makaroni, riisissä on jäämiä haitallisista aineista_C_ kirjoitti: La Huhti 20, 2024 5:45 pm Jos tietäminen käy eli ei tarvitse henk.koht. tuntea, niin Jeesus Kristus. Paras, koska hyvä.
Riisi vai makaroni?
Tykkäätkö minusta?
makaroni, riisissä on jäämiä haitallisista aineista_C_ kirjoitti: La Huhti 20, 2024 5:45 pm Jos tietäminen käy eli ei tarvitse henk.koht. tuntea, niin Jeesus Kristus. Paras, koska hyvä.
Riisi vai makaroni?
Letut. Pannukakut ovat amerikkalaisten keksintöä.
Jeesuksen pikkurilli.paccasucco kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:27 pm Molemmat, mutta äiti oli läheisempi. Hän syntyi Viipurissa talvisodan aikana helmikuussa 1940 ryssien ilmapommitusten ollessa tuolloin kiivaimmillaan.
Mikä on mielestäsi ollut murha.infon kaikkien aikojen kiinnostavin ketju(lanka) foorumin perustamisesta lähtien?
Jos tässä todellakin kysytään, miltä tuntuu tappaa joku ihminen, niin en tiedä, kun en ole ketään tappanut. Hyttysten ja muiden lentävien ja inisevien otusten tappamisesta kyllä nautin näin kesällä.
Kannattaa laittaa. Riippuu toki mitä muuta on laittamassa tai jättämättä laittamatta.LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 4:09 pm ^Pari vuotta.
Kannattaako laittaa kantarelleja kuhakeittoon?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Olet kerrankin oikeassa edes jossain määrin mutta et sitten kuitenkaan.Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 8:28 pmKannattaa laittaa. Riippuu toki mitä muuta on laittamassa tai jättämättä laittamatta.LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 4:09 pm ^Pari vuotta.
Jenna Jameson vai Ivy Madison?
Btw, LexVeritas ei ole ollut poissa kahta vuotta. Se on ihan varma asia.
Nykyinen LexVeritas-nikkini ei ole ollut palstalta "poissa" paria vuotta rekisteröitymisen jälkeen, mutta minä olen ollut. Minulla oli näet ennen eri nikkinimi - siitemmin käytöstä omasta pyynnöstäni poistettu - jonka rekisteröinnin jälkeen seurasi melko pian parin vuoden pituinen jakso, jolloin en kirjoitellut tänne mitään. Ylläpito voinee halutessaan vahvistaa tämän.Mikä on pisin aika, jonka palstalle rekisteröitymisesi jälkeen olet oikeasti ollut pois murhainfon keskusteluista?
Jos nyt sitten saivarrellaan, niin LexVeritaksella voi tietystikin viitata myös pelkästään nikkiin.LexVeritas kirjoitti: Ti Heinä 09, 2024 3:31 amOlet kerrankin oikeassa edes jossain määrin mutta et sitten kuitenkaan.Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 8:28 pmKannattaa laittaa. Riippuu toki mitä muuta on laittamassa tai jättämättä laittamatta.LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 08, 2024 4:09 pm ^Pari vuotta.
Jenna Jameson vai Ivy Madison?
Btw, LexVeritas ei ole ollut poissa kahta vuotta. Se on ihan varma asia.
Kysymys nimittäin kuului:
Nykyinen LexVeritas-nikkini ei ole ollut palstalta "poissa" paria vuotta rekisteröitymisen jälkeen, mutta minä olen ollut. Minulla oli näet ennen eri nikkinimi - siitemmin käytöstä omasta pyynnöstäni poistettu - jonka rekisteröinnin jälkeen seurasi melko pian parin vuoden pituinen jakso, jolloin en kirjoitellut tänne mitään. Ylläpito voinee halutessaan vahvistaa tämän.Mikä on pisin aika, jonka palstalle rekisteröitymisesi jälkeen olet oikeasti ollut pois murhainfon keskusteluista?
Jätän kysymykseesi vastaamisen asiantuntijaille.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin