Totta turiset, siltä se kyllä kuulostaa mutta epäilen hänen olevan Tn puolella, ihan jo teon järkyttävyyden vuoksi. Nämä samat asiat pyörii sillä kaksi kirjoittajaa niitä pyörittää. Luen nykyisin sieltä täältä.Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 8:58 pm Minusta Tikin puolelle asettumista on se että hakee ja kaivaa väkisin Vicistä vikaa ja syytä milloin mihinkin.
Kestojankkaus on miten V halusi niitä g- juhlia vaikka T oli voi voi niin huonossa kunnossa.
Samoin että V poistui häpeällisen ja shokeeraavan mereenajon jälkeen muualle.
T:n välinpitämättömyys lastaan kohtaan kriisin kohdalla kun poika itki eikä saanut huomiota isältään ei ole kirvoittanut mitään kommenttia lastenlääkäriltä.
Hän ei varmaan usko tätä. Tai paremminkin torjuu tämän. Tärkeämpää on moittia Viciä kun hän lähti shokissa ja häpeissään muualle. Ja shokkiahan ei Talven mukaan edes ollut(lääkäri jolla ei ole shokistakaan perustietoja) vaan V lähti itsekkäästi shokin torjuen Sipooseen.
Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin
Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Etkö huomaa miten myötäkarvaan hän silittää korpisoturia kun tämä arvelee että tuomio korkeintaan tappo tai jopa vain surma kun "vain" 5-6 iskua päähän .
Toivottavasti ei pety jos saakin tuomion murhasta.Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:28 pm Etkö huomaa miten myötäkarvaan hän silittää korpisoturia kun tämä arvelee että tuomio korkeintaan tappo tai jopa vain surma kun "vain" 5-6 iskua päähän .
-
Korpisoturi
- Perry Mason
En minä arvele, vaan ennustan tuomion tulevan lähes varmasti taposta. Surma on mahdollinen ja jopa törkeä pahoinpitely on jokseenkin mahdollinen, mutta hyvin epätodennäköinen.Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:28 pm Etkö huomaa miten myötäkarvaan hän silittää korpisoturia kun tämä arvelee että tuomio korkeintaan tappo tai jopa vain surma kun "vain" 5-6 iskua päähän .
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Toivottavasti tuomittaisiin murhasta, mutta ei se kyllä näytä yhtään todennäköiseltä.Cadi John kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:57 pmToivottavasti ei pety jos saakin tuomion murhasta.Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:28 pm Etkö huomaa miten myötäkarvaan hän silittää korpisoturia kun tämä arvelee että tuomio korkeintaan tappo tai jopa vain surma kun "vain" 5-6 iskua päähän .
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Eli sitten olisi muutaman vuoden päästä taas ”työn touhussa” eri nimellä toki, jos sinun arvio pitää paikkansa. On kyllä halpaa kuin saippua yksi ihmishenki täällä.Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:59 pmToivottavasti tuomittaisiin murhasta, mutta ei se kyllä näytä yhtään todennäköiseltä.Cadi John kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:57 pmToivottavasti ei pety jos saakin tuomion murhasta.Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:28 pm Etkö huomaa miten myötäkarvaan hän silittää korpisoturia kun tämä arvelee että tuomio korkeintaan tappo tai jopa vain surma kun "vain" 5-6 iskua päähän .
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Suomessa ihmishengen riistäminen rinnastuu vakavuudessaan runsaan viiden kilon amfetamiinilastin levittämiseen.Cadi John kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 11:21 pmEli sitten olisi muutaman vuoden päästä taas ”työn touhussa” eri nimellä toki, jos sinun arvio pitää paikkansa. On kyllä halpaa kuin saippua yksi ihmishenki täällä.Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:59 pmToivottavasti tuomittaisiin murhasta, mutta ei se kyllä näytä yhtään todennäköiseltä.
Ensikertalaisena taposta, joten mahdollisesti jo muutaman vuoden päästä vapaalla.
Jos lasketaan että Tikkanen saisi sen 10 vuotta taposta tai sinnepäin, niin siitä lähtee kai ihan automaattisesti puolet pois. Kun Tikkanen on istunut jo kohta sen kaksi vuotta niin jäljelle jää kolme vuotta ja jossain kohtaa ennen vapautumista alkaa lomat pyörimään ja vika vuosi jossain avolaitoksessa josta pääsee päivisin käppäilemään Bulevardille kuin kuka tahansa kansalainen.Cadi John kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 11:21 pmEli sitten olisi muutaman vuoden päästä taas ”työn touhussa” eri nimellä toki, jos sinun arvio pitää paikkansa. On kyllä halpaa kuin saippua yksi ihmishenki täällä.Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 10:59 pmToivottavasti tuomittaisiin murhasta, mutta ei se kyllä näytä yhtään todennäköiseltä.
Nuo automaattialennukset ei oikein oikeustajuun mene, amerikassa voi taposta saada sata vuotta eikä mahdollisuutta ehdonalaiseen ja elinkautinen on nimensä mukainen.
Puheenaihe https://www.youtube.com/@puheenaihefi
ChingShih:. Tapaus on hyvin perinteinen suomalainen henkirikos: päihde- ja mt- ongelmainen mies tappaa vaimonsa raivo- tai mustasukkaisuuspäissään aamuyöllä ja yrittää peittää tekonsa ja hävittää ruumiin.
Vääntäminen ja puljaaminen johtuu ainoastaan siitä, että kyseessä oli oli ns. parempi väki Ullanlinnassa eikä alkoholisti-narkkipariskunta Karhuvuoressa. Jälkimmäisen pariskunnan kohdalla ketju olisi lyhyempi eikä kukaan miettisi kuinka se pirirefloista kärsivä töissä käymätön miesraasu oli niin ahdistunut tulevista pikkujouluista. Mitä sukellusvolvoon tulee, impulsiivisuus, väkivalta ja itsetuhoisuus käyvät käsi kädessä, usein myös uhkailu ja uhmakas asenne alleviivaamaan omia haluja muista välittämättä liittyvät ko henkilöihin.
Ei hemmetti että repesin.. Suoraan kun meikäläisen avaus ketjuun... olipa jotakuinkin sama...nostan sulle mielikuvitus hattua täällä..yhden tärkeän pointin kuitenkin unohdit! Ne pirun glögijuhlat ja ikkunan pesu..(vaimo oli täysin natsi niin pakkohan se oli tappaa).. . Paitsi että.. Kontulassa ei kuulopuheiden mukaan juoda glögiä, eikä pestä ikkunoita... Perhana
Vääntäminen ja puljaaminen johtuu ainoastaan siitä, että kyseessä oli oli ns. parempi väki Ullanlinnassa eikä alkoholisti-narkkipariskunta Karhuvuoressa. Jälkimmäisen pariskunnan kohdalla ketju olisi lyhyempi eikä kukaan miettisi kuinka se pirirefloista kärsivä töissä käymätön miesraasu oli niin ahdistunut tulevista pikkujouluista. Mitä sukellusvolvoon tulee, impulsiivisuus, väkivalta ja itsetuhoisuus käyvät käsi kädessä, usein myös uhkailu ja uhmakas asenne alleviivaamaan omia haluja muista välittämättä liittyvät ko henkilöihin.
Ei hemmetti että repesin.. Suoraan kun meikäläisen avaus ketjuun... olipa jotakuinkin sama...nostan sulle mielikuvitus hattua täällä..yhden tärkeän pointin kuitenkin unohdit! Ne pirun glögijuhlat ja ikkunan pesu..(vaimo oli täysin natsi niin pakkohan se oli tappaa).. . Paitsi että.. Kontulassa ei kuulopuheiden mukaan juoda glögiä, eikä pestä ikkunoita... Perhana
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
***Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 5:15 pmVauhti senkun kiihtyy.NeroKatti kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 4:58 pm kyllä taas naurattaa talvi24
sitä sieppaa jokakerta yhtä paljon kun tikkasta arvostellaan..jännä homma
itse on tikkanen rikoksensa tehnyt ja näin ollen valinnut joutumisensa arvostelun kohteeksi, ei ole kukaan T:tä siihen pakottanut
sen sijaan uhri ei valinnut olla uhri
Tänään jo 16 kommenttia ja ollaan vasta iltapäivässä.
Ennen tuomiota ehtii vielä jatkuvalla jankkaamisella ja vääristelyllä kääntää asian niin että Vicihän se saikin Tikin suistumaan raiteiltaan ja vielä provosoi koko tapahtuman. Tätä aivopesua yrittää mutta turhaan.Enemmistö Minfon lukijoista onneksi immuuneja tällaiselle ja ajattelevat omilla aivoillaan.
Mielenkiintoista kyllä tuo itsepintainen murhaajan puolelle asettuminen.
Ei hemmetin hemmetti.. eilen oli niin kiire päivä että oon missanut selkeästi ihan kaiken... Täytyy ottaa korkojen kanssa takaisin
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
****Koljo kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 7:52 pm Enemmän nuo tuplanikit ärsyttää kuin se, että joku kirjoittelee yhdellä 20 viestiä päivä...
