Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
OikeusEnnenKakkia
Armas Tammelin

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja OikeusEnnenKakkia »

viivahattu kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:16 pm
OikeusEnnenKakkia kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:07 pm Kuinka suuri prosentti mustalaisista työikäisistä on sairaseläkkeellä? Mikä on sen sairaseläkkeen myöntämisperuste?
No eihän tästä mitään tilastoja ole. Sitä olen kyllä itse ihmetellyt, että miten se mustalaisilta onnistuu niin vaivattomasti se työkyvyttömyyseläkkeen hakeminen. Minun sukulaistani, jolla on selkä aivan säpäleinä, juoksutti vakuutusyhtiö kolme kertaa leikkauksessa ennen kuin uskoivat, että ei siitä työkuntoista enää tule. Onneksi ne leikkaukset eivät sentään tilannetta pahentaneetkaan.
Uskon että sellaiset tilastot kyllä löytyvät jostain. Eri asia onkin halutaanko niitä julkaista.

Työkyvyttömyyseläkepapereissa taitaa olla ihan sellainen rasti ruutuun kohta jossa lukee mustalainen. Mikään muu ei selitä nopeutta sen hyväksymiseen.
Voimamies lahest
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

JYVÄSKYLÄSSÄ sijaitsevalla Tuomiojärven uimarannalla ammuskeltiin lauantaina, poliisi epäilee. Kukaan ei loukkaantunut välikohtauksessa.

Tutkinnanjohtaja, rikosylikomisario Sami Salo kertoo, että paikalla oli yli kymmenen hengen seurue. Rannalla ei tiettävästi ollut seurueen ulkopuolisia henkilöitä.

POLIISI on ottanut kiinni rikoksesta epäiltynä henkilöitä, joiden osuutta tapahtumaan tutkitaan. Salon mukaan kaikkia osallisia ei ole vielä ehditty jututtamaan.
Mäntyharjun ihmemies
Salainen_Tietolähde
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Salainen_Tietolähde »

Seurue mainittu. Eikä useasta laukauksesta huolimatta olla osuttu?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sei ... #gs.c865ko

Seinäjoella ammuskeltu ravintolassa – useita loukkaantunut: Katso kuvat tapahtumapaikalta

JULKAISTU 27 MINUUTTIA SITTEN

Ravintolassa Seinäjoella tapahtui ampumavälikohtaus kello kymmenen jälkeen lauantai-iltana.

MTV Uutisten tietojen mukaan kyseessä on Härmän Häjy -niminen ravintola, joka sijaitsee Seinäjoen keskustassa. Poliisi tiedottaa, että noin 7–8 ihmisen seurueessa kahden henkilön välille syntyi riitaa. Molemmat alkoivat ampua toisiaan, ja myös ulkopuolisia henkilöitä loukkaantui.

Poliisi on ottanut kiinni molemmat epäillyt ja kuulustelee heitä sekä suorittaa tapahtumapaikalla teknistä tutkintaa. Poliisi kertoo MTV Uutisille tiedottavansa tapauksesta lisää aikaisintaan sunnuntaina.

MTV Uutisten paikalla olevan toimittajan mukaan tilanne ravintolan edustalla rauhoittui nopeasti kiinnioton jälkeen. Paikalla olevat silminnäkijät vahvistavat myös ampumavälikohtauksen MTV Uutisille.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

jaskakos kirjoitti: La Heinä 27, 2024 11:55 am Tässä tämä Laukaan Roopen viimeinen työpäivä: https://ylilauta.org/rikokset/92Mfr
Kiitos!!! Saiko joku selvää tuosta koko lauseesta?!? Vaihokkaat sanaan video ja elämä toki päättyy.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

OikeusEnnenKakkia kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:34 pm
viivahattu kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:16 pm
OikeusEnnenKakkia kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:07 pm Kuinka suuri prosentti mustalaisista työikäisistä on sairaseläkkeellä? Mikä on sen sairaseläkkeen myöntämisperuste?
No eihän tästä mitään tilastoja ole. Sitä olen kyllä itse ihmetellyt, että miten se mustalaisilta onnistuu niin vaivattomasti se työkyvyttömyyseläkkeen hakeminen. Minun sukulaistani, jolla on selkä aivan säpäleinä, juoksutti vakuutusyhtiö kolme kertaa leikkauksessa ennen kuin uskoivat, että ei siitä työkuntoista enää tule. Onneksi ne leikkaukset eivät sentään tilannetta pahentaneetkaan.
Uskon että sellaiset tilastot kyllä löytyvät jostain. Eri asia onkin halutaanko niitä julkaista.

