Lintupojat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Moi awa.

Huomasin samanlaisen ilmiön jo silloin, kun ensi kerran aloin puhua sukellusprojektistani ja että luulen tietäväni, mistä kassia voisi naarata sellaisella uudella välineellä, joka erottaa eri metallit jo monenkin metrin syvyydestä, oli se sitten maan tai veden kätköissä.

Myöskin sitä epäiltiin, että puukko ja kellot sun muut ovat jo ruostuneet pois, eikä moisella löydöllä olisi mitään arvoa.

No kun olen ottanut asioista tarkemmin selvää, niin esimerkiksi puukko, joka olisi käärittynä tiukkaan jonkin kankaan, esimerkiksi pyyheliinan sisään ja tämä pyyheliina vieläpä vaikka nahkarotsin sisään, niin silloin ko. puukko on voinut säilyä lakkanailonkassin sisällä vaikka kuinka kauan ja ihan hyvänä, jollei se ole ollut virtaavassa vedessä.

Tällöin jopa sormenjälkien löytyminen voisi olla mahdollista vielä näinkin monen vuoden jälkeen.

Tällä keskiniemen kulkijalla on saattanut olla tekemistä juuri sen kassin kanssa ja siihen perustuvat olettamukseni.

Tämän enempää en viitsi kertoa, sillä saatanhan olla myös väärässäkin, mutta ainakin tulen teoriani todentamaan, sehän on selvä.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tosiaankin, nyt kun olen yön nukkunut, niin mieleeni tulee kaksi asiaa, joista Gussefanit ovat hermostuneet, kun niistä on keskusteltu.

Toinen on juuri tämä sukellusjuttu ja toinen moottoripyörät ja ennen kaikkea niiden rekisteriotteet.

Minusta leivottiin oitis aiheetta valehtelija, kun väitin hankkineeni rekisteriotteet AKE:sta.

Nämä Urho ja konsta alkoivat kilvan sättimään minua ja vetivät juttuun mukaan jonkun Jäppisen, josta en ollut kuullutkaan aiemmin jutun yhetydessä.

Kun paljastui, että rekisteritiedot ovat edelleenkin saatavilla AKE:ssa, niin Urho sekä konsta eivät kumonneet omia vääristelyjään minusta, eivätkä oikaisseet aiheetta haukkumisiaan, vaan pelkuriraukkojen tavoin menivät perse edellä puihin.

Pitääpä kait aloittaa taas alusta noiden otteiden tutkiminen, jospa sieltä vaikka löytyisi jotain uutta ja mullistavaa.

Jospa hommaisi vielä ajokorttikopiotkin siltä ajalta.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:

Minusta leivottiin oitis aiheetta valehtelija, kun väitin hankkineeni rekisteriotteet AKE:sta.

Muistaakseni myös liioittelit rankasti rekisteriotteiden hinnat, mistä syystä, sitä voi vain arvailla.

Ehkä et tiennyt niiden hintoja? :lol:
Jukka
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 1:06 pm

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Hessu52 kirjoitti: Kaveri harrastaa myös pellehyppyjä sukeltelun lisäksi
Se on hyvä, että porukassa on toinenkin humoristi.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Jukka kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti: Kaveri harrastaa myös pellehyppyjä sukeltelun lisäksi
Se on hyvä, että porukassa on toinenkin humoristi.
Siis kuka palstalla oleva harrastaa pellehyppyjä?
Alkaa polttaa.
Alan tässä muistella nimiä?
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:oops:
Hessu 52:lle?
Tunnetko sinä Eklundin, pellehyppääjän.
Oliko isänsä lentäjä, aikoinaan .
Eikös Eklund ole tai ollut Salakytän kavereita?
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:oops:
Oliko Eklundin isä Aku?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sama Eklundin Markku on kyseessä, joka on Salakytän kanssa esiintynyt monet "Suomen Mestaruuskisat" ja Ruotsiottelut kimpassa.

Maken faijaa en tiedä kun en ole sitä Makelta koskaan kyselleyt, tai oikeastaan emme ole paljoakaan perheasioista jutelleet, kun hommat ovat olleet ihan muita juttuja, enempikin noihin stuntteihin liittyviä.

Kesällä Makella taitaa olla vähemmän noita pellehyppyjuttuja, sen benji touhun takia, mutta talvisin, silloin kun ei ole sukeltelemassa jossain Välimerellä, tai Caribialla, tai jossain päin maailmaa, niin joutaa noita pellehyppyjäkin tekemään.

