Siitä vaa nettilinkkiä laittamaan kun on raskauttava todistusaineisto saatavilla. En kyllä ymmärrä miten se tähän tapaukseen liittyy. Vai tarkoittaako se, että jos minusta on videokuvaa humalassa niin olen aina autolla ajaessa kännissä?Donald McRonald kirjoitti: La Heinä 20, 2024 1:14 pm(boldaus minun)Rckhrd kirjoitti: La Heinä 20, 2024 10:30 amOliko jossain sanottu että jotain liikennesääntöä olisi rikottu? Ei missään ole ollut mainintaa missä muodossa liikkuivat eikä poliisi epäile pyöräilijöitä mistään.viivahattu kirjoitti: La Heinä 20, 2024 10:28 am Team Rynkeby on hyväntekeväisyysorganisaatio, johon pääsee halutessaan mukaan kuka tahansa sunnuntaipyöräilijä, ei maantiepyöräilyn ammattilaistalli. Ammattilaistallit järjestävät ajajilleen totta kai harjoitteluolosuhteet kuntoon, ja siihen tuskin kuuluu se, että mennään muun liikenteen joukkoon sekoilemaan miten sattuu. Eihän siellä kilpailuissakaan autoja joudu väistelemään, vaan pyöräilykilpailussa ajettavat tieosuudet on kisan ajaksi suljettu muulta liikenteeltä. Olen pahoillani, mutta tätä ei nyt vaan mitenkään pysty vääntämään niin, että Team Rynkebyn ei tarvitsisi noudattaa ajossaan liikennesääntöjä siinä missä kenen tahansa muunkin tienkäyttäjän.
Tuossahan on edellisellä sivulla valokuvatodiste liikennesääntöjen rikkomisesta. Ajetaan rinnakkain ja ilman turvavälejä.
Sitten toiseksi, kyseessä voi olla todellakin kuvituskuva ihan jostain suljetusta tapahtumasta. Mutta sen se konstaapeli varmaan tarkastaa pikseleistä. Tässä vielä pahempi rike kyseessä: