Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

Oon melko keskikokoinen mieheksi, eli jotain 179-180cm pitkä. Tästä on muuten haittaa alennusmyynneissä, sillä jos ei ole riittävän ajoissa paikalla niin kaikki sopivat koot on menneet :)
Ilona83
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Ilona83 »

Oon melko keskikokoinen mieheksi, eli jotain 179-180cm pitkä. Tästä on muuten haittaa alennusmyynneissä, sillä jos ei ole riittävän ajoissa paikalla niin kaikki sopivat koot on menneet
Mulla taas täytyy aina lyhentää housujen lahkeita. Ja jos jossakin myydään polvihousuja niin ne taas ovat sopivan mittaisia tavallisiksi housuiksi :lol: Polvihousuja jos haluaisin niin pitäisi varmaan teettää tai jos olisi tarpeeksi hoikkanen, katsoa lasten puolelta.
hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

Miruna kirjoitti: Mulla taas täytyy aina lyhentää housujen lahkeita. Ja jos jossakin myydään polvihousuja niin ne taas ovat sopivan mittaisia tavallisiksi housuiksi :lol: Polvihousuja jos haluaisin niin pitäisi varmaan teettää tai jos olisi tarpeeksi hoikkanen, katsoa lasten puolelta.
Tai sitten voit etsiä tosi suuria nukenvaatteita :)
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

158 cm
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

mamma kirjoitti:jeah, taidan vetää pohjalukemat, METRIVIISKOLME PISTE VIISI :D :lol: :wink: Ja ylpeä siitä :P ikää 20.
Tarkitusmittaus osoitti että olen seitsemän ja puoli senttiä sinua lyhyempi :D
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Puolustusvoimat elää kuvitelmassa 196 cm, mutta tuollainen 194 cm lienee lähempänä totuutta.

Ehkä se ryhti vain oli nuorena se +2cm? Eihän tällaisena vanhana ukkona(?) enää jaksa jäkittää samalla tavalla.

Painoa ei kai kysytty vaikka jotkut ovat senkin kertoneet, niin että ei täälläkään ihan kaksinumeroinen luku ole vaikkei kovin kaukanakaan.
kami
Alokas

pituus

Viesti Kirjoittaja kami »

170
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Aika keskiverto 176
Paskanen tukka
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Cotton kirjoitti: Painoa ei kai kysytty vaikka jotkut ovat senkin kertoneet, niin että ei täälläkään ihan kaksinumeroinen luku ole vaikkei kovin kaukanakaan.

Olet aika hoikka jos painosi määritellään yksinumeroisella luvulla...

8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Ilona83 kirjoitti: Mulla taas täytyy aina lyhentää housujen lahkeita. Ja jos jossakin myydään polvihousuja niin ne taas ovat sopivan mittaisia tavallisiksi housuiksi :lol: Polvihousuja jos haluaisin niin pitäisi varmaan teettää tai jos olisi tarpeeksi hoikkanen, katsoa lasten puolelta.
Lasten valikoimista löytyy senttikokoisia housuja aika mukavasti, jos lyhyyden lisäksi on muutenkin "pieni". Onneksi aikuisten farkuissa saa runsaasti erimallisia vaihtoehtoja, niillä lyhyilläkin lahkeilla.

167 tai jotain, ehkä vanhemmiten saattanut painua ranka kasaan :lol:
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

No ohhoh! Taidan olla aikas anorektinen tapaus!!! Olisinko tarkoittanut ettei kolminumeroinen luku vaan kaksinumeroinen? Plääh! :shock:
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Jätkä on kaks metriä pitkä ja painaa alle sata?
Aileen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Aileen »

176 ja korkkareilla varustettuna ehkä liikaa... Joten tennareissa mennään metsäs ja baaris. :)
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

163 ja puoli.
Kerrottakoot vielä että edellinen poikaystävä oli samanmittainen eikä suvainnut kaupungilla käydessä minulla korkeapohjaisia kenkiä ;) Ehkä otti omalle tunnolle 8)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No kyllipä on tämä pituus-aihe herkkä, jollei itselle niin likeisille. Kylli on kai aika pitkä -ja pisti tänään jalkaansa korkkarit. Ihan vaikka on arki, tavallinen työpäivä, ei hametta eikä juhlatilaisuuksia. Ne vaan näyttää hyvältä Kyllin jaloissa, ei sen kummempaa.
Viimeksi muokannut Kylli, Ti Elo 04, 2009 9:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Vastaa Viestiin