Tampereen Linnainmaalla neljän henkilön murhayritys - tekijä surmasi itsensä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Re: Tampereen Linnainmaalla neljän henkilön murhayritys - tekijä kuollut

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Ja vielä noista mielialanapeista. Jos meni sekaisin niistä, niin miksi ei hyökännyt ensimmäisen näkemänsä ihmisen kimppuun. Miksi juuri tämä perhe?
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Toffo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Toffo »

K9Wifey kirjoitti: To Heinä 11, 2024 5:50 pmKun miettii oikein järjen kanssa niin eihän nyt voi olla mahdollista, että joku harrastustuttu vuosien takaa tulee niin vaan tappamaan koko perheen.
Sulla on kyllä niin putkinäkö juttuja että et näe metsää puilta.

Itse olen liki viiskymppinen mies,olin koulukiusattu ja pahoinpidelty erään veljesparin puolesta koko ylä-asteen,ne aina vei röökit ja rahat ja löi.Syytä ei ollu,mutta olin helppo uhri pieni kokoisena enkä lyönyt takasin siihen aikaan.
Se oli 1993 eli noin 31 vuotta sitten.
Veljekset katos jonneki muualle 1994 aivan kokonaan,päädyin vankilakierteeseen kymmeneksi vuodeksi,treenasin itseni 52 kiloisesta 115 kiloiseksi kahdessakymmenessä vuodessa ja mietin poikia,että mihin helvettiin ne katos,pitäs pari asiaa selvittää nyt..? ja mietin toisinaan edelleen.En ole unohtanut.Muistan kaiken kirkkaasti.

Olen vuosien mittaan monesti tarkastellut heidän someja missä asuvat,toinen asuu ruotsissa,toinen espanjassa,ruotsi on siitä metka maa että ihmisen nimellä löytyy hänen kaikki tiedot,tarkka osoite,vaimon nimet ,työpaikka,yritykset,mitä omistaa jne. ihan googlesta.

Emme ole olleet missään yhteydessä vuoden 1994 jälkeen,mutta jos minä joskus sairastun vakavasti ja pysyvästi,niin pojat saa vieraan jota kutsutaan menneisyydeksi joka palaa heidän elämään. Se on ikävä kun ruotsin Kiirunassa lentää yhtäkkiä talon ikkunat sisään,se on tulessa keskellä yötä ja joku mies seisoo pihalla ase kädessä.
-Kuka vittu tuo on?? En ole ikinä nähnykään ja mitä se täällä tekee,tappaa meät?

Poikien kannatttaa toivoa mulle pitkää ja tervettä elämää.
Ihan oman terveytensä kannalta.Tuskin edes muistavat minua kuten minä muistan heidät,tiedän heidän vaimojen nimet,sukulaiset ,kaikkien asuinpaikat joten pakopaikat on hyvin vähissä, jos minun elämä menee ikävään tilaan.
Mutta en minä silleen mitään suunnittele,mulla on perhe,lapsia ja hyvä työpaikka,mutta uskon että noin olisi mahdollista heille käydä jos mulle tulee tosi pahamieli eikä mulla ole toivoa tulevaisuudesta.
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Nice shirt kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 11:29 am Oliko murhanyrittäjä kuollut, kun poliisi tuli. Miten poliisi on voinut poislukea koston mahdollisuuden? Mistä poliisi sen voisi muka tietää?
Sitäpä ei tarina kerro. Se yksi naapurin 'Repa' vaimikäsenytoli arveli, että murhakeksijä pakeni metsään ja menehtyi sinne. Jollain slaisserilla kun kaulavaltimon katkaisee nii kuolo korjaa - sekunneissa?

Putkinäkö tai sitten liian vilkas mielikuvitus, mutta ainakaan uutisoinnin, eikä myöskään ketjun kommenttien perusteella ekana tule mieleen esim. kiusaaminen. Mutta se, että 'eka vastaantulija' ei saanut puukosta toki kertoo, että nimenomaan perhe oli tarkoitus surmata.

Joku bipo-tulee itsellekin mieleen; maniavaiheessa rakennellut niitä ihme härveleitä. Mutta kun ennemminkin tunnen tekniikkaa, en ihmismieltä niin siksi eos, miten mikäkin vaikuttaa. Mutta niitä kyllä tuputetaan. Ota sitä, ota tuota, otatko vielä tuotakin - No laitetaan nyt.
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

↑↑

Kiitos avautumisestasi. Tästä näkee hyvin, kuinka kosto saattaa tulla hyvinkin pitkän ajan takaa ja odottamatta. Samoin kuin siitä kun se pappi kävi tappamassa sen miehen ja naisen. Ja se syy voi olla tosiaan sellainen, mitä ei ole vuosikymmeniin tullut ajateltua
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 11:59 am

Olen vuosien mittaan monesti tarkastellut heidän someja missä asuvat,toinen asuu ruotsissa,toinen espanjassa,ruotsi on siitä metka maa että ihmisen nimellä löytyy hänen kaikki tiedot,tarkka osoite,vaimon nimet ,työpaikka,yritykset,mitä omistaa jne. ihan googlesta.

Emme ole olleet missään yhteydessä vuoden 1994 jälkeen,mutta jos minä joskus sairastun vakavasti ja pysyvästi,niin pojat saa vieraan jota kutsutaan menneisyydeksi joka palaa heidän elämään. Se on ikävä kun ruotsin Kiirunassa lentää yhtäkkiä talon ikkunat sisään,se on tulessa keskellä yötä ja joku mies seisoo pihalla ase kädessä.
-Kuka vittu tuo on?? En ole ikinä nähnykään ja mitä se täällä tekee,tappaa meät?

Poikien kannatttaa toivoa mulle pitkää ja tervettä elämää.
Ihan oman terveytensä kannalta.Tuskin edes muistavat minua kuten minä muistan heidät,tiedän heidän vaimojen nimet,sukulaiset ,kaikkien asuinpaikat joten pakopaikat on hyvin vähissä, jos minun elämä menee ikävään tilaan.
Mutta en minä silleen mitään suunnittele,mulla on perhe,lapsia ja hyvä työpaikka,mutta uskon että noin olisi mahdollista heille käydä jos mulle tulee tosi pahamieli eikä mulla ole toivoa tulevaisuudesta.
Ihan tosissasiko olet?

Nyt ollaan asian ytimessä. Tuo ei todellakaan ole tervettä ajattelua. Jos Linnainmaan tekijä oli yhtä kostonhimoinen, katkeroitunut ja kyvytön käsittelemään menneisyyttään saati päästämään irti ikävistä elämäntapahtumista, ei kai sitä motiivia sitten tarvitse sen tarkemmin muotoilla.

Pidän todella hämmentävänä, että joku aidosti ajattelee noin.

Ja turhaa sanoa, että "et sä voi tietää, jos ei ole sattunut omalle kohdalle". Niin, kukaan täällä ei myöskään tiedä, mitä minun kohdalleni on sattunut. Elämä ei kuitenkaan ole mikään kilpailu tai nollasummapeli.

Sen sijaan voin kyllä vakuuttaa, että ihmiset ympärilläni eivät ole minkäänlaisessa vaarassa. Kuinka hullu sitä täytyisi olla, että ottaisi vihaamansa ihmisen vapaaehtoisesti päänsä sisään asumaan vuosikausiksi, vuosikymmeniksi, ruokkisi tätä epämieluisaa alivuokralaista, pitäisi itse kostonliekkiä yllä, antaisi hänen hallita omia ajatuksia ja tunnetiloja?

Paras ja viitävin kosto on anteeksianto. Jos siihen ei pysty, hyvänä kakkosena tulee välinpitämättömyys. Kaikki muu johtaa siihen, että tulee antaneeksi aina vain energiaa, aikaa ja resursseja henkilöille, joista niin kiihkeästi haluaisi eroon. MIksi? Koska luullakseni siihen vahvaan tunteeseenkin voi koukuttua, vihaan nimittäin. Joillekin se sitten kai tuo näennäistä voimaa, vahvuutta ja päättäväisyyttä -vaikkakin kyseenalaisin perustein.