Tuplanikit kirjoittelee omallaan ja aliaksellaan yhteensä samat määrät![]()
On törmännyt tähän juttuun näistä moni nikeistä täällä että aika moni epäilee joitain.. (eikös siitä joudu vaihtopenkille tai kentältä ulos)
En tiedä sitten onko tikkas ketjussa aihetta vetää foliot korviin, mutta joitakin avain nikkejä on kyllä ketjusta hävinnyt..toiset syystä ja toisten häviäminen on mysteeri... Arvostan toki että osaa katsoa kaikkia puolia.. Mutta mutta kun haiskahtaa pitkälle ni haiskahtaa.. Oon ehkä skeptisti turhaan vaan.. Paha sanoa
[quote="Cadi John" post_id=1668792
[/quote]
Muistat varmaan kuka sen alunperin aloitti? Eipä ollut Talvi vaan henkilö, joka vaihtoi nikkiä.
Ihan hyvin se argumentoi eikä mun mielestä puolusta Tikkasta. Ei tarvitse kaikkea lukea sanasta sanaan. Eikö sinua häiritse MH jankutukset joissa ei välillä ole päätä eikä häntää?
Ja noi tuplanikit josta Koljo kirjoitti. Ne vasta ärsyttäviä on!
[/quote]
Kuka on tikkas ketjussa vaihtanut nikkiä?
Nyt avatkaa mullekin?! (en todella muista jokaista komenttia mutta kaikki olen kyllä lukenut ja eniten kirjoittavat muistan)
Esimerkiksi se yksi "mielenkiintoinen tapaus" joka turinoi Tikkasen nuoruudesta... En kuollaksenikaan muista sen nikkiä mutta oli kyllä hauskaa luettavaa. Sen verran sekopäistä settiä
Mitä tohon talven argumentointiin tulee niin mitä itse olen pistänyt merkille, niin hän vaihtaa mielipidettä aika tiuhaan riippuen enemmistön kannasta ja valitsee kenen kanssa jankkaa ja ketä ylistää
sellainen vaan haiskahtaa..
[/quote]
Muistat varmaan kuka sen alunperin aloitti? Eipä ollut Talvi vaan henkilö, joka vaihtoi nikkiä.
Ihan hyvin se argumentoi eikä mun mielestä puolusta Tikkasta. Ei tarvitse kaikkea lukea sanasta sanaan. Eikö sinua häiritse MH jankutukset joissa ei välillä ole päätä eikä häntää?
Ja noi tuplanikit josta Koljo kirjoitti. Ne vasta ärsyttäviä on!
[/quote]
Kuka on tikkas ketjussa vaihtanut nikkiä?
Nyt avatkaa mullekin?! (en todella muista jokaista komenttia mutta kaikki olen kyllä lukenut ja eniten kirjoittavat muistan)
Esimerkiksi se yksi "mielenkiintoinen tapaus" joka turinoi Tikkasen nuoruudesta... En kuollaksenikaan muista sen nikkiä mutta oli kyllä hauskaa luettavaa. Sen verran sekopäistä settiä
Mitä tohon talven argumentointiin tulee niin mitä itse olen pistänyt merkille, niin hän vaihtaa mielipidettä aika tiuhaan riippuen enemmistön kannasta ja valitsee kenen kanssa jankkaa ja ketä ylistää
[quote="Cadi John:
Eli sitten olisi muutaman vuoden päästä taas ”työn touhussa” eri nimellä toki, jos sinun arvio pitää paikkansa. On kyllä halpaa kuin saippua yksi ihmishenki täällä.
[/quote]
Nerokatti:
Totta turiset.. Siltä se joskus tuntuu..
Jotenkin tämä korpeaa välistä tämä Suomen oikeusjärjestelmässä kun tuntuu että jos ensikertalaisena raiskaat ja tapat lapsen... Mitäpä laitettaisiin sulle hei? No että kelpaisko jos puolella pääset ja pannaan vielä paljousalennukset päälle ku oot kantis...jos nyt joku pieni kuoleman tuottamus ja lapseen kajoaminen... Kohta pedofiili murhaaja saalistaa uusia kivoja leluja. Koitappas tehdä raharikosta, juu se on paha piruvie... Tarjoilemme teille päivästä päivään tiilenpäitä
Eli sitten olisi muutaman vuoden päästä taas ”työn touhussa” eri nimellä toki, jos sinun arvio pitää paikkansa. On kyllä halpaa kuin saippua yksi ihmishenki täällä.
[/quote]
Nerokatti:
Totta turiset.. Siltä se joskus tuntuu..
