Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin
Vammoja ei voi piirustaa puhelimella, töissä kiire, joten jää siihen hetkeen, kun on aikaa keskittyä.
Toisaalta motivaatiota syö myös se, että näen silmissäni jo Talven komentit -> milli tuonne tai tänne väärässä paikassa jne.
Vähän niin kuin helmiä possuille…..
Toisaalta motivaatiota syö myös se, että näen silmissäni jo Talven komentit -> milli tuonne tai tänne väärässä paikassa jne.
Vähän niin kuin helmiä possuille…..
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Pistän tähän vielä oikeastaan sinulle BTS esimerkin pätkästä, joka on hyökkäävä minua, ei asiaa kohtaan.
(Tuosta puuttuu tummennukset, mutta yhden huuto-sanan oli joukoon änkenyt)
Onko tämä sinusta asiallinen vastaus aivan normaaliin spekuun?- ai niin, kun olet ”dignosoinut" hänellä psykopatian vai narsismiko se oli. Tosiasia on, että sinä et tiedä hänen tunteistaan, tuntemuksistaan yhtään mitään sieltä koti-näppäimistösi takaa. Vain T itse tietää ne. Toki voit epäillä, mitä sinun TARVITSEE epäillä, jotta oma ajatusmaailmasi pysyy kasassa.
(Tuosta puuttuu tummennukset, mutta yhden huuto-sanan oli joukoon änkenyt)
^
Oikein tyypillinen kommentti, jos kirjoittaa jotain, mikä ei ole linjassa Talven ajatusten kanssa. Ilkeää ja vähättelevää vastausta tulee heti.
Oikein tyypillinen kommentti, jos kirjoittaa jotain, mikä ei ole linjassa Talven ajatusten kanssa. Ilkeää ja vähättelevää vastausta tulee heti.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Ja koska minä oikeasti olen ollut koulukiusattu, tuo nuo Talven jatkuvat väheksymiseni elävästi mieleen, jopa silmien väriä myöden, pahimman kiusaajani.
Onneksi olen kasvanut niistä ajoista ja traumoista ulos ja kykenen välillä ärähtämään takaisin sen sijaan, että painaisin pääni alas ja olisin hiljaa itkukurkussa.
Että jatka vaan Talvi samaan tahtiin!
Tapasi kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta.
Onneksi olen kasvanut niistä ajoista ja traumoista ulos ja kykenen välillä ärähtämään takaisin sen sijaan, että painaisin pääni alas ja olisin hiljaa itkukurkussa.
Että jatka vaan Talvi samaan tahtiin!
Tapasi kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta.
-
Barba Tenus S
Talvi on kaikkinensa kyllä Cool.
Melkoisen paskamyrskyn ketjussa läpi käynyt helmikuusta lukien. Nostan hattua.
Mä pidän hänen kirjoituksistaan.
Millä moraalisella oikeutuksella hän pilaa Ullanlinna -ketjun luettavuuden täysin kirjoittamalla vuorokausittain kymmeniä monta näyttöä pitkiä viestejä esittäen omia, subjektiivisia ajatuksia, luuloja, kuvitelmia, mielipiteitä, asenteita ym. jankkausta. Herää kysymys, onko tässä menossa jonkinlainen aivopesu joltain taholta syytetyn puolesta, asenteellisuus näkyy selvästi. Tuota ketjua ei kertakaikkiaan voi lukea, kun joutuu vierittämään jatkuvasti näyttöä ohittaakseen hänen viestit.Barba Tenus S kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 8:51 pm Talvi on kaikkinensa kyllä Cool.
Onko noita pakko kirjoittaa/julkaista? Onko meidän lukijoiden vain siedettävä tuota?
Voi merkitä Talven ns. vihamieheksi omissa asetuksissaan, niin silloin ei näy Talven viestit paitsi lainauksissa. Kokeilin tuota, mutta tuli outo fiilis, kun sivuilla on ehkä 2 viestiä näkyvissä ja sitten seuraava sivu ja sama jatkuu.Como es? kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 8:57 pm Millä moraalisella oikeutuksella hän pilaa Ullanlinna -ketjun luettavuuden täysin kirjoittamalla vuorokausittain kymmeniä monta näyttöä pitkiä viestejä esittäen omia, subjektiivisia ajatuksia, luuloja, kuvitelmia, mielipiteitä, asenteita ym. jankkausta. Herää kysymys, onko tässä menossa jonkinlainen aivopesu joltain taholta syytetyn puolesta, asenteellisuus näkyy selvästi. Tuota ketjua ei kertakaikkiaan voi lukea, kun joutuu vierittämään jatkuvasti näyttöä ohittaakseen hänen viestit.
Onko noita pakko kirjoittaa/julkaista? Onko meidän lukijoiden vain siedettävä tuota?
Aivopesufiilis kyllä juu, ja väittelemällä ei voi voittaa. On kuin Trumpin kanssa väittelisi.
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Olen kyllä edelleen sitä mieltä että trolli on.Aivopesufiilis kyllä juu, ja väittelemällä ei voi voittaa. On kuin Trumpin kanssa väittelisi.
