Nimimerkki Millavaan
Re: Nimimerkki Millavaan
No ei mutta sen verran vaan, ettei ole liian helppo tunnistaa kirjoitteluista.
Kuulemma kyllä mutta älä puhu Simosta tuohon sävyyn. Oli ihan mun lempi-ihminen koko kaupungissa. Mun sieluun sattui tää hänen kohtalonsa. Onneks viimeisenä päivänä kun näin hänet treellä, hänen ilmeestään näki ekaa kertaa että hän tunnisti mut kun oli edellispäivänä ollut suht selvä. Monta hyvää muistoa hänestä kun ei hän mulle rähissyt ikinä vaikka näin hänen kyllä rähisevän muille mut olin vaan vahingoniloinen että sitä saa mitä tilaa jos ei oo hänelle ystävällinen. Keväällä sain toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja ostaa hälle mangoviiniä. Oli vaihtanut gambinan siihen kun muuten hän ei tiedä oksentaako verta vai sitä. Voi ihana simo. Hän kysy myös joka kerta mun nimeä ja aloin sanoa että oon kertonut sen monta kertaa niin hän ihanasti servasi itsensä että ei kun joo nythän hän muistaakin vaikka ei muistanut. Mulla on häntä kova ikävä. Simo, legendaarinen gambinamies.Avec Joie kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 11:17 pmOT! Joko Gambina-mies heitti veivinsä vai? Johan siitä joku sääliuutinen rustattiin vihervasemmiston sosialismilevikkiin aka Aamulehteen.Millavaan kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 6:08 pm ^ niin. Väijyin heitä Sokoksen tuulikaapissa päivittäin. Niitä erityisen rakkaita oli kolme mutta yksi kuoli tänä kesänä luonnollisiin syihin.
Ihan pisti naurattamaan, miten Simolle saatiin pyhitettyä arviolta aukeaman verran sääliä ”lyhyestä elinajanodotteesta”, vaikka itse vuositolkulla juonu kaksinkäsin saadakseen itsensä hengiltäja viime vuosien käytös oikein huusi sitä, että joku antaa vielä turpaan viimeisen kerran
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
^Noniin. Sulla on kyllä jonkinlainen hyvin vaarallinen epäterve hoivavietti/Äiti Teresa-kompleksi meneillään. Toivottavasti et pääse itse uhriksi tällaiseen uutiseen jonain kauniina päivänä.
- Utelias_ja_kiltti
- Susikoski
Onko tämä vielä varma tieto, että uhri tosiaan oli se sympaattinen Gambina-mies?
↑
Ei vaan hän kuoli luonnollisiin syihin eli maksa meni eikä ihme jos on juonut parhaimmillaan 8 pulloa gambinaa päivässä. Tästä ko jutun uhrista mulla ei ole vieläkään mitään tietoa.
Ei vaan hän kuoli luonnollisiin syihin eli maksa meni eikä ihme jos on juonut parhaimmillaan 8 pulloa gambinaa päivässä. Tästä ko jutun uhrista mulla ei ole vieläkään mitään tietoa.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
↑
Täysin off topic, mutta mun luona käy ystävällinen Gambina-mies, mutta nykyään kyllä mukana jotain vermutti/gin sekoitusta. Sattuu olemaan Bodomin tyttöuhrin pikkuveli. Käy multa noutamassa tyhjiä pulloja ja muutenkin turisemassa.
En kyllä asu Tampereella, vaan pks-seudulla. Olen kyllä paljasjalkainen tamperelainen.
Täysin off topic, mutta mun luona käy ystävällinen Gambina-mies, mutta nykyään kyllä mukana jotain vermutti/gin sekoitusta. Sattuu olemaan Bodomin tyttöuhrin pikkuveli. Käy multa noutamassa tyhjiä pulloja ja muutenkin turisemassa.
En kyllä asu Tampereella, vaan pks-seudulla. Olen kyllä paljasjalkainen tamperelainen.
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Pelastusfantasioitaan toteuttavien naisten tarinat harvemmin päättyvät hyvin. Ehkä MillaVaankin oppii sen kantapään kautta.Huutaja Jaana kirjoitti: To Heinä 25, 2024 10:40 am ^Noniin. Sulla on kyllä jonkinlainen hyvin vaarallinen epäterve hoivavietti/Äiti Teresa-kompleksi meneillään. Toivottavasti et pääse itse uhriksi tällaiseen uutiseen jonain kauniina päivänä.