Työkyvyttömyyseläkepapereissa taitaa olla ihan sellainen rasti ruutuun kohta jossa lukee mustalainen. Mikään muu ei selitä nopeutta sen hyväksymiseen.
Ettei sitten nimi? Onhan siitä rutkutettu miten pelkän nimen näkeminen johtaa työnhaussa rasistiseen hakijan dissaamiseen. Nyt voidaankin todeta että koko yhteiskunta on niin rasistinen että tekee kaikkensa jotta romanit pysyisivät pois työllisten riveistä. Eli nämä työkyvyttömyyseläkkeitä myöntävät ovat salaliitossa työantajien kanssa, jotka jälkimmäiset eivät halua romaneja rekrytoira.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Plarasin tuota Facebook-ryhmää "kaaleet tänne". Mielenvikaisetko siellä mökeltää, ja eipä taida ylläpitäjäkään täysillä rattailla vetää, kun tuollaista hourailua katselee? Vai lieneekö ottanut ritolat koko ihminen.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Ifigeneia kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 10:37 am Plarasin tuota Facebook-ryhmää "kaaleet tänne". Mielenvikaisetko siellä mökeltää, ja eipä taida ylläpitäjäkään täysillä rattailla vetää, kun tuollaista hourailua katselee? Vai lieneekö ottanut ritolat koko ihminen.
Jokuhan siellä huuteli ylläpitoa kehiin. Mutta kun kaikki jutut on ihan himmeitä niin koko foorumi pitäisi sulkea.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Puukko-Mack
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Puukko-Mack »

Tekisi mieli perustaa kansalaiskeräys jonka tuotoilla opetettaisiin mustalaasille pistooliammuntaa. Jos alkaisivat osua toisiinsa, eikä vain sivullisiin.

Tämä ja viisi seuraavaa viestiä siirretty Seinäjoen ravintola-ammuskelu -ketjusta. Ovat sen verran yleisluonteista viestittelyä, että parempi täällä
-NILS-
TooColdToRun
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja TooColdToRun »

Puukko-Mack kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 1:21 pm Tekisi mieli perustaa kansalaiskeräys jonka tuotoilla opetettaisiin mustalaasille pistooliammuntaa. Jos alkaisivat osua toisiinsa, eikä vain sivullisiin.
Ja lisäksi keräyksellä voitaisiin kustantaa näille myös ns. turvallinen tila, jossa voisivat listiä toisiaan ihan kaikessa rauhassa ilman, että tuosta koituisi mitään vaaraa ulkopuolisille. Eiliset sankarit pitäisi aluksi sijoittaa kaikki samaan selliin, ja laittaa kamerat pois päältä.
Jaguaari
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

dinz kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 11:51 am Mahtavia nämä mannet. Ihmetellään kun kukaan ei halua heitä asiakkaikseen, vaan heti se puhelin löydetään kuvaamaan kun pääsy johonkin evätään. Jännä etteivät silloin kuvaa kun itse perseilevät.
Montahan hetkeä menee kun nämä manneakat on taas somessa möykkäämässä "enemmän ne kantasuomalaiset, me ollaan vaan uhreja".
Vinkki kaikille mustalaisille, lopettakaa tuo ainainen yhteiskunnan paskominen niin teitä saattaisi joskus joku kunnioittaa.
Juuri näin. Puhdasta paskasakkia joka ikinen pitäisi kadottaa maan päältä. Porttikielto joka paikkaan automaattisesti ja pakkosterilisaatio jo ajoissa. Käsittämätöntä porukkaa.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Joosua kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 12:29 pm Jonkin verran on tullut liikuttua eri paikoissa etenkin pk-seudulla ja aika pitkän havaintoajan puitteissa olen yhden (1) romanin nähnyt työssä. Ukko ajoi taksia ja näin hänet siivoamassa autoaan eräällä huoltoasemalla. He vahvistivat että ko manne tosiaan tekee töitä eikä ole koskaan varastanut mitään.
Niinhän sitä sanotaan, että 99% mustalaisista pilaa sen 1%:n maineen. Ikävää.

No, kyllä olen sitä mieltä, että tämä saatanan yhdenvertaisuusajattelu on kääntynyt sinänsä hyvää tarkoittavaa mutta naiivia alkuperäisajatusta vastaan.

Omalla asuinalueellani on muutama lähiökuppila (n. 5 km säteellä) ja yhteen niistä ei mustalaiset pääse. En kerro enempää, ettei kukaan nyt ota mitään kilaria, mutta he eivät edes yritä sisään. Vaikka paikka on kauimpana kotoani, valitsen sen aina, jos haluan istua rauhassa terassille vilkuilematta koko ajan selkäni taakse.