Jotenkin tämä korpeaa välistä tämä Suomen oikeusjärjestelmässä kun tuntuu että jos ensikertalaisena raiskaat ja tapat lapsen... Mitäpä laitettaisiin sulle hei? No että kelpaisko jos puolella pääset ja pannaan vielä paljousalennukset päälle ku oot kantis...jos nyt joku pieni kuoleman tuottamus ja lapseen kajoaminen... Kohta pedofiili murhaaja saalistaa uusia kivoja leluja. Koitappas tehdä raharikosta, juu se on paha piruvie... Tarjoilemme teille päivästä päivään tiilenpäitä
Jokainen lääketieteen pariin kouluttautuva, oli se sitten somaattiselle tai psykiatrian puolelle, ei tee sitä vilpittömän kutsumuksen, kiinnostuksen ja auttamishalun takia, vaan joillakin tärkeintä osaa näyttelee ammatin tuoma arvostus, status ja korkea palkkataso.Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 12:12 pm
Nimenomaan ei ole perinteinen suomalainen henkirikos tekijän profiilin osalta.
Nähdäkseni ei ole niinkään kyse ns. bättrefolkista, vaan enemmänkin siitä, että psykiatri murhaa. Psykiatrin olettaisi olevan humaani ihmismielen ja aivojen ymmärtäjä. Hänhän on työkseen auttanut ongelmaisia ihmisiä.
Vaikka psykiatreja on maailmalla varmaan miljoonia, niin taitaa olla aika harvinaista, että pyskiatri ylipäänsä suorittaa vakavan väkivaltarikoksen.
Tämän tiedän siksi, että tunnen useita lääkäreitä muutoin kuin potilaan näkökulmasta ja osan heistä asenteen ja potilaisiin suhtautumisen perusteella heidän ei pitäisi olla alalla ollenkaan.
Täysin naiivia ajatella lääkärien, mukaanlukien ne psykiatrit, kaikkien olevan lauhkeita laupiaita samarialaisia vailla kykyä julmiin tekoihin. Sehän se yleinen mielikuva ko. ammattikunnasta onkin ja se näkyy myös kommentissasi. En itse näe sitä, että psykiatri tappaa läheisensä, erityisen kummallisena ja tämä näkemys perustuu mainittuun elämänkokemukseen. Tästä syystä pidän tapausta klassisena "muijan kylmäksi laittamisena".
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Voi myös todeta, että täysin lapsellista katsoa asiaa minusta tuntuu -perusteella. Asiaa tulee lähestyä tilastollisesti.ChingShih kirjoitti: Ke Heinä 31, 2024 6:02 amJokainen lääketieteen pariin kouluttautuva, oli se sitten somaattiselle tai psykiatrian puolelle, ei tee sitä vilpittömän kutsumuksen, kiinnostuksen ja auttamishalun takia, vaan joillakin tärkeintä osaa näyttelee ammatin tuoma arvostus, status ja korkea palkkataso.Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 30, 2024 12:12 pm
Nimenomaan ei ole perinteinen suomalainen henkirikos tekijän profiilin osalta.
Nähdäkseni ei ole niinkään kyse ns. bättrefolkista, vaan enemmänkin siitä, että psykiatri murhaa. Psykiatrin olettaisi olevan humaani ihmismielen ja aivojen ymmärtäjä. Hänhän on työkseen auttanut ongelmaisia ihmisiä.
Vaikka psykiatreja on maailmalla varmaan miljoonia, niin taitaa olla aika harvinaista, että pyskiatri ylipäänsä suorittaa vakavan väkivaltarikoksen.
Tämän tiedän siksi, että tunnen useita lääkäreitä muutoin kuin potilaan näkökulmasta ja osan heistä asenteen ja potilaisiin suhtautumisen perusteella heidän ei pitäisi olla alalla ollenkaan.
Täysin naiivia ajatella lääkärien, mukaanlukien ne psykiatrit, kaikkien olevan lauhkeita laupiaita samarialaisia vailla kykyä julmiin tekoihin. Sehän se yleinen mielikuva ko. ammattikunnasta onkin ja se näkyy myös kommentissasi. En itse näe sitä, että psykiatri tappaa läheisensä, erityisen kummallisena ja tämä näkemys perustuu mainittuun elämänkokemukseen. Tästä syystä pidän tapausta klassisena "muijan kylmäksi laittamisena".
Ei esim. lääkäri ole mikään todella harvinainen ammatti. Silti lääkäreitä ei esim. Suomen henkirikoshistoriassa ole tekijöinä juuri lainkaan.
Vai olenko väärässä? Voitko linkittää tapauksia, joissa suomalainen lääkäri on tuomittu henkirikoksesta?