Onko ihan faktaa että Gambina-Simo on kuollut?
No ainakin yhteinen tuttu sanoi Simon kuolleen. Ei tosin oo ollut seurakunnallisissa mitkä aina katson mut vaan reilu puolet tamperelaisista kuuluu kirkkoon, en tiedä kuuluiko simo.
Siellä on vaan gambina-simon lisäksi kaksi muutakin joista tykkään erityisen paljon niin sillä se uhri olis kiva tietää. Toisesta oon haaveillut kuinka ihana elämä meillä olisikaan yhdessä kun hän lopettaa sen juomisen
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Yksikään narkomaani tai alkoholisti ei kuole luonnollisesti, vaan vähintäänkin ennenaikaisesti. Mikä ihme päihderiippuvaisissa niin valtavasti kiehtoo? Kyseessä on äärimmäisen ruma sairaus, joka saa ihmisen tekemään toisinaan mitä kammottavimpia tekoja. Tekoja joita ei ikimaailmassa ilman päihteitä tekisi. Myös minulla on tämä parantumaton sairaus saatu kummankin vanhemman puolelta, ja syvällä oli käytävä ennen kuin havahduin miettimään millaista elämä olisikaan täysin raittiina.Millavaan kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 6:08 pm ^ niin. Väijyin heitä Sokoksen tuulikaapissa päivittäin. Niitä erityisen rakkaita oli kolme mutta yksi kuoli tänä kesänä luonnollisiin syihin.
En tiiä mun oma isä kuoli viinaan ja se lapsuus kait sairastutti mut läheisriippuvuuteen mut minä symppaan näitä ihmisiä isän vuoksi kovasti.
-
brainstormy
- Harjunpää
Ei liity tähän ketjuun anteeksi, mutta minuakin kiinnostaa Simon tilanne. En ole häntä kesäkuun lopun jälkeen nähnyt, jolloin oli todella huonossa kunnossa.
Haluaisin hänen elämälleen ja rehellisyydelleen sytyttää kynttilän mikäli on menehtynyt.
Hän oli aina ystävällinen jos olit hänelle kohtelias. Aina ei ole ollut antaa hänelle mitään ja silti kiitellyt.
Haluaisin hänen elämälleen ja rehellisyydelleen sytyttää kynttilän mikäli on menehtynyt.
Hän oli aina ystävällinen jos olit hänelle kohtelias. Aina ei ole ollut antaa hänelle mitään ja silti kiitellyt.
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Ahaa, se selittää jo vähän enemmän. Jos haluat jutella lisää aiheesta niin saa laittaa viestiä.Millavaan kirjoitti: To Heinä 25, 2024 4:36 pm En tiiä mun oma isä kuoli viinaan ja se lapsuus kait sairastutti mut läheisriippuvuuteen mut minä symppaan näitä ihmisiä isän vuoksi kovasti.
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Ahaa, eli ns. "daddy issues"-tapaus. Suosittelen ehkä hakemaan tuohon jotakin keskusteluapua/terapiaa, kuulostaa näet oikeasti hieman huolestuttavalta. /OFFTOPICMillavaan kirjoitti: To Heinä 25, 2024 4:36 pm En tiiä mun oma isä kuoli viinaan ja se lapsuus kait sairastutti mut läheisriippuvuuteen mut minä symppaan näitä ihmisiä isän vuoksi kovasti.
Tästä pitäisi tosiaan varmaan jutella jossain muualla mutta se oli juurikin niin, Simo oli tosi ystävällinen jos olit hänelle. Yks yhteinen tuttu joka itsekin oli joskus vähän huonossa jamassa, meillä on ja hän sano että Simo tosiaan olis kuollut mutta seurakunnallisissa ei oo ollut, ne kyllä tulee monen viikon viiveellä eikä oo tietoa kuuluiko hän kirkkoon. Ei hän kyllä voi olla hengissä enää. Toukokuussa hänellä oli sellaisia lautumia ympäriinsä.brainstormy kirjoitti: To Heinä 25, 2024 4:40 pm Ei liity tähän ketjuun anteeksi, mutta minuakin kiinnostaa Simon tilanne. En ole häntä kesäkuun lopun jälkeen nähnyt, jolloin oli todella huonossa kunnossa.
Ketjuun siirretty useita viestejä Ratinan puukotus-ketjusta.
-NILS-