Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kirsi kirjoitti:Ehkä olen eksynyt väärään paikkaan... :roll:
133 viestin verran :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mike Manner kirjoitti:
Kirsi kirjoitti:Ehkä olen eksynyt väärään paikkaan... :roll:
133 viestin verran :D
Kiitos palautteesta :D
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Doctor Lecter kirjoitti:Ärsyttää tämän ketjun luisuminen sivuraiteelle ja kummalliseksi hymistelyksi jostain ihan höpöhöpöstä.
OOT VAAN KATTEELLINEN!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Bombay kirjoitti:OOT VAAN KATTEELLINEN!
Millainen kate minussa on... Vai tarkoititko kateellinen? Mistä? Luueln kuitenkin, että äitisi oli synnytyssairaalaassa kateellinen sille viereisen sängyn äidille, joka sentään oli saanut päästänsä terveen lapsen :P
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Savonkielenkurssille mars.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Doctor Lecter kirjoitti:? Luueln kuitenkin, että äitisi oli synnytyssairaalaassa kateellinen sille viereisen sängyn äidille, joka sentään oli saanut päästänsä terveen lapsen :P
Samaa itsekkin oon monesti epäillyt :)
Kylli
Perry Mason

Miltä sinusta nyt tuntuu kun olet syntymästäsi saakka syrjitty ja epähuomioitu? Onko yhteiskunta kohdellut sinua epätasa-arvoisesti?

Onko sinulla terveisiä päättäjille?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Nyt ärsyttää kyllä Kyllin Karpo-avatar.
Tahdon ojentaa sinulle tämän karvalakin kiitoksesti siitä, että vaihdat kuvaa.
:wink:
A man's got to do what a man's got to do.
Kylli
Perry Mason

Kansalaisilla on oikeus antaa palautetta päättäjille jos heitä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Jokaisella on oikeus saada osakseen palvelua ja ymmärrystä. Karpo on pienen ihmisen puolella. Sinunkin.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Kiitos ja anteeksi valitukseni.
Einari Keskipörhölä on mies joka ei turhista valita, mutta kun Hannu Karpo karvalakki päässään haastattelee Keskipörhölää hieman tarkemmin hänen elämänkohtaloistaan, kuten valekuolemasta, sota-ajan kokemuksista, äidin, isän ja eräiden muidenkin lähisukulaisten samanaikaisesta kuolemisesta Einarin synnytyksessä, sanoo Einari Keskipörhölä rauhallisena ja kohtaloonsa tottuneena totuuden: "En minä valita, mutta kyrsiihän se kyllä"
http://www.hear.fi/pedia/Einari_Keskip% ... %B6l%C3%A4
http://www.youtube.com/watch?v=VU4WTfTMKSM
:D :D
A man's got to do what a man's got to do.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Vittu Kylli on Karpo ni mää oon Ad Astra
Viimeksi muokannut rapier, Ke Loka 01, 2008 10:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paskanen tukka
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kylli kirjoitti:Kansalaisilla on oikeus antaa palautetta päättäjille jos heitä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Jokaisella on oikeus saada osakseen palvelua ja ymmärrystä. Karpo on pienen ihmisen puolella. Sinunkin.
Sukulaiseni oli Karpo-ohjelmassa joskus vuonna nakki. Kuulema Karpo kusettaa haastateltavaa koko ajan ja laittaa sanoja suuhun. Suomen oma Moore siis.

Karpoa ei kannateta syystä tästä. Häpeä. Et ole pienten ihmisten asialla, vaan huijarin. Huijari-fanina ja selkeänä ihmisvihajaana minun on aika ilmoittaa sinusta KRP:lle.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

rapier kirjoitti:Vittu Kylli on Karpo ni mää oon tää
Apua :shock: :o :shock: Kuka on nyt kuka?
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ei ole kenkään kukaan. Ja kohta ollaan kaikki bännissä OT:stä.
Paskanen tukka
Kylli
Perry Mason

VoDKa kirjoitti:Karpoa ei kannateta syystä tästä. Häpeä. Et ole pienten ihmisten asialla, vaan huijarin. Huijari-fanina ja selkeänä ihmisvihajaana minun on aika ilmoittaa sinusta KRP:lle.
Rakastan sinua(kin). Yhteiskunta ei ole puolellasi mutta Hannu on.
Lukittu