Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Harriet Makepeace kirjoitti: Joku on mm pistänyt viimepäivinä liikkeelle huhun että minä olen nimim. Sirpan - joka postasi aikaisemmin lähinnä Madeleine ketjuun - kaksoisnikki ja nyt saan siitäkin 'palautetta'.
Minä kirjoitin ensiksi epäileväni, että Sirpa kirjoittaa täällä toisella nikillä. Epäilemäni henkilö on rekisteröitynyt vasta sen jälkeen, kun Sirpa lopetti kirjoittamisensa, eikä epäiltyni ole missään nimessä Harriet Makepeace.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Olettepas olleet vallattomia illalla ja viime yönä, kuristajakäärmeitä ja flirttiä :D !
Doctor Lecter kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Tähän yhdyn estottomasti ja täysin rinnoin
Millaisin rinnoin?
Täysin luonnollisesti täytetyin, hyvinpidetyin, lähiympäristössä kiinnostusta herättävien, hieman jo käytössä pehmennein suurehkoin rinnoin.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mehän ollaan lähes aina vallattomia, ei se mitään uutta ole 8) Itsekin ennätin jopa laittamaan Bombaylle YV-n, enkä vaan puhumaan laittamisesta, niinkuin muut täällä.... (viestini sisällön voi saaja vapaasti julkistaa, jos haluaa)

Pidähän varasi, saatat tuolla omakuvauksellasi saada tohtorista sinnikkään ihailijan (hänhän on tunnustanut, että vähintään c-kuppi se olla pitää) :wink: :shock: :lol:

Joo, ketjun aiheeseen palatakseni, ärsyttää se, että jotkut todellakin joutuvat epämieluisten YV-postien kohteeksi. Suorastaan anteeksiantamatonta käytöstä kanssaminfoilijoilta.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

maija turjukka kirjoitti:
Pidähän varasi, saatat tuolla omakuvauksellasi saada tohtorista sinnikkään ihailijan (hänhän on tunnustanut, että vähintään c-kuppi se olla pitää) :wink: :shock: :lol:
:lol:

Näistä yksityisviesteistä.. en ole itse saanut yhtään epämiellyttävää, kaikki ovat olleet sävyltään varsin lämpimiä :P Voin kuitenkin hyvin kuvitella, kuinka ärsyttävältä tuntuu saada samalta henkilöltä ei- toivottua postia jatkuvasti voimatta päättää itse sen torjunnasta.

Jos "kiistakumppanit" päättäisivät jatkaa yksityispuolella, niin mikäs siinä sitten, mutta muuten keskustelu aiheista voisi erimielisyyksienkin sattuessa olla ihan julkista. Tuolloin tietysti olisi ylläpidon päätettävissä milloin ollaan pahasti metsässä.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Juliet Jones kirjoitti: Jos "kiistakumppanit" päättäisivät jatkaa yksityispuolella, niin mikäs siinä sitten, mutta muuten keskustelu aiheista voisi erimielisyyksienkin sattuessa olla ihan julkista. Tuolloin tietysti olisi ylläpidon päätettävissä milloin ollaan pahasti metsässä.
Samaa mieltä. Eivätköhän epämiellyttävät yksityisviestit lopu heti alkuunsa, kun ne julkistaa.

Samoin minusta olisi hienoa, jos käyttäjiä ei syytettäisi asioista joita he missään nimessä eivät ole tehneet. Lisäksi olen huomannut, että ilmeisesti palstalla toimii jonkinnäköinen ylläpidon täysin ulkopuolinen tuomioistuin, jolla on oikeus jakaa syytöksiä ympäriinsä.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

joey kirjoitti:Lisäksi olen huomannut, että ilmeisesti palstalla toimii jonkinnäköinen ylläpidon täysin ulkopuolinen tuomioistuin, jolla on oikeus jakaa syytöksiä ympäriinsä.
Millä perusteella sanot näin? Siis sillä vaan kysyn kun en itse ole huomannut tuollaista.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Tietynlainen sisäpiiriläisyys, kuten myös muilla foorumeilla. Sehän tietysti toki vain on luonnollista, ellei ketään nosteta liian korkealle jalustalle.

