Emmi Nuorgamin rasistiset kirjoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kissimirri
Remington Steele

Re: Emmi Nuorgamin rasistiset kirjoitukset

Viesti Kirjoittaja Kissimirri »

ASierra kirjoitti: La Heinä 06, 2024 9:25 am Emmi vaihtelee vähemmistöndentiteettiään sen mukaan mikä trendaa : läski, lesbo, gueer, aseksuaali, ruma, saamelainen, vihervajakki, vasemmistopelle, lumihiutale jne Kun valittu rooli menettää kiinnostuksen, emmi vetää uuden identiteetin ja tietenkin sheimaa kaikki muut ja haukkuu eri mieltä olevat.
Tämä juuri on niin surkuhupaisaa.

"Mihin minä, vaaleahiuksinen tavallisen näköinen suomalainen nainen voin koskaan vedota? Liian isoihin tisseihin ja lättänään takapuoleen?"

Vastaus näyttää löytyneen: sen kun vain identifioituu johonkin "sorrettuun" vähemmistöön.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Salmari kirjoitti: La Heinä 06, 2024 7:23 am Emmihän uhkailee Ylilaudalla tekevänsä rikosilmoituksen KAIKISTA, jotka levittävät vanhoja blogeja.
Joo, siinähän tekee rikosilmoituksen ihmisistä, jotka levittävät hänen itse julkiseen blogiin kirjoittamaansa tekstiä, jota hän on itse pitänyt netissä kaikkien luettavana melkein parikymmentä vuotta. Olisikohan Suomen rikoshistorian nopein esitutkinta? :D
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Onko se Miisa Nuorgam tämän sisko?!?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Anti-Bini Laden
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Knobster kirjoitti: La Heinä 06, 2024 1:23 pm ^ Oli kai Kookomusnuori kun kirjoitti nuo tekstinsä? Seuraavaksi sitten Persuihin? Ainakin mielipiteet ja hörhöysaste sopivasti kohdillaan. Ja niin, todella rasittava ja ärsyttävä kiusaaja/uhriutuja.

Saamelaisuutensa taisi löytää Tampereella...
Tässä kirjoituksessa tulee hyvin esille se, kun muuta ei keksitä niin aletaan öyhöttään väkisin persuista ja muusta mihin ei mitään järkevää sanomista keksitä.

”– Emmi Nuorgam on suoraselkäisesti pyytänyt anteeksi, hän katuu ja hän häpeää. Minä uskon sen täysin. Olen tuntenut hänet kaikki nämä vuodet ja tiedän miten hän on kasvanut ja oppinut pois, Diarra toteaa Instagramissa.”

Hyvä esimerkki siitä, kun nyt tähän verrataan esim Halla-ahon kirjoituksia vuosien takaa.
Hän on pyytänyt useampaan otteeseen kirjoituksiaan anteeksi, katunut ja hävennyt.
Mutta sitähän ei uskota, kun tälläistä ei ole kirjoittanut joku olematon ählämi neekeri.

Voisitko kertoa miten nämä eroaa toisistaan?
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Aivan sama mitä tuo plussapallo horisee, niin paras ettei anna mitään huomiota.

Ei olisi kyllä tätäkään pitänyt postata koska on huomion antamista.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Anti-Bini Laden kirjoitti: La Heinä 06, 2024 4:20 pm

Tässä kirjoituksessa tulee hyvin esille se, kun muuta ei keksitä niin aletaan öyhöttään väkisin persuista ja muusta mihin ei mitään järkevää sanomista keksitä.

”– Emmi Nuorgam on suoraselkäisesti pyytänyt anteeksi, hän katuu ja hän häpeää. Minä uskon sen täysin. Olen tuntenut hänet kaikki nämä vuodet ja tiedän miten hän on kasvanut ja oppinut pois, Diarra toteaa Instagramissa.”

Hyvä esimerkki siitä, kun nyt tähän verrataan esim Halla-ahon kirjoituksia vuosien takaa.
Hän on pyytänyt useampaan otteeseen kirjoituksiaan anteeksi, katunut ja hävennyt.
Mutta sitähän ei uskota, kun tälläistä ei ole kirjoittanut joku olematon ählämi neekeri.

Voisitko kertoa miten nämä eroaa toisistaan?
Se eroaa siten, että pullukka-Emmi on intersektionaalisen feminismin ja vihervasemmistolaisuuden kannattaja. He ovat omasta mielestään AINA oikeassa.

