Eric Touretten katoaminen Suomessa 1994

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Toffo
Nikke Knatterton

Re: Eric Touretten katoaminen Suomessa 1994

Viesti Kirjoittaja Toffo »

Sipi kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 3:22 pm Saako tuota linkkiä avattuna tänne?
Ai,että tänne aletaan jakamaan maksumuurin takana olevia juttuja ilmaiseksi muiden luettaviksi?

Minkähän takia minä maksan extrasta kuukausimaksua ja jaan siellä olevat jutut täysin tuntemattomille ilmaiseksi luettavaksi? Pidätkö ihmisiä idiootteina?
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Toffo kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 3:41 pm

Ai,että tänne aletaan jakamaan maksumuurin takana olevia juttuja ilmaiseksi muiden luettaviksi?

Minkähän takia minä maksan extrasta kuukausimaksua ja jaan siellä olevat jutut täysin tuntemattomille ilmaiseksi luettavaksi? Pidätkö ihmisiä idiootteina?
Aissaatana, no nyt oli päivän paras :mrgreen:

Ei, en pidä. Moni täällä avaa maksumuurin takaisia juttuja, jos itse ne alunperin tänne linkkailee. Toki jos se 6 euroa on joillekin kynnyskysymys, ymmärrän täysin.

Älä missään tapauksessa avaa juttua tänne, sehän olisi idiotismia. Onneksi meillä on sinun kaltaisiasi kanssakirjoittajia, jotka tietävät mitä Ericille tapahtui. Eihän meidän kaikkien sitä tarvitse tietää. Muuten vaan täällä hengaillaan.

*21 §* Ulkoisesta lähteestä lainatessa (esim. uutisista), lainaukseen on liitettävä linkki.
Lainausta tulee lyhentää siten, että tekijänoikeuksia ei rikota, mutta pääasian on tultava lainauksesta selville.
Linkki alkuperäiseen lähteeseen on pakollinen*tm.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

viivahattu kirjoitti: Pe Heinä 28, 2023 5:46 pm Sehän se olisikin, kun Suomesta kadonnut heppu löytyisi 30 vuotta myöhemmin Ranskasta ja olisi itsekin hämillään että ai, olenko minä kadonnut. :D
Mut näinhän siinä just kävi. Tai ei ihan niiku kolkyt vuotta, vaan lähes kolkyt vuotta:
...Vastaus asiaan saatiin vuonna 2021, kun Suomen viranomaiset tekivät miehestä tietopyynnön Ranskan viranomaisille. Vastaus oli yllättävä: miehestä oli kuin olikin kirjauksia Ranskassa. Hän ei ollut joutunut henkirikoksen tai ihmiskaupan uhriksi, eikä tehnyt itsemurhaa.

Kadonnut oli siis mitä todennäköisimmin hylännyt koiralaumansa ja poistunut Suomesta omaehtoisesti. Syytä lähdölle kuullaan tuskin koskaan, mutta ainakin yksi katoamismysteeri voidaan pyyhkiä pois, sillä miestä ei enää pidetä Suomessa kadoksissa olevana henkilönä.
IL Plus

Hyvin mielenkiintoinen tapaus ja että se asuntoauto löytyi sittemmin Espanjasta.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin