Lintupojat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Kaskisaari

Viesti Kirjoittaja Kaskisaari »

Merivuokko kirjoitti:Päivä tulee, jona tekijä joutuu kohtaamaan heidät ja kohta 50 vuotta he ovat olleet koko ajan mielessä.
Ehkä siinä on jo rangaistusta.
Minkä ikäinen Salosen veli oli murhien tapahtuma-aikana?
Merivuokko
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Kaskisaari kirjoitti:
Merivuokko kirjoitti:Päivä tulee, jona tekijä joutuu kohtaamaan heidät ja kohta 50 vuotta he ovat olleet koko ajan mielessä.
Veljiä on kolme:
Antti 20, oli sotaväessä Isossa Saaressa tapahtuma-aikana.
Matti 18 oli vapaaehtoisena sotaväessä, muistaakseni Rauma/Pori suunnalla tapahtuma-aikana.
Heikki 16, oli kotona silloin, lintupoika.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Derrick kirjoitti:Joku pienen saaren tapainen pläntti siellä näyttää ilmakuvan mukaan olevan keskellä järveä.
Helmi-maaliskuussa hiihtäjät pistäytyvät saaren rannassa taukoa pitämässä ja ottamassa aurinkoa. Idän puolella kulkee luisteluhiihtoväylä ja lännessä retkiluisteluväylä Oittaalta järven pohjoisosiin. Hienoja maisemia on, ja avarat tilat.
maatyöläinen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja maatyöläinen »

Derrick kirjoitti:Joku pienen saaren tapainen pläntti siellä näyttää ilmakuvan mukaan olevan keskellä järveä.
http://kartat.espoo.fi/images/06290_1258.jpg
Merivuokko
Jane Marple

Täytyy sanoa, että oli siellä kaikenkarvaista sakkia tapahtuma-aikana.
Kivilahti, joka linnottautui kotiinsa ja on nähnyt sitä sun tätä ja kuullut/luullut tietävänsä tekijän.

On livohkaan lähteneet Dahlbyn olemattomat retkeläiset.

On siistin näköinen kulkija, joka katoaa.

On Reinikaiset, jotka äkkäävät kahden viikon kuluttua, ettei se ollutkaan
mustapartainen kaatopaikka-asuja.

On Kolit, jotka vaikenivat yli neljäkymmentä vuotta. Mitenkähän nekin
lopulta löytyivät.

On uhri. jota on isketty useita kertoja puukolla, mutta ei ole yhtään puukoniskun jälkeä, mutta kun ei ollut silmiä niskassa. Oletti että oli
lyöty, koska oli toisiakin.

Saanut jossain illan aikana turpiinsa, mutta kun ei muista mitään.
Boismanniko, kaverit Dahlbyn niemeltä vai Vesilaitokselta.
Kertoihan jossain videossa, että haluaisi kohdata tekijän, katsottaisiin
sitten kumpi kaatuu, kummalista puhetta :twisted: :evil:
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Oliko Merivuokko se teidän vene liikenteessä murhayönä? Olisiko sitä edes voinut kukaan "lainata" huomaamatta? Viittaan siis siihen Wagnerin isoisän tekemään havaintoon, jota en tosin kovin tarkkaan muista. Varmaankin monesti käsitelty aihe, mutta kun vanhat keskustelut ovat bittiavaruudessa niin hankala tarkistaa.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

On livohkaan lähteneet Dahlbyn olemattomat retkeläiset.
Tämä väite Dahlbyb retkeläisistä on osoitettu moneen kertaan huuhaaksi. Siellä ei saanut telttailla, eikä kukaan ole nähnyt porukkaa sen paremmin telttailemassa kuin kulkemassa kohti sitä kaadettu puuta, jota sitäkään ei ole kukaan nähnyt. :wink:
On siistin näköinen kulkija, joka katoaa.

