Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Juliet Jones kirjoitti:Minä en edes itseäni ymmärtänyt syyttää näkemästäni.. ajattelin jonkun ulkopuolisen cyberhyökkäyksen sotkeneen avat..
Sinä et sitten olekaan vielä sisäistänyt sitä faktaa, että kaikki on naisten vika. :?

No, josko jatkettaisiin aiheesta. E: Minua ärsyttää kun eräs tietty nikki tunkee mielipidettään ja kaikenmaailman spekulointiaan ketjuun, jossa on enää vaikea pysyä alkuperäisessä asiassa saati seurata tapauksen käsittelyä. Onko ihan pakko nuoleskella kanssakirjoittajia jatkuvasti, eikö sen voisi tehdä yv-teitse?

Mutta ehkä parin vuorokauden huili tästä auttaa...
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mariacka kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Minä en edes itseäni ymmärtänyt syyttää näkemästäni.. ajattelin jonkun ulkopuolisen cyberhyökkäyksen sotkeneen avat..
Sinä et sitten olekaan vielä sisäistänyt sitä faktaa, että kaikki on naisten vika. :?

No, josko jatkettaisiin aiheesta. E: Minua ärsyttää kun eräs tietty nikki tunkee mielipidettään ja kaikenmaailman spekulointiaan ketjuun, jossa on enää vaikea pysyä alkuperäisessä asiassa saati seurata tapauksen käsittelyä. Onko ihan pakko nuoleskella kanssakirjoittajia jatkuvasti, eikö sen voisi tehdä yv-teitse?

Mutta ehkä parin vuorokauden huili tästä auttaa...
Kukas täällä nuoleskelee. Ketjuihin tunkijoita kyllä riittää mutta kenen kieli on ruskea? Pitää olla naisellakin sen verran munaa(sarjaa) että kerrot kenestä on kyse! :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

En nyt sanoisi että ärsyttää, mutta musta täällä on henkisesti ehkä hieman tarpeettoman kalsea ilmapiiri, paljon toisten arvostelemista ja sen sellaista. Vaikka silloin kun tematisoidaan vaikeilla aiheilla, jos koskaan, pitäisi tiukasti muistaa elämää rakentavat voimat, kuten pyrkimys toverillisuuteen ja aitoon, keskustelupalstalla brainstorm-tyyppiseen yhteistyöhön, eikä saisi unohtaa kannustavaa ja rakentavaa palautteenantoa, suoranainen romantiikan kylväminen ja virtuaaliflirttikään jossain kohdin ei olisi pahitteeksi. Huumorista (myös itseironiasta) puhumattakaan ;) Niin kerta.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Joidenkin kirjoittajien huumori on niin ironista ja sofistikoitunutta että sitä ei heti huumoriksi ymmärrä. Esimerkiksi Mike Manner ja Doctor Lecter ovat oikeasti siviilissä parhaita kavereita ja Markja on todellinen kielimies ja vitsinvääntäjä. Hän naurattaa naispuolisia kollegoitaan ammattiaan harjoittaessaan (ja vielä tahallaan...). Tuollainen perus-marja: "Vitun debiili kusipää"-lausahdus täytyy tulkita huulenheitoksi ja kuitata: "Ammu homo ittes"-tyylisellä kommentilla. :wink: :wink: :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Jack the Ripper kirjoitti: Esimerkiksi Mike Manner ja Doctor Lecter ovat oikeasti siviilissä parhaita kavereita ja Markja on todellinen kielimies ja vitsinvääntäjä. Hän naurattaa naispuolisia kollegoitaan ammattiaan harjoittaessaan (ja vielä tahallaan...).
Ahaa. Onko tämä nyt sitä faktaa? Häh? Miten on, juntti? :P :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Jack the Ripper kirjoitti:Markja on todellinen kielimies
Sounds so good :D (huomautetaan heti väärinkäsitysten välttämiseksi että mulla tosin on kotona niin hyvä ettei paremmasta väliä). Enkä mä nyt viitannut keihinkään yksilöinä tuola tekstilläni vaan yleensä.

Markja tuntuu kirvoittavan täällä paljon ristiriitaisia palautteita. En ole hänen hengentuotoksiinsa perehtynyt, teen sen ehkä ehtiessäni, mutta tässä kohden markjalle virtuaalihali ja muista mitä Marx sanoi "Pääomansa" alkusanoissa: "Kulje omaa tietäsi ja anna ihmisten puhua". :)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

^Ei tietenkään. Nimimerkkien henkilöllisyyden ja siviilikytkösten arvuuttelu johtaa helposti banniin. Esim. jos sanon että Mike Manner on oikeasti Dr. Lecterin multinikki ja sama ihminen on samalla Raid, bannia tulee.