Lisäksi tietynlainen vainoharhaisuus, useita rikoksia ja rikoksentekijöitä pidetään totuutta ihmeellisempinä ja suorastaan keksimällä keksitään hurjia teorioita.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

MotiivitOn kirjoitti:Lisäksi tietynlainen vainoharhaisuus, useita rikoksia ja rikoksentekijöitä pidetään totuutta ihmeellisempinä ja suorastaan keksimällä keksitään hurjia teorioita.
Tuo on todella harmittava piirre täällä. Joissakin tapauksissa kahta ihan erillistä tapausta aletaan liittämään toisiinsa ja vaikka väkisellä sinne revitään ne yhteydet, jos muuten ei onnistu. Ihmisillä täällä on paha tapa kuvitella, että jokaisessa rikoksessa on vähintään yliluonnollisia piirteitä mukana ja totuus on aina ihan toista ja jännittävempää, kuin mitä se sitten onkaan.

Se ehkä kertoo osaltaan myös siitä, että ihmiset on lukeneet liikaa dekkareita ja kuvittelevat, ettei voi olla vain semmoista tapausta missä tyyppi tappaa toisen, vaan siihen liittyy aina miljoona muutakin piilomerkitystä ja seikkaa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

BrDead
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja BrDead »

MotiivitOn kirjoitti:Tietynlainen sisäpiiriläisyys, kuten myös muilla foorumeilla. Sehän tietysti toki vain on luonnollista, ellei ketään nosteta liian korkealle jalustalle.

Lisäksi tietynlainen vainoharhaisuus, useita rikoksia ja rikoksentekijöitä pidetään totuutta ihmeellisempinä ja suorastaan keksimällä keksitään hurjia teorioita.
Tismalleen sama. Ja kun toin nämä seikat esiin tässä ketjussa, niin kimppuuni hyökättiin kun ei-sisäpiiriläisenä havainnoin tällaisia epäkohtia tässä osin vainoharhaisten yhteisössä.

Huomio käännettiin minuun, kun en voinut ihan tuosta vain foorumin perustamispäivää muistaa. Olen ehkä ihan tyytyväinen siihen, etten tähän sisäpiiriin kuulu :)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

BrDead kirjoitti:Olen ehkä ihan tyytyväinen siihen, etten tähän sisäpiiriin kuulu :)
Sun lääkitys ei ole tarpeeksi vahva, että sulla ois saumaa tuohon kerhoon :D
Peesaan MotiivitOn, VoDKa ( <- erityisesti) ja BrDead kommentteja.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Onko Mike one man army vai ootko jengis :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Sisäpiiri? En ole kuullut tai nähnyt sellaista. Lisäksi en muista mitään. Jatkokysymyksiin sanon; "En kommentoi"

K: "Kuulutko murhainfon sisäpiiriin?"
V: "En kommentoi"

K: "Oletko tavannut minfolaisia oikeassa elämässä, ns. livenä?"

K: "Keitä kuuluu sisäpiiriin?"

K: "Täytyykö olla lääkitys päällä jotta sisäpiiriin pääsee?"

K: "Oletko saanut uhkaavia yksityisviestejä muilta palstalaisilta?"

Ja niin edelleen...

8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

loneliness kirjoitti:Onko Mike one man army vai ootko jengis :lol:
Kuva
:lol: :mrgreen: Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mike on sellainen yksinäinen ratsastaja. Lonely rider. 8)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

BrDead kirjoitti:
MotiivitOn kirjoitti:Tietynlainen sisäpiiriläisyys, kuten myös muilla foorumeilla. Sehän tietysti toki vain on luonnollista, ellei ketään nosteta liian korkealle jalustalle.

Tismalleen sama. Ja kun toin nämä seikat esiin tässä ketjussa, niin kimppuuni hyökättiin kun ei-sisäpiiriläisenä havainnoin tällaisia epäkohtia tässä osin vainoharhaisten yhteisössä.

Huomio käännettiin minuun, kun en voinut ihan tuosta vain foorumin perustamispäivää muistaa. Olen ehkä ihan tyytyväinen siihen, etten tähän sisäpiiriin kuulu :)
SE PITÄÄ MUISTAA NYYPPARI!
Lukittu