Yksi henkilö otettu kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Yksi henkilö otettu kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

POLIISI on ottanut yhden henkilön kiinni epäiltynä väkivaltarikoksesta tai -rikoksista sekä omaisuusrikoksista Ylöjärvellä.
Sisä-Suomen poliisilla oli epäiltyyn väkivaltatilanteeseen liittyvä tehtävä Ylöjärven Länsi-Teiskossa tiistaina iltapäivällä. Kiinni otetun henkilön epäillään syyllistyneen asiassa väkivaltarikokseen tai -rikoksiin sekä omaisuusrikoksiin. Rikosnimikkeet tarkentuvat esitutkinnan aikana.

Hätäkeskus sai ilmoituksen tehtävästä kello viiden aikaan iltapäivällä. Paikalla oli useita poliisin partioita. Poliisin mukaan tilanteesta ei aiheutunut vaaraa sivullisille.

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010569839.html

Otsikko päivitetty
-NILS-
Ack4ever
Remington Steele

Re: Poliisi otti yhden kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Ack4ever »

Poliisi otti yhden kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Hätäkeskus sai ilmoituksen tehtävästä Ylöjärvellä tiistaina viiden aikaan iltapäivällä.

Sisä-Suomen poliisilla oli epäiltyyn väkivaltatilanteeseen liittyvä tehtävä Ylöjärven Länsi-Teiskossa tiistaina iltapäivällä. Kiinni otetun henkilön epäillään syyllistyneen asiassa väkivaltarikokseen tai -rikoksiin sekä omaisuusrikoksiin. Rikosnimikkeet tarkentuvat esitutkinnan aikana.

Hätäkeskus sai ilmoituksen tehtävästä kello viiden aikaan iltapäivällä. Paikalla oli useita poliisin partioita. Poliisin mukaan tilanteesta ei aiheutunut vaaraa sivullisille.

Aamulehti 17.07.2024
12:20

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010569839.html

Paikallisena mökkiläisenä ihmettelin eilen kun ylöjärven kyrönlahdessa oli länsi-teiskon tienhaarassa poliiseja ihan reilusti. Ainakin kolme autoa näin. Tuttu kertoi, että samoin oli poikeluksessa sijaitsevan länsi-teiskon tienhaarassa.
Mitään tietoa ei kuitenkaan tunnu kenelläkään olevan itse tapauksesta...ilmeisesti joku alan seppä kuitenkin, koska on noin voimalla laitettu pakoteitän tukkoon.

Linkki lisätty
-NILS-
Millavaan
Perry Mason

Re: Poliisi otti yhden kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Vieläkö se j.h on voimissaan. Sopii sen tai kavereidensa tekemäksi.
EL Coyote
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja EL Coyote »

Millavaan kirjoitti: To Heinä 18, 2024 3:28 pm Vieläkö se j.h on voimissaan. Sopii sen tai kavereidensa tekemäksi.
Kukas se on ? Osuu munkin kesälaitumille
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

EL Coyote kirjoitti: To Heinä 18, 2024 7:45 pm
Millavaan kirjoitti: To Heinä 18, 2024 3:28 pm Vieläkö se j.h on voimissaan. Sopii sen tai kavereidensa tekemäksi.
Kukas se on ? Osuu munkin kesälaitumille
Semmoinen huumeidenkäyttäjä ylöltä joka on päässyt jo tänne paskottuaan jonkun kämpän.
Minä itse
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Minä itse »

Tuolla länsi-teiskossa ainakin yksi "hörhö" asui/asuu vakituisesti mutta sen nimi ei ole j.h.
Sieltähän jotain vuosia sitten varastettiin iso kasa metsästysaseita mutta joku muistikuva olisi että niitä kaikkia ei takaisin saatu.
Jos ne nyt olisi vaikka löytynyt lähettyviltä.
Se varas silloin oli tämä "hörhö", rikkoi valvontakameran mutta ei ottanut muistikorttia talteen :D
Ack4ever
Remington Steele

Hyriäisiäkö tarkoitat? Niiden mökki on ymmärtääkseni myyty eteenpäin, että ei niillä ainakaan tukikohtaa siellä ole.
Ack4ever
Remington Steele

Re: Yksi henkilö otettu kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Minä itse kirjoitti: To Heinä 18, 2024 9:33 pm Tuolla länsi-teiskossa ainakin yksi "hörhö" asui/asuu vakituisesti mutta sen nimi ei ole j.h.
Sieltähän jotain vuosia sitten varastettiin iso kasa metsästysaseita mutta joku muistikuva olisi että niitä kaikkia ei takaisin saatu.
Jos ne nyt olisi vaikka löytynyt lähettyviltä.
Se varas silloin oli tämä "hörhö", rikkoi valvontakameran mutta ei ottanut muistikorttia talteen :D
Kalkosen pelle alias nallekarkki itelläkin tuli mieleen...
Ack4ever
Remington Steele

Re: Yksi henkilö otettu kiinni epäiltynä väkivalta- ja omaisuus­rikoksista Ylöjärvellä

Ihme homma kun ei kyliltäkään kukaan yiedä mitään...
Vastaa Viestiin