Ei, en ole kiusaaja, en pelkää enkä tunne Kiirunasta ketään.Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 2:35 pm Alkoko Kiirunassa pelottaa?Taidat olla joku koulukiusaaja jolla alko nyt jännittään että eikö ne ole jo unohdettuja asioita kun noin paniikissa tuli pitkä pelkoposti anteeksiannosta hakkaajille.
Vai että anteeksi pitäs antaa ja unohtaa?
Ei se niin mene. teoilla voi olla seurauksia joista joutuu vastaamaan vaikka 50 vuoden päästä jos päädytään samaan vanhainkotiin.
Mietin vain itsesi takia, että nämä kiusaajat elävät huoletonta elämää, eivät välttämättä edes muista sinua eikä vihasi ja katkeruutesi vahingoita ketään muuta kuin sinua.
Tuo koko ajatuskulku on vaan mulle niin vieras, että jos joku oikeasti ajattelee noin, vielä vuosikymmenten päästä... Olisiko se sitten hyvä ja käypä motiivi esim yrittää murhata nelihenkinen perhe?
Mun mielestäni ei ole.
Teoista pitää vastata, mutta siihen on onneksi ihan luotuja järjestelmiäkin. On melko itsekästä ajatella, että juuri minulla on oikeus ottaa oikeus omiin käsiini. Kuten varmati Rikukin on tekoa toteuttaessaan ajatellut.
Pidän sitä häiriintyneenä.