Muslimijutut eivät lähteneet tästä. Olen tolkun ihminen, edelleen. Ja kyllä, kommentti oli kieli poskessa kirjoitettu. Jos kolme naista teurastetaan heidän kodissaan, laskin yhteen kolme asiaa:ChingShih kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 9:31 pm
Muslimijutut taisi lähteä tästä. Olen pitänyt kirjoittajaa luotettavana tolkun ihmisenä, joten en kyseenalaistanut. Pystytkö Sipi laittamaan linkkiä? Vai oliko huumoria, joka meni meillä yli hilseen?![]()
a) tekijän ulkonäkö
b) uhrit naisia
c)suhde katkennut, ero, jätetty -- ei käy tekijälle
Eihän näitä terveeseen päähän kukaan tee. Ei musta eikä valkoinen. Kunniamurha sopisi vaan kuin nenä päähän teonkuvaukseen sekä tekijän ulkonäköön.
Knoppina: eräs hyvä ystäväni on oikeasti nimeltään Kalle, asunut Suomessa yli 30 vuotta. Oikea nimi on Khaled, ja kaikki kutsuvat häntä Kalleksi. Toimii viranomaistehtävissä, vaimo ja lapsia täällä. Joten tämä Kyle ei ole niin kaukaa haettu. Tunnen myös Mahmudin, jota täällä kutsutaan Masaksi. Se on helpompaa hänen mielestään ja sopii suomalaisten suuhun.
Pahoittelut siis turhan jyrkästä ja rasistisesta postauksesta, jos sen niin ajattelit.
On totta, että esim tässä Linnainmaan neloismurhanyrityscasessa tekijä oli toistaiseksi motiiviton, flipannut, supisuomalainen yksinainen susi. Kuitenkin sen verran työni kautta olen kohdannut näitä uskonnollisesti ja kulttuurisesti motivoituneita ihmisiä, joten ihan tuulesta temmattua ei mun speku tässä Britannian casessa ole.
On vaikeaa löytää motiivia teolle, ellei kyseessä ole naisviha ja oikeutus sen kautta.