Onnettomuusteoria

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

kukkuu kirjoitti: ...Kuva
...
Mielenkiintoinen koe ja hyviä kuvia.
Voisiko yllä olevan saada hieman isommassa koossa?
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

^^

Näkyykö nyt?]
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Muuten hyvä juttu, mutta kun niitä kumipyörän jälkiä ei vieläkään ole näkyvissä, jotka satavarmasti teltan kyljessä näkyisivät.

Ei näy liioin pakoputkiston, tai pakosarjan polttamia jälkiä sen enempää teltassa, kuin uhreissakaan ja pakosarjahan se on ensimmäinen osa, joka olisi ottanut teltan seinämään kiinni, etupyörän jälkeen.

Myöskään avunhuutoja ei ole kuulunut, sillä ei tuollaisessa kolarissa kaikki laakista kuole tai mene edes tainnoksiin.

Sitäpaitsi motukalla ei ole voinut tehdä niin nopeaa käännöstä, että sillä olisi voinut tappavalla vauhdilla ajaa päin teltta, tuokin on kokeiltu käytännössä ja sen voi mennä kuka tahansa todentamaan vaikkapa kolmipyöräisellä rimpuiluraudalla, sillä ei koe niin vaikea ole.

Kyllä tuo onnettomuusteoria on niin kaukaa haettu, että jos joku nauraa meikäläisen kokeille ja naarausprojektille, niin sitten kyseiset henkilöt nauravat itsensä kuoliaaksi nauraessaan tällaiselle onnettomuusteorialle.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Sitäpaitsi motukalla ei ole voinut tehdä niin nopeaa käännöstä, että sillä olisi voinut tappavalla vauhdilla ajaa päin teltta, tuokin on kokeiltu käytännössä ja sen voi mennä kuka tahansa todentamaan vaikkapa kolmipyöräisellä rimpuiluraudalla, sillä ei koe niin vaikea ole.

Kyllä tuo onnettomuusteoria on niin kaukaa haettu, että jos joku nauraa meikäläisen kokeille ja naarausprojektille, niin sitten kyseiset henkilöt nauravat itsensä kuoliaaksi nauraessaan tällaiselle onnettomuusteorialle.
Vielä henki pihisee, Hessu hyvä....se hieman hymyilyttää, että olet ollut varsin sympaattinen näky porhaltaessasi kolmipyöräiselläsi, vaimosi tarkkaillessa silmiähiveleviä ajolinjojasi, eikös se jotenkin näin mennyt.

Miksi et sitten prätkälläsi päräyttänyt, kykyjähän kuulema riittää?
Hessu52
Watson itse

Kuinka monen hengen teltta tuo on, ilmeisesti kahden.

Kokelepa jos sinulla on vielä mahdollisuus, kuinka teltan kankaan läpi näkisi päälle hyökkäävän ihmisen varjokuvan teltan sisältä.

Jos teitä on neljä aikuista, niin pankaa sinne kokeeksi vaikkapa kaksi toppatakkia, jollei nahkarotseja ole, ja muutama kassi, sekä yrittäkää jos teitä sattuisi olemaan neljä ihmistä siinä lähellä, niin kampeutua siinne telttaan sisään nukkumaan.

Kerro sitten kokemuksistanne, miten kääntää kylkeä, ym.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Hessu52 kirjoitti:Muuten hyvä juttu, mutta kun niitä kumipyörän jälkiä ei vieläkään ole näkyvissä, jotka satavarmasti teltan kyljessä näkyisivät.

Ei näy liioin pakoputkiston, tai pakosarjan polttamia jälkiä sen enempää teltassa, kuin uhreissakaan ja pakosarjahan se on ensimmäinen osa, joka olisi ottanut teltan seinämään kiinni, etupyörän jälkeen.

Myöskään avunhuutoja ei ole kuulunut, sillä ei tuollaisessa kolarissa kaikki laakista kuole tai mene edes tainnoksiin.

Jokin siihen telttaan on törmännyt. Siitä ei mielestäni ole epäilystäkään. Voihan se olla vaikka ihminenkin. Ihmisestä ei tosin ole kaikkien uhrien hankaumien aiheuttajaksi. Ainoa leiristä löytyvä kookkaampi esine joka sopisi tähän, on juuri moottoripyörä. Sopivasti vielä verinen.
Hessu52
Watson itse

No nyt mennään jo hieman oikeampaan suuntaan, sillä teltan narut ja jyrkkä penger heti siinä teltan suuaukon lähellä, ovat vaarallinen yhdistelmä, sillä teltan naruihin itsekin Bodomilla ollessamme ainakin pariin kertaan hämärissä osuin.

Siinä jos olisi ollut kännissä, niin eiköhän sitä olisi turpa edellä sinne alas huojunut ja olisi saattanut jopa osua kiviin, joista poskeen olisi voinut tulla sellainen kissan kokoinen ventti.

Näin on saattanut käydä yöllä 5.6.1960, jolloin erästä kaveria olisi paikkailtu teltan sisällä nahkarotsi tyynynään, jolloin se on vereentynyt.

Lopunhan voi jokinen mielessään ajatella kuinka vaan, mutta oman versioni olen jo aikaa sitten kertonut.
papillon
Perry Mason

kukkuu kirjoitti:
Jokin siihen telttaan on törmännyt. Siitä ei mielestäni ole epäilystäkään. Voihan se olla vaikka ihminenkin. Ihmisestä ei tosin ole kaikkien uhrien hankaumien aiheuttajaksi. Ainoa leiristä löytyvä kookkaampi esine joka sopisi tähän, on juuri moottoripyörä. Sopivasti vielä verinen.
Tuota törmäysjuttua tukee mielestäni se yksi taittunut telttakeppi, ei sitä narusta vetämällä katkaista.
No, eiköhän sekin ole tutkittu, tai sitten ei.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

papillon kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
Tuota törmäysjuttua tukee mielestäni se yksi taittunut telttakeppi, ei sitä narusta vetämällä katkaista.
Taittunut telttakeppi?
Hessu52
Watson itse

Taittunut telttakeppikö se nyt papillon parkaa niin kovasti mietityttää.

