Sipi kirjoitti: Ma Heinä 15, 2024 8:07 pm
No onhan sentään joku muukin, jonka mielestä kuvissa olevat tyypit on eri näköiset, kun vaan minä! Mutta tässä kuva Thomasista kahden vuoden takaa. Ei tuo parissa vuodessa ole enää niin paljon varmaan muuttunut, ja edelleenkään ei näytä mun mielestä samalta kuin tuo kuollut.
Edit. No jätän tämän aiheen tähän. Ehkä kuvat valehtelee, ja jostain syystä lähes kaikki kuvat tuosta tyypistä on kuin jollain perunalla otettuja, eli voi johtua kuvien huonosta laadustakin, miksi mun mielestä tuo kuollut tyyppi (joka onkin ainut hyvälaatuinen kuva tästä oletetusta ampujasta) on niin eri näköinen, kuin nuo, missä hänessä vielä henki pihisee... No samapa tuo loppujen lopuksi. Enempihän se motiivi toki kiinnostais, että miksi ryhtyi moiseen, kun ilmeisesti ihan älykäskin oli ja opinnoissaan menestynyt, että olisihan poikanen voinut jonkun muunkin tien valita. Sekin tuli mieleen, että jos on vaikkapa ollut hammasraudat tai tehty jotain kirurgiaa leukoihin hammasongelmien yms. vuoksi, niin sehän on voinut muuttaa kasvoja hyvinkin paljon. Jospa tämä nörttipoika sitten tosiaan on se ampuja.