Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Barba Tenus S

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Barba Tenus S »

Väärä tulkinta. Ei häiritsevä tekijä. Kunhan kyselin.

Lähinnä havaintoa siitä, kun henkilölle tulee samaan aikaa too much ja uutta/päinvastaista tietoa, niin palikat sekoaa. Muut ei toimi näin. Sekään ei häiritse minua. Todella erikoinen aggressiivisuus tilanteessa, kun näyttää ystävällisesti omat rajansa.
Viimeksi muokannut Barba Tenus S, Pe Heinä 19, 2024 11:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

QWERTY kirjoitti: To Heinä 18, 2024 10:32 pm Toivottavasti Koortin ja Tikkasen välillä kaikki on hyvin, luottamussuhde toimiva ja raha-asioissa on yksimielisyys!
Koortin ja Tikkasen välinen suhde ei taida kuulua tänne Lautamiehiin, kun eivät tänne tietääkseni kirjoita, ainakaan noilla nimillään.

Kunhan vaan muistutan.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Cadi John kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 11:08 am
Barba Tenus S kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 8:56 am Mulle tuli mieleen, että mitenkähän Koortin muissa ajamissa rikosasioissa some-vaikuttaminen on ollut? Onko ollut trollausta?
Nyt ymmärrän nämä sinun nopeat käänteet. Ajattelin onko päällä jokin mielialavaihtelu oireyhtymä.

Mutta tähän sanon ei, ei ja vielä kerran ei. En usko. Kram.
Ymmärtääkseni pohdinta Koortista ei kuulu tänne Lautamiehiin, kun tietääkseni hän ei tänne kirjoita, ainakaan tuolla nimellänsä.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Barba Tenus S kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 8:56 am Mulle tuli mieleen, että mitenkähän Koortin muissa ajamissa rikosasioissa some-vaikuttaminen on ollut? Onko ollut trollausta?

Muistaisin, että jokin Suomessa oleva nuorten jengitapaus oli? Onkohan siihen ketjua? Tai Ruotsin puolella isommat jutut. Voiko / ehtiikö skoune tutkia Ruotsin ketjut onko vastaavaa esiintymyt? Toin hiljan pääketjuun isoimmat hoitamansa jutut plus sitten on Lasermann.
Ymmärtääkseni pohdinta Koortista ei kuulu tänne Lautamiehiin, kun tietääkseni hän ei tänne kirjoita, ainakaan tuolla nimellänsä.
X X X X X
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

...Voiko / ehtiikö skoune tutkia Ruotsin ketjut onko vastaavaa esiintymyt? Toin hiljan pääketjuun isoimmat hoitamansa jutut plus sitten on Lasermann.
Kiitos kysymästä Barba, mutta en todellakaan jaksa/ehdi tutkia Flashin keskusteluja. Ne ovat aivan erityyppisiä kuin esim. tää minfo. Siellä ei ole kunnon keskusteluja ollenkaan eikä siellä tutustuta "syvällisesti" tapauksiin.

Noin yleisesti, sen kautta ei kyllä trollaus taida onnistua. Voin olla väärässäkin.

En ole myöskään Koortista kuullut ennen tätä Ullis-juttua. - Sen voin noin yleisesti sanoa, että ruotsinsuomalaisena häntä on "oikeassa elämässä" taatusti kiusattu. Samoin kuin meitä suurinta osaa ruotsinsuomalaisia. - Pahinta on se, että Suomessakin on ruotsinsuomalaisten mollaaminen vielä pahempaa, sekä suomalaisten että suomenruotsalaisten taholta. Ainakin pääkaupunkiseudulla...Svedu-pelleiksi kutsuvat...
Barba Tenus S

skoune kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 7:02 pm
...Voiko / ehtiikö skoune tutkia Ruotsin ketjut onko vastaavaa esiintymyt? Toin hiljan pääketjuun isoimmat hoitamansa jutut plus sitten on Lasermann.
Kiitos kysymästä Barba, mutta en todellakaan jaksa/ehdi tutkia Flashin keskusteluja. Ne ovat aivan erityyppisiä kuin esim. tää minfo. Siellä ei ole kunnon keskusteluja ollenkaan eikä siellä tutustuta "syvällisesti" tapauksiin.