Jospa se on taittunut siinä kohden, kun sitä on hakattu maahan.

Tottahan olet siitä tietoinen, kuinka tiukkaa maaperä Bodomilla teltan paikalla on ja on kaiketi aina ollut.

Siihen kun hakkaat sitten puista, lie mitä pajunkeppiä pystyyn, niin taittuuhan tuo, ainakin minä olen monesti lyönyt ranteeseeni sen takia, kun keppipahus on taittunut.

Varsinkin, jos keppejä ei ole teroitettu kunnolla ja mitenkäs ne muutoin olisi teroitettu, kuin kirveellä, siispä annankin sinulle papillon ja tietty muillekin uuden pähkinän nakerrettavaksi, että olisiko retkueella sittenkin ollut pieni kirves mukanaan ja kenen kotona sellainen on myöhemmin muistaakseni löytynytkin?

Tällaista muistelisin jonkin kirjoituksen yhteydessä tulleen ilmi.

Kirveen 100 %: lla varmuudella tuleminen mukaan kuvioon, saattaisi muuttaa koko jutun aivan eri kuosiin.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti: Tällaista muistelisin jonkin kirjoituksen yhteydessä tulleen ilmi.

Kirveen 100 %: lla varmuudella tuleminen mukaan kuvioon, saattaisi muuttaa koko jutun aivan eri kuosiin.
Niinhän se on, että kirves otetaan tavallisesti mukaan, kun mennään m e t s ä ä n retkelle.
Muista lähdekritiikki!
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Taittunut telttakeppikö se nyt papillon parkaa niin kovasti mietityttää.

Jospa se on taittunut siinä kohden, kun sitä on hakattu maahan.

Tottahan olet siitä tietoinen, kuinka tiukkaa maaperä Bodomilla teltan paikalla on ja on kaiketi aina ollut.

Siihen kun hakkaat sitten puista, lie mitä pajunkeppiä pystyyn, niin taittuuhan tuo, ainakin minä olen monesti lyönyt ranteeseeni sen takia, kun keppipahus on taittunut.

Varsinkin, jos keppejä ei ole teroitettu kunnolla ja mitenkäs ne muutoin olisi teroitettu, kuin kirveellä, siispä annankin sinulle papillon ja tietty muillekin uuden pähkinän nakerrettavaksi, että olisiko retkueella sittenkin ollut pieni kirves mukanaan ja kenen kotona sellainen on myöhemmin muistaakseni löytynytkin?

Tällaista muistelisin jonkin kirjoituksen yhteydessä tulleen ilmi.

Sinulla on Hessu hyvä ihan oma ja omintakeineinen tapasi lähes joka viestisi alussa soittaa turpaasi ja jollain tapaa mollata sitä kenelle tekstinkäsittelyohjelmalla korjatun sanailusi kohdistat.

Se taas johtunee siitä että olet erinomaisen epävarma ja pihalla perusjutuistakin, siitä käynee esimerkkinä se ettet löytänyt opastuksesta huolimatta vileläkään poliisin osoittamalle kenkäkätkölle, vaikka NYT liitteen jutussa kovasti yritit.

Sitten voihkit kun sinun juttujasi ei oikein noteerata, paitsi nyt pari hengenheimolaista, joille kelpaa nyt mikä tahansa.

Nyt sitten väität kirveen olleen mukana, joka perustuu haukanmuistiisi.
Tälläistähän sinä tapasi mukaan muistelet joskus tulleen jonkun kirjoituksen myötä ilmi, samaa sputnik-luokkaa kuin muutkin juttusi, puuta-heinää, loput valehtelua.

Katsoisit krp n keppikuvaa ja kommentoisit kepin taittumista, omien ranteiden hakkaamisesi voitkin säästää seuraavaan runoosi :lol:
papillon
Perry Mason

kukkuu kirjoitti:
papillon kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
Taittunut telttakeppi?

Aivan oikein ymmärretty.
Hessu52
Watson itse

Mitä mussutat papillon, itsehän sinä olet tämän aloittanut.

Taas vetelet omasta päästäsi, että väitän retkueella olleen kirveen mukana, älä jumaluta valehtele.

Luetko sinä noita kirjoituksia ollenkaan, sillä en minä ole väittänyt, että retkeläisillä olisi ollut kirves mukana.

Spekuloin ajatuksella ja heitin sen muidenkin spekuloitavaksi.

Sinulla täytyy olla jonkinlainen ongelma tun lukemisesi ymmärtämisen kanssa, sillä en voi muutoin selittää noita sinun jatkuvia väärinymmärryksiäsi minun kirjoituksieni kohdalla.

Skoonelle ainakin meni ajatus perille, kas kun ei sinulle.
Hessu52
Watson itse

Katso itse sitä KRP:n keppikuvaa ja arvaa ovatko kepit samat, jotka ovat pitäneet surmatelttaa pystyssä, häh?

Jolleivät poliisit polttaneet niitä aitoja keppejä makkaranpaistonuotiossa, niin kait ne vietiin jonnekin tutkittavaksi, siis oletko varma, että juuri NE kepit edes ovat alkuperäisiä?

Eli kuka se valehtelee, kun kepeistä ei ole varmaa tietoa, niin kuin sinä itse väität, vai mistä sinulle on tullut se kuva, että lavastuksessa käytettäisiin samoja keppejä?
Vastaa Viestiin