No onneksi ei tyhjäpäisistä idiooteista.Hank Voight kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 6:33 pm Et lainkaan tunnu tajuavan, että täällä on puhuttu ainoastaan noista rääväsuisista häiriköistä.
Wink, wink.
No onneksi ei tyhjäpäisistä idiooteista.Hank Voight kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 6:33 pm Et lainkaan tunnu tajuavan, että täällä on puhuttu ainoastaan noista rääväsuisista häiriköistä.
Ja just kun piti mainita, että jopa sä kykenet tuolla toisaalla ihan asialliseenkin keskusteluun, niin sitten vedät täällä alta riman. Höh.CharlesBronson kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 8:53 pmNo onneksi ei tyhjäpäisistä idiooteista.Hank Voight kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 6:33 pm Et lainkaan tunnu tajuavan, että täällä on puhuttu ainoastaan noista rääväsuisista häiriköistä.
Wink, wink.![]()
No lue omat postauksesi, niin löydät nollapostausta ja tyhjäpäisen idiootin.Hank Voight kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 9:06 pm Ja just kun piti mainita, että jopa sä kykenet tuolla toisaalla ihan asialliseenkin keskusteluun, niin sitten vedät täällä alta riman. Höh.
Mut kysynpä sulta samaa kuin porsaalta. Eli, keksitkö eriävän mielipiteen lisäksi muita kriteerejä niin sanotulle "nollapostaukselle"? Porsas ei taida keksiä, kun ei ole vastannut.
Niin ja samaa kyytiä voisi kysyä kriteerejä tyhjäpäiselle idiootille.
Ei kyllä mulla on tapana vastata asiallisiin kysymyksiin. Ja myös perustella tarvittaessa. Sulle ja muulle foorumin marginaaliporukalle vaan sopii paremmin tuo sun tyyli. Pakon sanelema juttuhan se, eli ymmärrän kyllä.
Nollapostasit taas.Hank Voight kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 9:20 pmEi kyllä mulla on tapana vastata asiallisiin kysymyksiin. Ja myös perustella tarvittaessa. Sulle ja muulle foorumin marginaaliporukalle vaan sopii paremmin tuo sun tyyli. Pakon sanelema juttuhan se, eli ymmärrän kyllä.
Narkkarikin lopettaa aina siihen viimeisimpään doseen.Hank Voight kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 9:56 pm Joku voisi kysyä, että mikä tekee sun Lautamieslätinöistä laadukkaampia. Mut mä en kysy, kun oon muutenkin ajatellut lopettaa tämän Lautamiehissä puljaamisen.
Joo heh. Foliopipot jauhaa tapauksen olleen false flag ja sitten samat foliopipot kitisee kun kuulemma tapauksen väitetään olleen false flag. Timanttista!suviseurat kirjoitti: Ti Heinä 16, 2024 4:29 pm
Sitä samaa että tapahtuma oli Trumpin järjestämä falseflag. Näitä kommentoijia löytyy vaikka kuinka paljon.
Samat periaatteet toki siis sopivat näihin inttäjiin kuin mitä Alex Jonesille tapahtui. Ryhmäkannetta vain peliin haavoittuneiden ja kuolleen sivullisen perheiden toimesta. Miljardi korvauksia tiedossa mikäli oikeus on tasavertainen USA:ssa.
Ei näytä olevan, kun tämä karsta-aivo on tykitellyt noihin pariin ketjuun pitkin päivää. En ole edes jaksanut sen takia niitä ketjuja seurata. Jos en väärin veikkaa, niin samat vanhat tarinat löytyy?