Yrittäjillä pitäisi olla oikeus valita asiakkaansa. Myös ravintoloiden. Itse yrittäjänä valitsen aina, anteeksi vaan. Vaikka en ole ravintoloitisija. Noin 10 vuotta sitten sain kaksi erillistä toimeksiantoa kaupungilta, ja asiakkaiksi paljastui mustalaiset. Otin ne vastaan, koska kaupunki maksoi palkkioni, eivät asiakkaat itse kuten yleensä. Silti kokemus oli molemmilla kerroilla hirveä. Uhkailtiin, puhuttiin täyttä paskaa, vääristeltiin sanomisiani, ei pysytty sovitussa, ei saavuttu paikalle jne. kaikki oli tietysti minun syytäni, heidän mielestään, ja palkkioksi he valittivat toiminnastani kaupungille. Kun en toiminut heidän toiveidensa (käskyjensä) mukaisesti. Heillä ei ollut alunperinkään aikomusta toimia yhteistyössä.

Joten näiden kokemusten jälkeen olen täysin hyvin omintunnoin sanonut aina, maksajasta riippumatta mustalaisten ollessa kyseessä että pahoittelut, kalenterini on aivan täysi mutta voin suositella kollegaa. Joka sitten soittaa ihan vittuuntuneena että hei, kiitti vaan.... :mrgreen:

Mutta jos itse olisi ollut Seinäjoella ja halunnut viettää mukavaa kesäiltaa, astunut Häjyyn ja nähnyt (epäilemättä äänekkäästi, päällekäyvästi ja koko tilan "omistajina" käyttäytyneen) mustalaisseurueen tai kaksi, olisin kääntynyt ovelta välittömästi.

Joten kyllä, näin siis ravintolat valitsevat asiakkaitaan mutta käänteisesti. Fiksut pysyvät poissa. Yhdenvertaista? Tasa-arvoista?

Ihmeellistä, etteivät mustalaiset ala itse yrittäjiksi ja perusta "kaaleet tänne" -ravintolaa. Ai niin, sehän tarkoittaisi työntekoa. Niinpä.
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

Rasismisyytösten pelko vai jotkut ihmisoikeuspykälät estää puutumasta mustalaisten touhuihin ja tuomitsemisen? Usein tuntuu, että viranomaiset katsovat sormiensa läpi noiden käytöstä. Ja nuo sosiaalietuudet sitten, kulkevat Ruotsin ja Suomen väliä kuppaamassa molemmista tukia, eivät kai saa tarpeeksi koska joutuvat ryöväämään vanhuksiakin. Rikollisgeenit vai kotiopetus?
Vieno neito
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Vieno neito »

dinz kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 11:51 am Mahtavia nämä mannet. Ihmetellään kun kukaan ei halua heitä asiakkaikseen, vaan heti se puhelin löydetään kuvaamaan kun pääsy johonkin evätään. Jännä etteivät silloin kuvaa kun itse perseilevät.
Ja suomalainen media on tässä sataprosenttisesti mukana. Ei pihaustakaan siitä, että tämäkin ammuskelu on romanien tekemää tai muitakaan taustaselvityksiä. Sen sijaan, jos ampujana olisi perussuomalainen tai rasisti, niin taatusti tuotaisiin kaikki mahdolliset taustat ja pesukarhusolmiot ja kummin kaimatkin juttuihin mukaan ja laitavasemmistolaisia "asiantuntijoita" viikkotolkulla paasaamaan näiden pahuudesta.
Viimeksi muokannut Vieno neito, Su Heinä 28, 2024 1:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Picaro
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Picaro »

Kas tässäpä kysymys. Luulisin sen perusteen olevan henkisen puolen ongelmista johtuvan mutta miten on mahdollista että jo 18 vuotiaana se heti todetaan ja kuinka se on lähes kaikilla mustalaisilla ? Onko tästä vedettävä johtopäätöksiä ?
J. D. Vance kuvaili Suomea "pahaksi sosialistivaltioksi" ja kertoi että "suomalaisten veronmaksajien rahat menevät pääasiassa sosiaalitukien maksamiseen ja maahanmuuttajien elättämiseen."
Voimamies lahest
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

Vieno neito kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 1:41 pm
Ja suomalainen media on tässä sataprosenttisesti mukana. Ei pihaustakaan siitä, että tämäkin ammuskelu on romanien tekemää tai muitakaan taustaselvityksiä. Sen sijaan, jos ampujana olisi perussuomalainen tai rasisti, niin taatusti tuotaisiin kaikki mahdolliset taustat ja pesukarhusolmiot ja kummin kaimatkin juttuihin mukaan ja laitavasemmistolaisia "asiantuntijoita" viikkotolkulla paasaamaan näiden pahuudesta.
Saati liivi jengiläiset. Olisi jo pidätetty Pohjoismaita myöten kaikki. Samoin saaneet syytteen vaikka olisi ollut Kolumbiassa. Nämä emäsian nussijat saavat tehdä ihan mitä huvittaa, tälläkin viikolla ammuttu Seinäjoella ja Jyväskylänssä. Voi vittu, alkaa oikeasti ottaa kupoliin !
Mäntyharjun ihmemies
Vastaa Viestiin