Noin yleisesti, sen kautta ei kyllä trollaus taida onnistua. Voin olla väärässäkin.

En ole myöskään Koortista kuullut ennen tätä Ullis-juttua. - Sen voin noin yleisesti sanoa, että ruotsinsuomalaisena häntä on "oikeassa elämässä" taatusti kiusattu. Samoin kuin meitä suurinta osaa ruotsinsuomalaisia. - Pahinta on se, että Suomessakin on ruotsinsuomalaisten mollaaminen vielä pahempaa, sekä suomalaisten että suomenruotsalaisten taholta. Ainakin pääkaupunkiseudulla...Svedu-pelleiksi kutsuvat...
Kiitos skoune, kun vastasit. Tämä avasi asiaa ja toi täysin uuden näkökulman tähän - hyviä huomioita.
Barba Tenus S

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 4:36 pm

Muistaisin, että jokin Suomessa oleva nuorten jengitapaus oli? Onkohan siihen ketjua? Tai Ruotsin puolella isommat jutut. Voiko / ehtiikö skoune tutkia Ruotsin ketjut onko vastaavaa esiintymyt? Toin hiljan pääketjuun isoimmat hoitamansa jutut plus sitten on Lasermann.
Hyvä huomio. Mä olen puolestani hieman toisesta syystä asian ottanut lautamiehissä esille, kuin yllä viittaat. Tarkoituksena ainoastaan välttää pitkän ketjun puolella tahallista ja tahattomia väärinymmärryksiä ja osallistua mahdollisesti ohjaamaan ketjua suuntaan, mikä ei edes alkuperäinen tarkoitus ollut. Rönsyilyä on niin kovin monenlaista, mikä ei varsinaisesti ketjuun kuuluu. Asian esiintuominen ei tarkoita ketunhäntää kainalossa, mihin turhan usein täysin tarpeettomasti viitataan.
Barba Tenus S

Sun edelliset vittuilut kiertoajelusta löytyy palstalta. Voit siis niitä naurettavia huppukuviasi kaivella ja pyydellä julkisesti anteeksi ennen aitoa uusintapyyntöjä. Kukaan ei ole ilmoittanut olleensa loppuistunnossa, jota paskaa täällä monistat ympäriinsä.

Palstalla on muitakin. Jos haluaa tietoa, voi lähteä ihan itse lenkille Joku raja.
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Ullisketjuun on pesiytynyt outo uusi ilmiö.

Kaikki vähänkin välituomion tapahtumakertomuksesta poikkeavat ”uudet ideat” saavat tietyiltä nikeiltä välittömästi täystyrmäyksen ja perään vielä raivon.

Johtuuko se siitä, että pitävät itsepintaisesti kiinni omasta näkemyksestään vai ehkäpä siitä, että puolustuksen trolleina testaavat eri vaihtoehtoja?

Selväähän on, että jos tästä tulee muuta kuin murha-tuomio, syyttäjä valittaa.

Ja show jatkuu….
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 5:51 pm Ullisketjuun on pesiytynyt outo uusi ilmiö.
. . .
Johtuuko se siitä, että pitävät itsepintaisesti kiinni omasta näkemyksestään vai ehkäpä siitä, että puolustuksen trolleina testaavat eri vaihtoehtoja?
Laitan pelimerkin itsepintaisuudelle. Jos puolustus täällä Minfossa troolailee, niin mitättömän pieneksi jäänee saalis.
Selväähän on, että jos tästä tulee muuta kuin murha-tuomio, syyttäjä valittaa.
Juu. Tuskinpa tämä syyttäjälle on mikään läpihuutojuttu.
X X X X X
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Tässä taas esimerkki ’violetinpunaisesta’ raivosta:
Barba Tenus S:
Jos edelleen esität perättömiä väitteitä jonkun kirjoittajan osallistumisesta istuntoon ja keksittyjen väitteiden mielentilatuloksista ketjuun, on sinun hyvä tietää, että ovat kunnianloukkauksen piirissä kyseistä kirjoittajaa kohtaan. Asia on selvitetty. Voit jatkaa muilla aiheilla ja jättää asian taakse. Kiitos.
Ehdotan samalla uutta avatarta hänelle🤭
IMG_4396.jpeg
IMG_4396.jpeg (176.36 KiB) Katsottu 910 kertaa
Kommentoin kirjoittajan ULRICA viestiä, josta kuva alla.
Ja tämä BarbaPappa huutaa Ulrican puolesta???? What?

