Valkeakoski: Liberaalit harrastavat julkisia seksiakteja lapsiperheiden suosimalla retki- ja uimapaikalla

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Private dick
Javier Pena

Re: Liberaalit harrastavat julkisia seksiakteja lapsiperheiden suosimalla retki- ja uimapaikalla Valkeakoskella

Viesti Kirjoittaja Private dick »

K9Wifey kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 5:29 pm Hmmmm... Mistäs viivahattu tietää termin?? Kun moni meistä ikinä kuullutkaan moises kontekstissa.
Taisi nimim. Viivahattu paljastaa itsensä. Minulle kruisailu tarkoittaa jenkkiautoilla letkassa ajaminen ja autojen esittely.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Re: Liberaalit harrastavat julkisia seksiakteja lapsiperheiden suosimalla retki- ja uimapaikalla Valkeakoskella

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Papa Yage kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 11:29 am
Chinaski kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 11:20 am "Liberaalit?"

Voi herranjumala näitä pikku trumpisteja. Eivätköhän kyseessä ole ihan tavalliset naimahaluiset ihmiset.
Täältä sinäkin voit opetella mitä liberaalilla tarkoitetaan https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemu ... -liberaali
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: varsinainen tietolähde :lol: :lol: :lol:
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Aatami
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Aatami »

Paljon siitä tulee sakkoja jos panee lapsiperheiden suosimalla retki- ja uimapaikalla?
multsi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja multsi »

Yksi ikävä paikka, missä tätä kruisailua yritetään myös harjoittaa, ovat julkiset uimahallit. Vähintään katseen ja tuijottelun tasolla, josta kai ideana etsiä "saman mielistä", jotta voisi edetä asiassa.

Homojenkin olisi kiimassaan hyvä muistaa, että uimahallissa 98% muista miehistä ei ole liikenteessä alastomien miehien takia, vaan aivan muista syistä.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Private dick kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 12:31 pm Taisi nimim. Viivahattu paljastaa itsensä. Minulle kruisailu tarkoittaa jenkkiautoilla letkassa ajaminen ja autojen esittely.
Paljastin tosiaan itseni jo ihmiseksi, joka on kiinnostunut myös oman välittömän elämänpiirinsä ulkopuolisista asioista ja on joskus niistä jotakin lukenut. Totta kai minä olen homo, kun tiedän jotain homojen alakulttuurista. Olen myös zulusoturi, koska tiedän jotakin zulujen historiasta ja sodankäynnistä.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

multsi kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 12:46 pm Yksi ikävä paikka, missä tätä kruisailua yritetään myös harjoittaa, ovat julkiset uimahallit. Vähintään katseen ja tuijottelun tasolla, josta kai ideana etsiä "saman mielistä", jotta voisi edetä asiassa.

Homojenkin olisi kiimassaan hyvä muistaa, että uimahallissa 98% muista miehistä ei ole liikenteessä alastomien miehien takia, vaan aivan muista syistä.
No eikös homoille ole ihan oma uimahallinsa, Yrjönkadulla? Ei siellä ketään muita käy kuin niitä esinahan venyttelijöitä.
viivahattu
Watson itse

Sipi kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 2:33 pm No eikös homoille ole ihan oma uimahallinsa, Yrjönkadulla? Ei siellä ketään muita käy kuin niitä esinahan venyttelijöitä.
Olethan tietoinen, että Suomessa on muitakin kaupunkeja kuin Helsinki ja että myös näissä kaupungeissa on uimahalleja ja homoja?
Sipi
Perry Mason

Re: Valkeakoski: Liberaalit harrastavat julkisia seksiakteja lapsiperheiden suosimalla retki- ja uimapaikalla

Olen. En ole ikinä asunut pääkaupunkiseudulla. Mutta kiitos tiedosta.
Schimanski
Adrian Monk

Re: Valkeakoski: Liberaalit harrastavat julkisia seksiakteja lapsiperheiden suosimalla retki- ja uimapaikalla

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Sipi kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 2:54 pm En ole ikinä asunut pääkaupunkiseudulla. Mutta kiitos tiedosta.
Olet kuitenkin käynyt Yrjönkadun uimahallilla katselemassa kun homot levittelevät esinahkaansa?

Kyseinen halli on tällä hetkellä remontin takia suljettu mutta ei tuo kyllä mikään homohalli ole vaikka siellä voi uida ilman simmareita kun se on sellainen wanhan ajan kylpylätyyppinen halli. Siellä käy kaiken ikäistä ja näköistä porukkaa. Naisilla ja miehillä on omat vuoronsa joten voihan asian tietysti käsittää hieman väärin :mrgreen:

Kuten täällä on todettu niin tuota kyseistä porukkaa löytyy suunnilleen kaikista uimahalleista ja sehän ei kyllä ole yhtään mukavaa ja siihen pitäisi puuttua ihan kunnolla. Voisihan näillä olla vaikka omat vuoronsa siellä hallilla jos tuota ilmiötä ei saada muuten loppumaan.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Monessa uimahallissa on musliminaisille oma vuoro. Voi laittaa homot samaan vuoroon, naiset turvassa kun eihän homoja naiset kiinnosta.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Sipi:
En ole ikinä asunut pääkaupunkiseudulla. Mutta kiitos tiedosta.
[/quote]
Schimanski:
Olet kuitenkin käynyt Yrjönkadun uimahallilla katselemassa kun homot levittelevät esinahkaansa?
Nerokatti:
:lol: :lol: :lol: piristys
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Nämä tapaukset saavat varmaan kiksejä siitäkin että joku voi nähdä heidän panotouhunsa. Tällaista touhua voisi harrastaa ihan laillisestikin vaikka jossakin sexwebcam-palvelussa ja siitä jopa maksettaisiin.
Sipi
Perry Mason

Schimanski kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 4:06 pm
Sipi kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 2:54 pm En ole ikinä asunut pääkaupunkiseudulla. Mutta kiitos tiedosta.
Ei, en ole enkä mene. Tunnen paikan maineen aivan muista syistä, ja kuullut paikallaolleiden kertomaa. Niiden perusteella en ole katsonut tarpeelliseksi mennä itse paikalle.
viivahattu
Watson itse

Sarjahurmaaja kirjoitti: To Heinä 25, 2024 1:43 pm Nämä tapaukset saavat varmaan kiksejä siitäkin että joku voi nähdä heidän panotouhunsa. Tällaista touhua voisi harrastaa ihan laillisestikin vaikka jossakin sexwebcam-palvelussa ja siitä jopa maksettaisiin.
Kerran joskus 15 vuotta sitten Tampereella olin Kaupissa lenkillä ja satuin törmäämään kahteen kalliolla munasillaan lekotelleeseen mieheen. Eivät ne ainakaan kiksejä saaneet, päin vastoin aika saatanan äkäisiä olivat että kuka sinä olet ja mitä vittua sinä täällä teet. Sanoin, että ihan jokamiehenoikeudella kävelen metsässä, että hyvää päivänjatkoa vaan. Kaipa sinne monenlaista hiipparia mahtuu, jotkut vouyeristeja ja jotkut ihan vaan yksinkertaisesti munan tai karvaisen perseen perässä. Anonyymiushan noissa touhuissa se homman nimi on.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Julkinen_seksisaari.jpg
Julkinen_seksisaari.jpg (33.05 KiB) Katsottu 755 kertaa

Liittyykö tämä Juha-Veli Jokisen 'Valkeakoskelle kehkeytynyt seksisaari' jotenkin aiheeseen?
Juttu valitettavasti maksumuurin takana.
Tampereella yksi homppeleiden suosima panopaikka sijaitsi aikoinaan Ratinan takana p-paikalla jossa järjestettiin Sauna Open Airia.
Onkohan nämä Valkeakosken tyypit lopulta näitä Mansen letkunheiluttelijoita ja rööriroopeja?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77b3 ... d16016a36c

Seksiä saaressa
Valkeakoskella sijaitsee saari, jossa on vietetty aikaa alasti jo vuosikausia. Sittemmin saari on saanut aivan uudenlaisen käyttötavan: siellä harrastetaan avoimesti seksiä toisten silmien edessä.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Vastaa Viestiin