osa porukasta ei edes tajua tätä vaan kehuu vuolaasti kun kerrotaan asioita faktana
siellä taitaa yksi vastailla kolmella eri nimimerkillä..
▪︎ Näinpä juuri...Saimaanorppa kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 12:23 pm Siellä sikiää uusia alokkaita jatkuvalla syötöllä jotka tietää miten homma eteni![]()
osa porukasta ei edes tajua tätä vaan kehuu vuolaasti kun kerrotaan asioita faktana![]()
siellä taitaa yksi vastailla kolmella eri nimimerkillä..
Ei se tahalleen sotkenut. Ihmettelin miten sä sait tuollaiset kilarit, kun virheestä olisi voinut sanoa asiallisemmin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 2:14 pm▪︎ Näinpä juuri...
Mulla meni hermot yhden tapauksen kanssa joka todennäköisesti tahallaan sotki quottauksia ja tulin sitten ladanneeksi lautamiestxt väärään paikkaan oikein huolella, ja pääsinkin lopulta päiväksi putkaan.
![]()
Jep näin. Varo ettet saa putkaa.Saimaanorppa kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 6:42 pm JanitaSlim entinen likevirgin se antaa menemään tuolla ja moneen uppoo paskanjauhannat![]()
Varmaan siitä olis voinut kiltimminkin sanoa, vaan kun mun kirjoittamani teksti laitettiin toisen suuhun ja toisen kirjoittama mun suuhun, niin alkoi jotenkin hitsata ihan vitusti, kun näin sen sattumalta että noin oli tehty, mun tietämättäni. Algoritmihan ei kaikesta ilmoita.Cadi John kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 6:41 pmEi se tahalleen sotkenut. Ihmettelin miten sä sait tuollaiset kilarit, kun virheestä olisi voinut sanoa asiallisemmin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 2:14 pm▪︎ Näinpä juuri...
Mulla meni hermot yhden tapauksen kanssa joka todennäköisesti tahallaan sotki quottauksia ja tulin sitten ladanneeksi lautamiestxt väärään paikkaan oikein huolella, ja pääsinkin lopulta päiväksi putkaan.
![]()
Jep, sen uskottavuus lähenee nollaa ja hämmentää noita juttuja ihan tahallaan.Saimaanorppa kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 6:42 pm JanitaSlim entinen likevirgin se antaa menemään tuolla ja moneen uppoo paskanjauhannat![]()
Tekisi mieli kysäistä siltä että mikäs se moottoripyöräkerhon nimi on, jos kerran tietää. Jos se sattuisi vastaamaan ja vielä olisi ihmeen kaupalla oikeassa, niin siinä lokaantuisi mahdollisesti rikollisuuteen mitenkään liittymätön harrastekerho tai trollaavan randomilla nimeämä tekijään liittymätön kerho. Kackelsbergiltähän tuo kyllä vaikuttaa ensivaikutelmalta.Saimaanorppa kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 6:42 pm JanitaSlim entinen likevirgin se antaa menemään tuolla ja moneen uppoo paskanjauhannat![]()
Jospa kysyt siltä että kuuluiko tekijä Soldiers of Odiniin? Voi tulla tiukka vastaus.ChingShih kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 7:37 pmTekisi mieli kysäistä siltä että mikäs se moottoripyöräkerhon nimi on, jos kerran tietää.Saimaanorppa kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 6:42 pm JanitaSlim entinen likevirgin se antaa menemään tuolla ja moneen uppoo paskanjauhannat![]()
Ja alkoholilla ei ollut osuutta asiaan? (Tosin en nähnyt tekstiäsi, mutta huomasin vain että olit ollut tuhma poika. Käsirautoihin joutaa tuollaiset pojat.)Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 7:16 pm ▪︎ Näinpä juuri...
![]()
Kannattaa jatkossa kopioida ne tekstit suoraan tänne lautamiehiin ja ottaa pari rohkaisuryyppyä lisää ja antaa palaa oikein isän kädestä. Niin ei sotketa "oikeita ketjuja" kaikella skeidalla.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 3:30 pm P.S. Kuussa käyty, ainakin nyt. Ylläpito laittoi minut sinne vuorokaudeksi, kun esiinnyin päihtyneenä julkisella foorumilla.
![]()
Arvoisa Pirkko. Tällaiset yhden-kahden lauseen diipadaapamutumutu-kuittaukset eivät tuo mitään painoarvoa ketjuun. Ketjua ei ole tarkoitus täyttää "olen samaa mieltä" -tyylisillä kommeneilla. Eikä myöskään Arabianrannan tai Oulun seudun linkkaukset. Ne sotkevat ketjua vain entisestään. Ylläpito siivoaa tekstejäsi toistuvasti, koska todennäköisesti joku vasikoi niitä.SeitsenpistePirkko kirjoitti: Ke Heinä 03, 2024 8:44 am Minusta tuntuu, että tää oli tässä. Emme saa enää mitään tietoa tapahtumista.