….mä alan oikeasti epäillä tiettyjen nikkien mielenterveyttä.
Ja sori.
Mä spekuun millä mua huvittaa. Vaikka Ulrican kommenteilla😂😂😂

Ps mahdotonta loukata nimimerkin kunniaa hänen omilla sanoillaan. Lue lakia.
Liitteet
IMG_4395.jpeg
IMG_4395.jpeg (57.74 KiB) Katsottu 800 kertaa
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 1:03 am Tässä taas esimerkki ’violetinpunaisesta’ raivosta:
Barba Tenus S:
Jos edelleen esität perättömiä väitteitä jonkun kirjoittajan osallistumisesta istuntoon ja keksittyjen väitteiden mielentilatuloksista ketjuun, on sinun hyvä tietää, että ovat kunnianloukkauksen piirissä kyseistä kirjoittajaa kohtaan. Asia on selvitetty. Voit jatkaa muilla aiheilla ja jättää asian taakse. Kiitos.
Ehdotan samalla uutta avatarta hänelle🤭IMG_4396.jpeg

Kommentoin kirjoittajan ULRICA viestiä, josta kuva alla.
Ja tämä BarbaPappa huutaa Ulrican puolesta???? What?

….mä alan oikeasti epäillä tiettyjen nikkien mielenterveyttä.
Ja sori.
Mä spekuun millä mua huvittaa. Vaikka Ulrican kommenteilla😂😂😂

Ps mahdotonta loukata nimimerkin kunniaa hänen omilla sanoillaan. Lue lakia.
Valitettavasti ei se liitteesi näy, mutta siinä sanottiin, että "kiertoajelu jatkuu" xxoikeuteen tms.

Eihän sen tarvii tarkoittaa sitä, että sinne sisälle olisi menty, vaan että ajelijat
olisivat vain menneet seuraamaan keitä henkilöitä sinne istuntoon on menossa..
Vähän tarkkuutta "tutkimuksiisi"...
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Skoune: mikä tuossa viittaa siihen, ettei ole menossa, vaan ajamassa ohi?🤭

IMG_4395.jpeg
IMG_4395.jpeg (57.74 KiB) Katsottu 801 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Herra-P
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

Kyllä minä tuon ymmärrän, että ollaan menossa nimenomaan sinne oikeudenkäyntiin fyysisesti, ei seuraamaan tilannetta ulkopuolelta.
neiti marple
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja neiti marple »

Herra-P kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 9:38 am Kyllä minä tuon ymmärrän, että ollaan menossa nimenomaan sinne oikeudenkäyntiin fyysisesti, ei seuraamaan tilannetta ulkopuolelta.
Samoin ymmärsin minä ja moni muu.
Tämän myötä Ulrican ”arvo” ryhmässä nousi ja mm Talvi24 tuntui luottavan täysin Ulricaan, kysyen myös mitä siellä ” Pasilassa” on puhuttu..
Laitoin tästä eilen ryhmään viestin, sen verta jurppii tämä juttu,
Ulricalla oli mahdollisuus monta kertaa ilmoittaa ettei ehtinyt, näin hän ei kuitenkaan tehnyt,
Sen sijaan poistui ryhmästä hyvin pian tämän jälkeen,
Yksi nikki oli sitä mieltä, ettei voinut olla Pasilassa samaan aikaan, koska (hmm) keskusteli ryhmän kahden muun kanssa….😂
Come on, eduskunnassakin istutaan ja räplätään.
Tuo äkillinen raivo, kunnianloukkaussyyte ja yht’äkkinen aktiiviisuus saa minut mietteliääksi…
Vastaa Viestiin