Make on oikein kiva kaveri ja niiden tiimi Sky Breakersit on kokonaisuudessaan hauskaa porukkaa.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:oops:
No hänen isänsä oli Aku ja entinen lentäjä, näin kerrottiin.
Tapasin hänet muutaman kerran, odotteli eläkettään, se viina se viina.
Minulla oli Alli niminen tuttu ja hän tunsi Akun, yhdessä tekivät paukkuja
aikanaan. Haudassa taitavat olla jo molemmat.

Tuossa se on seinällä Salakytän kehystetty pellekuva, punaraidallinen housu-paita ja
musta hännystakki päällä, että sillälailla.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eklundin Make ei viinaan koske, tai en ole nähnyt häntä koskaan juovuksissa, tai edes paukkua ottavan.

Jotenkin on mielessä sellainen juttu, että Make on absolutisti, no emme viinastakaan ole koskaan jutelleet, vaikka samoissa kekkereissä olemme useinkin olleet. Minä olen silloin kyllä ollut enimmäkseen viihteellä, mutta Make ei.

Kuten olen jo aiemmin todennut, niin melkoinen määrä stunteista on aivan absolutisteja, tosin meitä kohtuukäyttäjiäkin kyllä löytyy.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:oops:
Tästä nuoremmasta Eklundista en tiedä mitään, olen varmaankin kuullut
Akun kertovan, mutta en muista kaikkea, Allinkin kuolemasta on jo
noin kymmenen vuotta. Sen muistan tästä pellehyppyjutusta kuulleeni
aikanaan, mutten en puhunut mitään itse, kuuntelin vain.
Alli=Alexndra. Syntyjään Pietarin saksalaisia, ehti asua kuukauden
Pietarissa, kun vauvana tuli maanpakoon Suomeen vanhempineen.
Perhe omisti mm. Neski Prospekt numero 6:n. Kävimme Allin kanssa
taloa katsomassakin, Alli kun puhui Venäjää nykyisten asukkaitten kanssa,
koitti vähän kysellä entisistä asioista.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Ankkalinna

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kun lintupojista on kysymys, Akun veljenpojat ovat Tupu, Hupu ja Lupu, kaikki ankkoja ja kaiken lisäksi sudenpentuja.
Akulla ei ole punavalkoisia housuja eikä housuja siis lainkaan, joskin Aku on toiminut hengenpelastajana.
Ben Zyskowitz ehdotti aikanaan, että Helsingin kaupungin nuorisotiloista poistettaisiin Aku-Ankat sopimattomina, koska ankoilla ei ole housuja.
Äänestys hyväksyi tehdyn esityksen.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Re: Ankkalinna

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Wagner kirjoitti:Kun lintupojista on kysymys, Akun veljenpojat ovat Tupu, Hupu ja Lupu, kaikki ankkoja ja kaiken lisäksi sudenpentuja.
Akulla ei ole punavalkoisia housuja eikä housuja siis lainkaan, joskin Aku on toiminut hengenpelastajana.
Ben Zyskowitz ehdotti aikanaan, että Helsingin kaupungin nuorisotiloista poistettaisiin Aku-Ankat sopimattomina, koska ankoilla ei ole housuja.
Äänestys hyväksyi tehdyn esityksen.
8)
:oops:
Mitäs Risto Reippaalle kuuluu, joko olet sakkosi maksanut.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Ankkalinna

Viesti Kirjoittaja konsta »

Merivuokko kirjoitti:
:oops:
Mitäs Risto Reippaalle kuuluu, joko olet sakkosi maksanut.
Merivuokko, oliko tosiaan niin, että lintupojat sotkivat pyykkäreiden vedet silloin murha-aamuna Oittaalla?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Ankkalinna

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Merivuokko kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Kun lintupojista on kysymys, Akun veljenpojat ovat Tupu, Hupu ja Lupu, kaikki ankkoja ja kaiken lisäksi sudenpentuja.
Akulla ei ole punavalkoisia housuja eikä housuja siis lainkaan, joskin Aku on toiminut hengenpelastajana.
Ben Zyskowitz ehdotti aikanaan, että Helsingin kaupungin nuorisotiloista poistettaisiin Aku-Ankat sopimattomina, koska ankoilla ei ole housuja.
Äänestys hyväksyi tehdyn esityksen.
8)
:oops:
Mitäs Risto Reippaalle kuuluu, joko olet sakkosi maksanut.
Parkkisakkoni olen maksanut.
:roll:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin