä perustuen asioihin, jotka ei muutu vuosikymmenissä, niin hoida asia itse, ettei tarvitse turhaan väitellä. Minä hoidin jo. Sama ukko on. 100% varmuus. Mika Rytkösiä voi olla vaikka sata, muttei ne nyt geneettisesti kloonattuja ole.

Voin tunnustaa saaneeni saman paskapuhetta-pokkarin ex-anopiltani joululahjana joskus 2012-2013... kyllähän sille hetki tuli naurettua. Pidän itseasiassa Jounista huomattavasti enemmän "paskanpuhujana" kuin muusikkona. Sitä tarkoitin.

En ole kiinnostunut Ponkilaisista, tuo oli vaan vertaus.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

Paskapuheessa on mukana asiaakin. Sitten Hynysen tyyli muuten on sellaista amishomohuumoria, mutta välillä ihan hauskaa sellaista. Ex-anoppisi on anatnut ihan sopivan lahjan :mrgreen:

En minä osaa, mutta joku muu voi osata, eli kuvia jakoon!
Quorthon
Adrian Monk

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:27 pm
En minä osaa, mutta joku muu voi osata, eli kuvia jakoon!
Spaideri voi ehkä jakaa kanssasi ottamani screenshotin rinnakkaisvertailusta, itsellä jo eri kone käytössä, ei enää tallessa... tosin Spaideri ei käsittääkseni todisteluani edes kaivannut, en tiedä johtuuko se hänen lievästä pakkomielteestään vaiko tarkkanäköisyydestään.

Sitten voi tietysti kysyä, että mitä merkitystä sillä asialla ylipäänsä lopulta on, että Mika Rytkönen näytteli Pieksämäen Kulttuurikeskus Poleenin teatterinäytelmissä vuosina 1994-1999?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

Näyttelijä osaisi näytellä esim. surevaa omaista, mutta toisaalta esiintyä hilpeästi vaikka surisi.

Sellaista se maailmassa on. Koskaan ei tiedä. Joskus on sormi rokkihuoran perseesä ja joskus ei. Näin toteaisi Hynynen.
Ross Sullivan

Jos tämä juttu joskus ratkeaa, niin kurttu saa järjestää illan jossain Konalan paikallisessa. Juodaan kaljaa, painitaan ja kuoritaan rokkihuoria. Kaikki kasvattaa pitkät letit ja parrat. Silloin ei puhuta vaan öristään. Jalassa 501 ja paitana vaimonhakkaaja. Lippis saa olla jos 8 raitaa lipassa ja NHL-jengin.

Blexikin voi tulla äitinsä kanssa jos haluaa.
Vastaa Viestiin