On Reinikaiset, jotka äkkäävät kahden viikon kuluttua, ettei se ollutkaan
mustapartainen kaatopaikka-asuja.
Mielenkiintoista...
On Kolit, jotka vaikenivat yli neljäkymmentä vuotta. Mitenkähän nekin
lopulta löytyivät.
Kolin paikallaolosta oli juttua jo vuosia sitten, poliisi löysi heidät nimettömän soiton perusteella.
On uhri. jota on isketty useita kertoja puukolla, mutta ei ole yhtään puukoniskun jälkeä, mutta kun ei ollut silmiä niskassa. Oletti että oli
Nissellä on syyttäjän asiantuntijan mukaan arpia, jotka sopivat teräaseen tekimiksi. Ei kuitenkaan niin montaa kuin poliisipäällikkö Arvi Vainio aikanaan ilmoitti.
Merivuokko
Jane Marple

_____ kirjoitti:Oliko Merivuokko se teidän vene liikenteessä murhayönä? Olisiko sitä edes voinut kukaan "lainata" huomaamatta? Viittaan siis siihen Wagnerin isoisän tekemään havaintoon, jota en tosin kovin tarkkaan muista. Varmaankin monesti käsitelty aihe, mutta kun vanhat keskustelut ovat bittiavaruudessa niin hankala tarkistaa.
Koko kylän veneet on rannassa ja lukkoja en ole koskaan kenelläkään
nähnyt ja airot on ollut aina koko kesän veneessä.
Siinä meidän yhteisessä rannassa oli siihen aikaan 6-10 venettä ja vieressä ehkä saman verran.
nightowl
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja nightowl »

Merivuokko kirjoitti:
Kaskisaari kirjoitti:
Veljiä on kolme:
Antti 20, oli sotaväessä Isossa Saaressa tapahtuma-aikana.
Matti 18 oli vapaaehtoisena sotaväessä, muistaakseni Rauma/Pori suunnalla tapahtuma-aikana.
Heikki 16, oli kotona silloin, lintupoika.

:?:
Muistelen, että jollain jo kuopatulla foorumilla Sinä kerroit, että vanhemmatkin veljeksetkin olivat kotona lomilla ko. helluntaina. Oikaise, jos olen väärässä.

Muistan erityisesti, että jompikumpi makasi riippu-/tai jossain muussa keinussa krapulassa?

Nämä voivat olla ns. valemuistoja, jos kukaan muu ei muista!
Varsinkin, jos Sinä Merivuokko et tiedä/muista.

Asiasta kolmanteen: Miksikähän edesmenneet foorumit aina lopetettiin, kun alettiin lähestyä jotain tärkeää?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:
Nissellä on syyttäjän asiantuntijan mukaan arpia, jotka sopivat teräaseen tekimiksi. Ei kuitenkaan niin montaa kuin poliisipäällikkö Arvi Vainio aikanaan ilmoitti.
Ahaa - Urho taas löytää niitä teräaseen jättämiä arpia - joita ei ole .

Missään ei ole mainitaa teräaseesta vaan terävästä väkivallasta - mikä voi tarkoittaa vaikkapa pöydän kulmaa. - toiseksi Nils Gustafssonilla ei ole kallossa yhtään todistettavasti Bodomilla syntynyttä terävän väkivallan synnyttämää arpea. Arpia kyllä on mutta ne on pystytty osoittamaan ihan muulloin tapahtuneisiin pikku tapaturmiin.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
kapteeni
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

awa kirjoitti:
Urho kirjoitti:

Ahaa - Urho taas löytää niitä teräaseen jättämiä arpia - joita ei ole .

Missään ei ole mainitaa teräaseesta vaan terävästä väkivallasta - mikä voi tarkoittaa vaikkapa pöydän kulmaa. - toiseksi Nils Gustafssonilla ei ole kallossa yhtään todistettavasti Bodomilla syntynyttä terävän väkivallan synnyttämää arpea. Arpia kyllä on mutta ne on pystytty osoittamaan ihan muulloin tapahtuneisiin pikku tapaturmiin.
Mikä tuota Urkkia riivaa? Kunnioitan hänen tietopohjaansa, mutta miksi helvetissä pitää koko ajan yrittää vedettää näissä Bodom-kuvioissa?

Joo, jokainen saa vapaasti muodostaa oman vahvan käsityksen tapahtumien kulusta. Enkä pidä NG:tä 100 % varmana syyllisenä.

Harmittaa vain tuon vedätyksen takia, että muuten asiantuntevan kirjoittajan kommentteihin on vaikea luottaa.
Urho

Nyt stop :twisted:

Anteeksi, että käytin ilmaisua teräase, kun Lunetten alusunnossa lukee terävä väkivalta. Mutta jos tässä joku vääristelee, niin se on awa, joka väittää, että arvet olisivat todistetusti syntyneet muulloin. Lunettehan nimenomaan erotteli ne Puolarmetsän sairaalassa hoidetut tapaukset, jotka siis on osoitettu muualla syntyneiksi.

Ja Kapteenille tiiedoksi, minä en valehtele, vääristele enkä vedätä.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Muistaakseni Sinä Urho olet kirjoittanut, että Gusse olisi saanut 11 puukonpistoa päähänsä, mikä ei ole totta.

Sen lisäksi pidät totena monia sellaisia asiaoita, joita ainoastaan Gustu on kertonut, etkä kyseenalaista niitä ollenkaan, että ne olisivat silkkaa puppua.

Tuo uskollisuutesi Gustun ja konstan keromiin tarinoihin liikuttaa minua, mutta samalla se ottaa päähän, koska pidät kaikkia Gustun lausuntoja 100%:sti totena.

Muut kirjoittajat, jotka esittävät mitä mainioimpia teorioita, jopa ihan uskottavia, tyrmäät oitis lyttyyn sen kummemmin perustelematta, miksi näin?

Mikä saa Sinut ihailemaan Gustussa niin paljon, että menisit vaikka kioskimiehen kaivoon hänen käskystään?

Kyllä sinulla on jutuissasi asian lisäksi, myös vedätystä ja jos ei nyt ihan valehtelua, niin ainakin jonkinverran hassaympaa.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Nyt stop :twisted:

Anteeksi, että käytin ilmaisua teräase, kun Lunetten alusunnossa lukee terävä väkivalta. Mutta jos tässä joku vääristelee, niin se on awa, joka väittää, että arvet olisivat todistetusti syntyneet muulloin. Lunettehan nimenomaan erotteli ne Puolarmetsän sairaalassa hoidetut tapaukset, jotka siis on osoitettu muualla syntyneiksi.

Ja Kapteenille tiiedoksi, minä en valehtele, vääristele enkä vedätä.

Niin Urho - sinä juuri vääristelet ja vääristelet taas.

Arvet jotka todettiin Bodomilla syntyneiksi löytyivät aivan varmasti. Oli myös arpia joiden syntyaikaa ei voitu määrittää - mutta ne ei missään tapauksessa syntyneet Bodomilla.

Ihmiset eivät kaikkia kaapinkulmaan telomiaan kolhuja, siis pikku haavoja käy lääkärille näyttämässä - mutta niistäkin jää juuri se tervän väkivallan synnyttämä arpi.

Lisäksi toisaalla foorumin ketjussa vääristelet Nils Gustafssonilla olleen viillon käsivarressa - tuo jälki on todettu naarmuksi joka ei vaatinut minkäänlaista hoitoa - ompeleista puhumattakaan.

Käypä editoimassa Urho tuo virheellinen "viilto" - ilmaisusi -naarmuksi :D Se niistä vääristelyistä ja vääristelijöistä.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Muistaakseni Sinä Urho olet kirjoittanut, että Gusse olisi saanut 11 puukonpistoa päähänsä, mikä ei ole totta.
Muistat väärin. Älä puhu ...kaa.
Sen lisäksi pidät totena monia sellaisia asiaoita, joita ainoastaan Gustu on kertonut, etkä kyseenalaista niitä ollenkaan, että ne olisivat silkkaa puppua.
Voi vetti sentään. En pidä totena juuri mitään ja kyseenalaistan oikeastaan kaiken. Kun olen kertonut esim. Nissen kuseksimisesta, niin olen nimenomaan maininnut, ettei niitä ole kirjattu mihinkään ylös.
Tuo uskollisuutesi Gustun ja konstan keromiin tarinoihin liikuttaa minua, mutta samalla se ottaa päähän, koska pidät kaikkia Gustun lausuntoja 100%:sti totena.
Read my lips: ÄLÄ PUHU PAS...
Muut kirjoittajat, jotka esittävät mitä mainioimpia teorioita, jopa ihan uskottavia, tyrmäät oitis lyttyyn sen kummemmin perustelematta, miksi näin?
"Mainio teoria", voi sun kanssas. Lyttäämiset ovat tulleet aina perustelujen kanssa.
Mikä saa Sinut ihailemaan Gustussa niin paljon, että menisit vaikka kioskimiehen kaivoon hänen käskystään?
Mistä ihmeestä olet keksinyt, että ihailen tai tottelen Nils Gustafssonia. Pistä nyt kerralla mieleesi: Säälin häntä oikeusmurhan uhrina.

Kyllä sinulla on jutuissasi asian lisäksi, myös vedätystä ja jos ei nyt ihan valehtelua, niin ainakin jonkinverran hassaympaa
Ei ole.
Vastaa Viestiin