Muut eivät.
Viimeksi muokannut Tiinas, La Heinä 06, 2024 4:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Anti-Bini Laden kirjoitti: La Heinä 06, 2024 4:20 pm Emmi Nuorgam on suoraselkäisesti pyytänyt anteeksi, hän katuu ja hän häpeää. Minä uskon sen täysin. Olen tuntenut hänet kaikki nämä vuodet ja tiedän miten hän on kasvanut ja oppinut pois, Diarra toteaa Instagramissa.”
Yllättäen tämä on tuon toisen vastaavan (en sano minkä ettei tule oikeusjuttuja) sydänystävä....
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Huutaja Jaana kirjoitti: La Heinä 06, 2024 4:07 pm Onko se Miisa Nuorgam tämän sisko?!?
Yep, siskoksia ovat.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Tiinas
Axel Foley

Huutaja Jaana kirjoitti: La Heinä 06, 2024 4:07 pm Onko se Miisa Nuorgam tämän sisko?!?
On

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
viivahattu
Watson itse

jasso kirjoitti: La Heinä 06, 2024 2:49 pm "Häpeän syvästi näitä kirjoituksia eivätkä ne ole edustaneet ajatteluani enää vuosiin."

Ja kaikki on anteeksi annettu? Onko tuo vähän sama kuin "sori siitä"?
Ainoastaan, jos on vihervasemmistolainen feministi, saa kaiken mahdollisen anteeksi sanomalla kerran "anteeksi". Nuorgamin kirjoitukset taisivat kohdistua lähinnä manneihin, mutta niinpä vaan malilais-lappilainen Fatimbesilli kiirehti antamaan anteeksi mannejen puolesta, ennen kuin heiltä ilmeisesti kukaan mitään kysyikään. Vähän kuin 2019 Vihreät tajusi vaalien jälkeen, että saattaa näyttää vähän tekopyhältä vaatia anteeksipyyntöjä kivikautisten blogitekstien vuoksi muiden puolueiden edustajilta, kun omissa riveissä on aito ja alkuperäinen nunnuka nunnuka -mies. No, Petelius pistettiin pyytämään anteeksi saamelaisilta, mutta ei manneilta, joista hän oli tehnyt vielä enemmän sketsejä. Mitäs tämä tämmöinen sorretuujen vähemmistöjen päiden yli puhuminen oikein on? :D
JohanPomppas
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

viivahattu kirjoitti: La Heinä 06, 2024 6:16 pm
Ihan tyypillistä suvakeille, että ne vihaa ja halveksii mustalaisia. Emmi sopii siis oikein hyvin joukkoon.
Toisessa tekstissä Nuorgam toteaa, että ei koskaan halua täyttää 30 vuotta, saada lapsia tai mennä naimisiin, koska ”suomalaisista naisista tulee pääsääntöisesti hirveitä akkoja sen jälkeen”. Nykyään Nuorgam on 35-vuotias naimisissa oleva äiti.
No en nyt menis sanomaan, että tuo pätee keskimäärin suomalaisiin naisiin, mutta Emmi selvästi tiesi oman tulevaisuutensa. On nimenomaan hirveä akka. Sääli, ettei tehnyt kohdallaan "lopullista ratkaisua" ennen tuota pyöreiden vuosien täyttämistä, avioitumista ja porsimista.
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Olen aina miettinyt miltä Emmin tai jonkun muun ylipainoisen läskitorbeedon pillu haisee.
Ei voi olla, että läheiset nauttisivat "tuoksusta".
Tiinas
Axel Foley

Pitikin lukea wikipediaa. Samassa sarjassa alkoholismin takia työstään potkut saaneen äitinsä nurkissa asuvan aikamiespojan kanssa. Naurattaisi jos ei itkettäisi.

Vuonna 2016 Nuorgam oli ehdolla blogikirjoituksestaan Anttila, are you kidding me Inspiration Blog Awardsin Vuoden blogiteko -kategoriassa. Hän tuli toiseksi Saku Timosen voitettua kategorian blogikirjoituksellaan Suvakin kääntymys

Tiinas
Axel Foley

Knobster kirjoitti: La Heinä 06, 2024 1:23 pm *poistettu puoluepolitiikkaa. Sellaiselle on oma osionsa*tm

Ja niin, todella rasittava ja ärsyttävä kiusaaja/uhriutuja.

Saamelaisuutensa taisi löytää Tampereella...
Kerrankin samaa mieltä (paitsi taas öyhötystä poistettu 🤡)

Kiusaaja jo lapsesta saakka. Lieneekö oikeasti edes saamelainen vain onko päälleliimattua?

Hänen isä on käsittääkseni adoptoitu saamelaisperheeseen eli onko Emmi oikeasti edes saamelainen? Tuskin

viivahattu
Watson itse

reijoreipas kirjoitti: La Heinä 06, 2024 6:59 pm Olen aina miettinyt miltä Emmin tai jonkun muun ylipainoisen läskitorbeedon pillu haisee.
Ei voi olla, että läheiset nauttisivat "tuoksusta".
Ei se sen ihmeellisemmältä haise kuin hoikemmankaan naisen, kunhan käy suihkussa. Kainalot saattavat vähän härskimmältä haista, jos toteuttaa rohkeasti ja voimaannuttavasti naiseuttaan jättämällä kainalovillat paikalleen ja sitten hikoilee kuin sika joka kerta, kun vaivautuu liikuttamaan persettään.
Vastaa Viestiin