Laittaa näennäistä " asiaa" jotta yp ei puuttuisi. Pääsääntöisesti perätöntä oman mielikuvituksen tuottamaa asenteellista sontaa täynnä kaikki kirjoituksensa. " Keskustelu" on muiden lyttäämistä, veetuilua, itsensä korostamista. Nuoleskelee ja kiittelee niitä jotka ovat samoilla linjoilla.
Jos ei trolli niin se hemmetin hankala tyyppi joka tuttu monelle esim työelämästä. Se joka on koko ajan suuna päänä, ei kuuntele muita eikä ole kiinnostunut kuin omasta äänestään. Ei siedä kritiikkiä. Tahtoo olla aina oikeassa. Selittää mustan valkoiseksi. Huonon itsetunnon vuoksi on puolustuskannalla kaiken aikaa.
Ei välitä muiden tuntemuksista ja mielipiteistä.(hipheijaa vähän ohista kun MÄ haluan)
Kallistun jälkimmäiseen tulkintaan.Doris Watson kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 9:41 pm Olen kyllä edelleen sitä mieltä että trolli on.
Laittaa näennäistä " asiaa" jotta yp ei puuttuisi. Pääsääntöisesti perätöntä oman mielikuvituksen tuottamaa asenteellista sontaa täynnä kaikki kirjoituksensa. " Keskustelu" on muiden lyttäämistä, veetuilua, itsensä korostamista. Nuoleskelee ja kiittelee niitä jotka ovat samoilla linjoilla.
Jos ei trolli niin se hemmetin hankala tyyppi joka tuttu monelle esim työelämästä. Se joka on koko ajan suuna päänä, ei kuuntele muita eikä ole kiinnostunut kuin omasta äänestään. Ei siedä kritiikkiä. Tahtoo olla aina oikeassa. Selittää mustan valkoiseksi. Huonon itsetunnon vuoksi on puolustuskannalla kaiken aikaa.
Ei välitä muiden tuntemuksista ja mielipiteistä.(hipheijaa vähän ohista kun MÄ haluan)
OT, mutta Kalevauvan Tuijottava koira sopisi Ullanlinna-ketjuun, siinä mainitaan mäyräkoira
https://www.youtube.com/watch?v=y9-B49ICuTE
-
Murha Pajatso
- Alibin satunnaislukija
2010-lta murhainfoa lukeneena en ole koskaan ennen mitään tällaista näin raskasta ketjua lukenut. Eikäpä tuonne viitsi mitään omia spekuja kommentoida, koska jokaikiseen viestiin hän vastaa....
Onneksi me ei täällä tätä keissiä ratkaista.
Käärijän (biisi Välikuolema) sanoin "Mä oon aivan loppu, loppu"!
Onneksi me ei täällä tätä keissiä ratkaista.
Käärijän (biisi Välikuolema) sanoin "Mä oon aivan loppu, loppu"!
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Talvi24:
Ja tiedän senkin että minfossa itsestään ym asioistaan valehtelu tai muunneltu totuus on niinikään sallittua.
Minä olin tiennyt.Mainittakoon ketjussa hyvin tiedossa oleva asia että -
- jos poliisi kuulustelee sinua todistajana on valehtelu rikos.
- Jos poliisi kuulustelee sinua syytettynä, on valehtelu sallittua.
Minä en ollut itse asiassa tätä aiemmin tiennyt.
Ja tiedän senkin että minfossa itsestään ym asioistaan valehtelu tai muunneltu totuus on niinikään sallittua.
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Kiitos tuosta kevennyksestäKallistun jälkimmäiseen tulkintaan.
OT, mutta Kalevauvan Tuijottava koira sopisi Ullanlinna-ketjuun, siinä mainitaan mäyräkoira![]()
https://www.youtube.com/watch?v=y9-B49ICuTE
Mietinkin samoin tein että miksi tästä mitään aivopainetta ottaa. Toivoton tapaus tod näk.
^
No, kerrohan mitä uutta sinä olet tuonut ketjuun? Riitaa ja saman toistoa. Tämän hetken kirjoittajista ulrica on ainoa joka edes yrittää tutkia asiaa. Hänen kirjoitukset luen aina. Talvesta tykkään ja hänen kirjoituksista osaan poimia oleelliset asiat.
Ikävä niitä aikoja kun vanhavakanssi ja skounekin spekuloi mutta nykyisin ketjussa vaan koulukiusatut ottaa nokkiinsa. Katsokaa itseänne peiliin kuka kiusaa ja ketä.
Yhdyn Yrjö Yrjönpoikaan: ketju on pilalla!
No, kerrohan mitä uutta sinä olet tuonut ketjuun? Riitaa ja saman toistoa. Tämän hetken kirjoittajista ulrica on ainoa joka edes yrittää tutkia asiaa. Hänen kirjoitukset luen aina. Talvesta tykkään ja hänen kirjoituksista osaan poimia oleelliset asiat.
Ikävä niitä aikoja kun vanhavakanssi ja skounekin spekuloi mutta nykyisin ketjussa vaan koulukiusatut ottaa nokkiinsa. Katsokaa itseänne peiliin kuka kiusaa ja ketä.
Joo, Ulrica on tosi aktiivinen ja todella perusteellisesti asiaan perehtynyt. Samoin Barba.Cadi John kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 11:39 pm ^
Eiku, just kidding.
↑
No kukaan ei ole varmaan arvannutkaan tätä comboa..
No kukaan ei ole varmaan arvannutkaan tätä comboa..