Maiju kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 7:48 pm
Talvi24 kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 7:11 pm
Maiju kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 6:51 pm
Koitapa Maiju muistaa varsinaisiin ketjun aiheisiin faktoja pohjaksi niin et eksy hakoteille. Ketjun aihe on Tikkasen tekemä henkirikos. Keskustelussa välillä aihetta sivuavia sivurönsyjä. Mahtuvat mukaan.
On erittäin tärkeää huomioida ja muistuttaa miten vähällä faktasidonnaisuudella täällä hyökkäävästi keskustellaan. Sitä paitsi sivurönsyt toit jälleen mukaan ihan itse. Hyvä sinänsä, niin ehkäpä avautuvat silmät manipuloinnille yhä useammalla.
Toisaalta jos et pidä siitä, että sinua korjataan ja vetoat silloin kiivaasti itse ketjun aiheeseen, niin kannattaisi pysyä faktoissa erityisesti kun niitä herjaavasti vaadit myös muilta.
Miksi muuten sinä olet se, joka määrittelee sivurönsyjen oikeutuksen

ja voit vastata lautamiehissä, ei täällä.
Mainittakoon, että olen arkielämässä "mestari" rönsyilemään ja se on jopa "sukuvika"
Et sitten huomannut, että ihan joku muu otti esille kuolemanrangaistuksen vaatimuksen syytetylle. Siitä käytiin asiapitoista keskustelua aina sinne asti, kunnes sinä kimmastuit! Ihan tärkeä aihe tuo kuolemanrangaistus, vaikkei se tule koskaan enää olemaan käytäntö Suomessa. Saatiin jopa huumoriakin kuoleman vakavaan aiheeseen
Olisit siis halunnut kieltää keskustelun kuolemanrangaistuksesta? Outoa.
Eipä tule mieleeni, mitä sinä tai joku olisi kirjoituksistani varsinaisia asiavirheitä korjannut - muuta kuin mielistelijä tänään hyvin asiallisesti korjaama "norjalainen". Et sitten huomannut, että kiitin asianmukaisesta korjaamisesta! Etkö todella? Valikoiva huomiointikyky?
Minulla ei ole ollut missään vaiheessa tarvetta kiivailla mistään asioista. Ei tämän ikäiset ihmiset enää sellaiseen sorru. Mutta huomaatko, miten parhaillaan kiivailet.
Jos joku (sinä?) tulkitset kuivan huumorini,
sarkasmin herjaukseksi - niin se on tyystin sinun asiasi (ongelmasi?). Sarkasmi voi olla joillekin vaikeaa ymmärtää. Huumori voi olla kokonaisuudessaan joillekin ihan ylitse pääsemättömän vaikeaa.
Onpa outo oletus, että joku määräisi ketjussa sivurönsyjen oikeutuksen. En määrää minä, et määrää sinä eikä kukaan muu ketjulainen.
*pltmtxtvp*tm