Sama?
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kun päätin, ettei toisten mielipiteillä ole väliä, voin tehdä mitä vain, milloin vain, pukeutua miten mielin, käyttäytyä kuten haluan ja olla oma itseni. Ehdottomasti parasta koskaan, ei tarvitse enää leikkiä muiden kanssa sitä ihmeellistä yhteiskuntaleikkiä, joka tuntui aina ihan käsittämättömältä.
Samaa reittiä olen löytänyt kasan ihmisiä, joilla on oikeasti merkitystä ja monia sellaisia asioita, joihin syventyminen on antanut uutta merkitystä kaikelle.
Mutta jatketaanhan samalla, ennen kuin menee liian syvälliseksi. Eli mikä on elämäsi onnellinen/onnellisin tapahtuma?
Samaa reittiä olen löytänyt kasan ihmisiä, joilla on oikeasti merkitystä ja monia sellaisia asioita, joihin syventyminen on antanut uutta merkitystä kaikelle.
Mutta jatketaanhan samalla, ennen kuin menee liian syvälliseksi. Eli mikä on elämäsi onnellinen/onnellisin tapahtuma?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Eikö mene joka foorumilla? Ennen, tänään, huomenna...Rattus kirjoitti:Mitä varten kaikki koira-aiheet täällä menee yheks saamarin väännöksi?!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
.
J.S.Bach on kukkulan kuningas klassisen saralla vaikka muitakin kovia sällejä sieltä löytyy.
Jatketaan musiikki-aiheella. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet mieluiten ts. lempimusiikkisi?
edit: Cotton ehti ensin. Vastataan hänen kysymykseensä, eli sarjakuvahahmoista suosikki on tällä hetkellä Rick Random. Myös Jonah Hex ja Corto Maltese tunnetaan täällä. Lähinnä hyvät tarinat ja piirrostyyli mikä niissä viehättää.
.
J.S.Bach on kukkulan kuningas klassisen saralla vaikka muitakin kovia sällejä sieltä löytyy.
Jatketaan musiikki-aiheella. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet mieluiten ts. lempimusiikkisi?
edit: Cotton ehti ensin. Vastataan hänen kysymykseensä, eli sarjakuvahahmoista suosikki on tällä hetkellä Rick Random. Myös Jonah Hex ja Corto Maltese tunnetaan täällä. Lähinnä hyvät tarinat ja piirrostyyli mikä niissä viehättää.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.