Mutta että aktiivisesti kantaa vihaa sisällään vuosia (kuten Riku) tai vuosikymmeniä (kuten Toffo) ns. normaalin elämän ohella, ja antaa näin ollen kiusaajille tai muille väärintekijöilleen vallan vaikuttaa itseen? Ja mitä pidempään aikaa kuluu, sitä kauemmaksi todellisuudesta nämä viha- ja kostosuunnitelmat kulkeutuvat. Unohtuu, että normaalien ihmisten elämä kulkee eteenpäin, arvot ja asenteet muuttuvat, he kasvavt aikuisiksi. Toisin kuin kostonhimoinen ja katkera ihminen itse, joka jämähtää johonkin helvetin kuoppaan. SIksi hän ei tajua, että muut eivät jämähdä. Oletko Toffo ajatellut kostoretkelläsi Kiirunassa tapaavasi nämä vanhat kaverisi koulun pihalla pussihousut jalassa ja ritsat kädessä polttelemassa sulta varastettuja röökejä?

Aivan uskomatonta. PIdän Toffo sun stalkkausharrastusta ja vuosikymmeniä jatkunutta katkeruuttasi aidosti sellaisena asiana, että olisi varmasti hyvä purkaa tuota tunnetilaa jossain muuall(kin)a kuin täällä.

Riku tuskin purki missään, paitsi sen yhden ainoan kerran.
K9Wifey
Adrian Monk

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 11:59 am Kiitos avautumisestasi. Tästä näkee hyvin, kuinka kosto saattaa tulla hyvinkin pitkän ajan takaa ja odottamatta. Samoin kuin siitä kun se pappi kävi tappamassa sen miehen ja naisen. Ja se syy voi olla tosiaan sellainen, mitä ei ole vuosikymmeniin tullut ajateltua
OT: Mut mikä pappi? Mulle tulee mieleen se yks kolmiodraama, jossa joku vanhempi (60-70) mies kävi ampumassa myös vanhemmanpuoleisen pariskunnan jonkun 20vee takaisen jutun takia.

Ja joo, todella toivon, et Toffo tulee kommentoimaan, et 'läpällä heitin' tai 'olin just juonut pullon Jallua ennenku näpyttelin'. Sipi hyvin käyttikin tuota 'alivuokralais'-vertauskuvaa. Ei ihminen voi haaskata elämäänsä elämällä katkerana. Se oli silloin ja nyt on just nyt.
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

K9Wifey kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 1:26 pm OT: Mut mikä pappi? Mulle tulee mieleen se yks kolmiodraama, jossa joku vanhempi (60-70) mies kävi ampumassa myös vanhemmanpuoleisen pariskunnan jonkun 20vee takaisen jutun takia.
Tuota samaa keissiä tarkoitin. Oli muistaakseni ollut ortodoksi pappi, mutta voin muistaa väärinkin.
Voi voi, kun päättyi elämän koi
K9Wifey
Adrian Monk

^
No niinpä olikin. Pitää kaivaa se juttu esille, kun siinäkin kyse vuosien takaisesta asiasta ja tuli yhtä puskista kuin tämäkin...
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

K9Wifey kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 1:39 pm ^
No niinpä olikin. Pitää kaivaa se juttu esille, kun siinäkin kyse vuosien takaisesta asiasta ja tuli yhtä puskista kuin tämäkin...
Tässä tämä.
viewtopic.php?t=37444

MIten muistelin, että tapahtumapaikka olsii ollut Heinävesi, mutta ehkä mielleyhtymä tuli siitä, että tekijä oli ortodoksipappi.

Kauna voi kyteä pitkäänkin. En lähtisi tässä Toffoa lynkkaamaan tai porukalla hyökkäämään hänen kimppuunsa. Kiusaaminen jättää pitkät jäljet, eikä lopulta meistä kukaan voi tietää etukäteen miten reagoisi eri tilanteissa. Tai miten tulee reagoimaan. Ajatuksisstaan on hyväkin puhua, samalla niitä käsittelee.

Hiukan näkisin kiusaamisen ja henkisen väkivallan elementtejä tässäkin nyt muutaman toiminnassa:
-kyseenalaistetaan toisen kirjoittajan mielenterveys ja ajatusten tai tuntemusten normaalius
-lainataan kirjoitus, ettei sitä saa halutessaan poistettua

Emme voi tietää sairastummeko psyykkisesti tai vaikka muistisairauteen tai juoppohulluuteen ja teemme jonkin karmivan rikoksen tulevaisuudessa. Toisaalta taas kostofantasiatkin saattavat haalentua puhumalla tai jos oikeasti sairastuu vakavasti ja ajatusmaailma sitä kautta muuttuu.

Itsellänikin on ollut juurikin koulukiusaamisen takia kostofantasioita, mutta ne ovat haalentuneet. Eiköhän karma hoida kiusaajat. MUTTA ehkä kiusaajienkin kannattaisi pysähtyä pohtimaan, miten vaurioittavaa jatkuva henkinen ja fyysinen väkivalta on.
Saattaa olla, että tekemisensä löytää vielä edestään.
Viimeksi muokannut VastarannanKiiski, Pe Heinä 12, 2024 2:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
K9Wifey
Adrian Monk

^
KIITOS! @->-->----

Tuli mieleen, että ketäpä meitä ei olisi kiusattu? Oli se sitten koulussa, työpaikalla, kotona... Toki se jättää syvät jäljet. Itselleni, ehkä hiukan narsisminomaisia piirteitä omaavana, riittää kun katson koulukiusaajieni FB-profiileja ja huomaan, että ikääntyneet ovat hekin. Ja lihoneet. Mutta toki sanoista tekoihin on pitkä tie, Toffollakin. Ehkä hän nyt vaan yrjösi kaiken tuskan tähän ketjuun. Ja kuten hänkin - nykyään ihan eri näköinen kuin silloin kiusattaessa. Eli kun on tyytyväinen itseensä niin se jo auttaa eteenpäin.

Näin OT.

EDIT: Papin tapauksessa syynä tekoon oli ilmeisesti naisen tekemä abortti joskus vuosikymmenet sitten. Joko hänelle, tai sitten jollekin muulle.

Tässä tapauksessa abortista ei varmastikaan ole kyse.
Toffo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Toffo »

Sipi kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 1:12 pm Ihan tosissasiko olet?

Nyt ollaan asian ytimessä. Tuo ei todellakaan ole tervettä ajattelua. Jos Linnainmaan tekijä oli yhtä kostonhimoinen, katkeroitunut ja kyvytön käsittelemään menneisyyttään saati päästämään irti ikävistä elämäntapahtumista, ei kai sitä motiivia sitten tarvitse sen tarkemmin muotoilla.

Pidän todella hämmentävänä, että joku aidosti ajattelee noin.

Ja turhaa sanoa, että "et sä voi tietää, jos ei ole sattunut omalle kohdalle". Niin, kukaan täällä ei myöskään tiedä, mitä minun kohdalleni on sattunut. Elämä ei kuitenkaan ole mikään kilpailu tai nollasummapeli.

Sen sijaan voin kyllä vakuuttaa, että ihmiset ympärilläni eivät ole minkäänlaisessa vaarassa. Kuinka hullu sitä täytyisi olla, että ottaisi vihaamansa ihmisen vapaaehtoisesti päänsä sisään asumaan vuosikausiksi, vuosikymmeniksi, ruokkisi tätä epämieluisaa alivuokralaista, pitäisi itse kostonliekkiä yllä, antaisi hänen hallita omia ajatuksia ja tunnetiloja?

Paras ja viitävin kosto on anteeksianto. Jos siihen ei pysty, hyvänä kakkosena tulee välinpitämättömyys. Kaikki muu johtaa siihen, että tulee antaneeksi aina vain energiaa, aikaa ja resursseja henkilöille, joista niin kiihkeästi haluaisi eroon. MIksi? Koska luullakseni siihen vahvaan tunteeseenkin voi koukuttua, vihaan nimittäin. Joillekin se sitten kai tuo näennäistä voimaa, vahvuutta ja päättäväisyyttä -vaikkakin kyseenalaisin perustein.

Mutta että aktiivisesti kantaa vihaa sisällään vuosia (kuten Riku) tai vuosikymmeniä (kuten Toffo) ns. normaalin elämän ohella, ja antaa näin ollen kiusaajille tai muille väärintekijöilleen vallan vaikuttaa itseen? Ja mitä pidempään aikaa kuluu, sitä kauemmaksi todellisuudesta nämä viha- ja kostosuunnitelmat kulkeutuvat. Unohtuu, että normaalien ihmisten elämä kulkee eteenpäin, arvot ja asenteet muuttuvat, he kasvavt aikuisiksi. Toisin kuin kostonhimoinen ja katkera ihminen itse, joka jämähtää johonkin helvetin kuoppaan. SIksi hän ei tajua, että muut eivät jämähdä. Oletko Toffo ajatellut kostoretkelläsi Kiirunassa tapaavasi nämä vanhat kaverisi koulun pihalla pussihousut jalassa ja ritsat kädessä polttelemassa sulta varastettuja röökejä?

Aivan uskomatonta. PIdän Toffo sun stalkkausharrastusta ja vuosikymmeniä jatkunutta katkeruuttasi aidosti sellaisena asiana, että olisi varmasti hyvä purkaa tuota tunnetilaa jossain muuall(kin)a kuin täällä.

Riku tuskin purki missään, paitsi sen yhden ainoan kerran.
Alkoko Kiirunassa pelottaa? :shock: Taidat olla joku koulukiusaaja jolla alko nyt jännittään että eikö ne ole jo unohdettuja asioita kun noin paniikissa tuli pitkä pelkoposti anteeksiannosta hakkaajille.

kuten sanoin "Mutta en minä silleen mitään suunnittele," enkä minä kanna vihaa sisälläni,jos olisi vihainen,olisin jo käynyt telottamassa pojat aikaa sitten jos olisin halunnut ja ollut vihainen.
Ja ei en ole jämähtänyt,mulla on paljon lapsia,hyvä talo,erittäin hyvä työpaikka,sijoituksia ym . ym mulla menee oikeen hyvin,mutta muistan mistä olen tähän tullut ja mitä minulle tehtiin vuosikausia,hakattiin,vedettiin turpaan oikeen kunnolla tämän tästä ihan huvikseen ilman mitään syytä.ja kun en uskaltanut enää mennä kouluun ku aina hakattiin eikä opettajat voinu mitään, niin mut laitettiin koulukotiin 3 vuodeksi.Minun vika.kiusaajat jatkoi kivaa elämää.Minä sain "kakkua" kolme vuotta silmät mustana.Kertaakan en lyönyt takaisin kun niitä oli kaks enkä sillon ollu väkivaltainen.Vielä.Koulukodissa sit opin hakkamaan muita ja rääkkämään samanlailla ku mulle oli tehty,mutta niitä ei löytyny enää ku tulin koulukodista kotiin 18 vuotiaana treenattuna.harmi.
ja oikeen anteeksi pitäs antaa ja hymyillä heillle?

kerroin teorian miten voi käydä kun kohtelet ihmisiä ikävästi,joku voi muistaa sen 30 vuodenki päästä aiva kirkkaasti ja tulla kostamaan.
Opettele ymmärtämään mitä luet ennenkö alat mölisemään anteeksiannosta koska et ole kävelllyt minun kengillä hakattavana teini ikäisenä kolme vuotta ylivoiman edessä.

Vai että anteeksi pitäs antaa ja unohtaa?
Ei se niin mene. teoilla voi olla seurauksia joista joutuu vastaamaan vaikka 50 vuoden päästä jos päädytään samaan vanhainkotiin.

Mutta tämä tästä,en jatka tästä aiheesta enkä vastaa enempääenää ku pitäs ymmärtää muita,mutta minua ei tarvi ymmärtää,minähän olen vain uhri alunperin ja nykyään täys ääliö ku ajattelen mitä minulle on tehty ja mihin se johti MINUN kohdalla,hakkajillehan ei koskaan tullu mitään.Ei yhtään mitään.Minä olen hullu.
Selvä.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

K9Wifey kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 12:26 pm
Nice shirt kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 11:29 am Oliko murhanyrittäjä kuollut, kun poliisi tuli. Miten poliisi on voinut poislukea koston mahdollisuuden? Mistä poliisi sen voisi muka tietää?
Sitäpä ei tarina kerro. Se yksi naapurin 'Repa' vaimikäsenytoli arveli, että murhakeksijä pakeni metsään ja menehtyi sinne. Jollain slaisserilla kun kaulavaltimon katkaisee nii kuolo korjaa - sekunneissa?