Tämä on laskettava leikinlaskuksi... :wink:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Kirsi kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Markja on todellinen kielimies
Sounds so good :D (huomautetaan heti väärinkäsitysten välttämiseksi että mulla tosin on kotona niin hyvä ettei paremmasta väliä).
Huomasin tuon kaksimielisyyden jo tekstiäni esikatsellessa. Oikeampi sanamuoto olisi ollut "vitsiniekka". Markjahan ei pimppiä nuole koska naiset saa eläkettä pidempään ja niiden ei tarvii pakolla mennä armeijaan. Että markja hoitaa panoasiat lyhyen kaavan kautta ruiskauttaen lämpimän naisvihansa syvälle seksikumppanin sisuksiin... :roll: :roll: :roll:
Kirsi
Neuvoja-Jack

^Tuollainen on tarpeetonta, vakavasti. Markja on kuviensa perusteella söpö ja varmasti koulutettavissa hyväksi rakastajaksi kuten jokainen mies sinä mukaanlukien :) Tarvitaan vain oikea nainen
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Kirsi kirjoitti:^Tuollainen on tarpeetonta, vakavasti. Markja on kuviensa perusteella söpö ja varmasti koulutettavissa hyväksi rakastajaksi kuten jokainen mies sinä mukaanlukien :) Tarvitaan vain oikea nainen
Äläs kuule vertaa markjaa ja Jack the Ripperiä tuollaisessa kontekstissa. Vai olitsä se elokuinen tyttö Zetorista? Olisit silloin sanonut päin naamaa. No sori kun nukaHdin selkääsi mutta olimmehan jo hetekkahumpanneet pari-kolme tuntia. Sanoit kyllä että sormus on sormessa "unohtuneena" ja olet vapaa... :wink: :wink: :wink:
Kirsi
Neuvoja-Jack

Jack the Ripper kirjoitti:[Äläs kuule vertaa markjaa ja Jack the Ripperiä tuollaisessa kontekstissa. Vai olitsä se elokuinen tyttö Zetorista? Olisit silloin sanonut päin naamaa. No sori kun nukaHdin selkääsi mutta olimmehan jo hetekkahumpanneet pari-kolme tuntia. Sanoit kyllä että sormus on sormessa "unohtuneena" ja olet vapaa... :wink: :wink: :wink:
Mulla on aukoton näyttö sen varalta etten ole käynyt kahta sataa kilometriä lähempänä Zetoria elokuussa ;) Mutta varohan sanojasi, mun sulhanen lukee mun hengentuotoksia täältä ja tällaiset vihjailut voi olla oikeasti vahingollisia-kenelle, on toinen kysymys.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Jotkut miespuoliset, ns Smart ass uudet kirjoittajat, jotka ovat tänne viimepäivinä rekisteröityneet.

Vanhat kirjoittajat jotka muuten eivät tarjoa mitään sisältöa palstalle, mutta 'aktivoituvat' suurten mediatapahtumien kuten Kauhajoki yhteydessä

Nimimerkit jotka käyvät melkein joka ketjussa 'valittamassa iltapäivälehdistön tasoa', samalla eivät pysty itse pitämään minkäänlaista tasoa yllä kirjoituksissaan.

Estolista toiminnan puuttumminen järjestelmässä. Vastenmieliset yksärit on kuulemma lähetettävä yp-lle arvioitavaksi. Naurettavaa, eihän niitä alunperinkaan yp-lle ole lähetetty.

Jos tämä meininki jatkuu niin Harriet kyllä sanoo että adios amigos. Kuva
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Harriet Makepeace kirjoitti: Nimimerkit jotka käyvät melkein joka ketjussa 'valittamassa iltapäivälehdistön tasoa', samalla eivät pysty itse pitämään minkäänlaista tasoa yllä kirjoituksissaan.
Minua puolestaan ärsyttävät nimimerkit, jotka postaavat keskusteluketjuissa jo kertaalleen (tai moneen kertaan) esitetyt asiat kuin uutena tietona, yleensä kopioimalla uutisia nettilehdistä.

Samoin ärsyttävät kirjoittajat, joilla ei ole minkäänlaista tilannetajua.

Kirjoittajat, jotka eivät sano suoraan, vaan turvautuvat kyseenalaiseen vihjailuun.

Sekä yleisesti kirjoittajat, jotka eivät vastaa suoriin kysymyksiin eivätkä muutenkaan osoita mitenkään huomaavansa palstalaisia olevan itsensä lisäksi muitakin.

:wink:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Nuo joeyn kohdat allekirjotan täysin, ja lisään vielä oman ärsytyksen aiheen tälle aamulle.

Ärsyttää, kun näyttää selvästi olevan joku kilpailu siitä, kuka postaa ensimmäisenä jonkun uutisen liittyen viimeaikaisiin tapahtumiin. Tästä seuraa se, että sama uutinen löytyy parilta kolmelta sivulta useaan kertaan. Eikö kukaan jaksa huomioida yhtään, mitä muut ovat jo ketjuun laittaneet? Sama juttu myös tiettyjen faktojen kanssa, hoetaan samaa asiaa miljoona kertaa ihan vain sen takia, ettei vaivauduta tarkistamaan onko samaa juttua jo ollut.

Oh, ja väärien faktojen esittäminen ärsyttää kanssa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

^^Joey ja Harriet Makepeace puhuvat asiaa. Allekirjoitan. Vaikkakin saatan itse syyllistyä joskus tuohon vihjailuun ja arvuutteluun. Hmm...taidankin perustaa oman ketjun tänne lautamiehiin: "Mikä ärsyttää Jackissa?"

Sitä kun paljon kirjoittaa osa viesteistä on kuraa, tekstiä ilman asiaa ja johdattavaa punaista lankaa. Katsoin noin 30 viimeistä omaa viestiäni ja monesti olen johdattanut keskustelua offtopicin puolelle. Tuntuu olevan helmasynti, tätä on tapahtunut mm. Ulvila-ketjussa ja tässä Kauhajoki-keskustelussa. Hyvä vinkki kaikille: katso 30 viimeistä kirjoitustasi, analysoi ja tee johtopäätökset. Sitten vaan eteenpäin. :)
Lukittu