Putkinäkö tai sitten liian vilkas mielikuvitus, mutta ainakaan uutisoinnin, eikä myöskään ketjun kommenttien perusteella ekana tule mieleen esim. kiusaaminen. Mutta se, että 'eka vastaantulija' ei saanut puukosta toki kertoo, että nimenomaan perhe oli tarkoitus surmata.

Joku bipo-tulee itsellekin mieleen; maniavaiheessa rakennellut niitä ihme härveleitä. Mutta kun ennemminkin tunnen tekniikkaa, en ihmismieltä niin siksi eos, miten mikäkin vaikuttaa. Mutta niitä kyllä tuputetaan. Ota sitä, ota tuota, otatko vielä tuotakin - No laitetaan nyt.
Mietin vaan, että onko poliisi käyttänyt selvännäkijöitä, koska kosto poisluettu motiivina. Heillähän on vaikeissa tapauksissa tapana turvautua myös näihin huijareihin.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
PewPew
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja PewPew »

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 2:35 pm Koulukodissa sit opin hakkamaan muita ja rääkkämään samanlailla ku mulle oli tehty,mutta niitä ei löytyny enää ku tulin koulukodista kotiin 18 vuotiaana treenattuna.harmi.
ja oikeen anteeksi pitäs antaa ja hymyillä heillle?
Toivotaan ettei kukaan fantasioi esim sun lasten tappamisesta kun olet puolestasi heitä rääkännyt.

Mutta asiaan, Toffo kyllä valottaa hyvin mitä ajatuskulkua jotenkin häiriintyneen tai traumatisoituneen mielessä voi olla, vaikka normaalijärkisempi ei ymmärrä tällaisten tekojen motiivia lainkaan.
tm_astro
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 2:35 pm

Vai että anteeksi pitäs antaa ja unohtaa?
Ei se niin mene. teoilla voi olla seurauksia joista joutuu vastaamaan vaikka 50 vuoden päästä jos päädytään samaan vanhainkotiin.

Ei pidä.

On paljon sellaisia rikoksia joita ei koskaan pidä antaa anteeksi.
Olet saanut niin paljon kuraa niskaasi kiusaajiesi ja yhteiskunnan taholta, että anteeksiantoa ei ole, eikä sitä tarvita.
Kiusaajasi ja yhteiskunta olisi ajat sitten pitänyt saada vastuuseen, ei sinut.

Pysy lujana, usko edelleen itseesi, omiin tunteisiisi, koska ne ovat oikeassa.
Vahva tahtosi selviytyä tuosta kaikesta vääryydestä ja kidutuksesta on varmasti vienyt sinua hyvin elämässäsi eteenpäin ja siihen kannattaa luottaa.
Se vahva tahto olet sinä itse.

Itsensä, oman elämänsä, elämän puolustamisessa nyrkit pystyssä vaikka hamaan loppuun asti ei ole koskaan mitään väärää.

Se tekee ihmisestä vahvan selviytyjän.
Joskus niin vahvan että lopulta voittaa.
Eikä sen jälkeen kukaan koskaan missään enää tee sinulle pahaa ilman että saa takaisin kaiken, mitä on kylvänyt.
Korkojen kera.

Niin, että oikeus lopultakin voittaa ja syylliset saavat tietää olleensa syyllisiä, ihan kunnolla.
Se on heille se tarpeellinen, tarvittu, vakava kasvun paikka.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Toffo: näin aikuisiällä yhden entisen luokkalaisen istumassa pyörätuolissa ilman jalkoja. Hän oli todella paha koulukiusaaja muutamia kohtaan. Et kyllä paha palkkansa saa joskus jollain tavalla. Älä mieti niitä sikoja.

Tämä tapaus on niin erikoinen et kyllä niiden on pakko ilmoittaa motiivi jos sellainen löytyy. En ymmärrä tätä lasten viiltelyä jos joku vanha kauna ollut mielessä.
Viimeksi muokannut Cadi John, Pe Heinä 12, 2024 4:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin