Pariisin olympialaiset 2024
Re: Pariisin olympialaiset 2024
Vaikka Sara Forsberg ei Pariisissa kisailekaan, mielenkiintoinen ja aihetta avartava artikkeli:
Sara Forsberg paljastaa: ”Olen geneettisesti mies”
Kielinaisena julkisuuteen noussut Sara Forsberg kertoo avoimesti intersukupuolisuudestaan sosiaalisessa mediassa.
Somevaikuttaja ja radiojuontaja Sara Forsberg, 29, kertoo Instagram- ja Youtube -tileillään olevansa intersukupuolinen.
Forsberg haluaa puhua aiheesta avoimesti, sillä kokee sen tärkeäksi.
– En ole kertonut teille aiemmin, mutta olen intersukupuolinen. Minulla on Swyerin syndrooma, ja intersukupuolisuuden tietoisuuspäivänä halusin jakaa minun tarinani, Forsberg paljastaa.
– Olen geneettisesti mies, hän jatkaa.
Setan sivujen mukaan intersukupuolisuus tarkoittaa joukkoa erilaisia luonnollisia variaatioita, joissa kehon synnynnäiset sukupuolitetut piirteet, kuten kromosomit, sukuelimet tai hormonitoiminta eivät ole yksiselitteisesti nais- tai miestyypilliset.
Swyerin syndrooma puolestaan on yksi mieshormonin puutostiloista, jonka myötä sikiölle muodostuu naisen sukuelimet. Geenimuutos aiheuttaa myös muun muassa murrosiän puuttumista.
Tutkimuksiin 16-vuotiaana
Youtube-videollaan Forsberg valottaa taustaansa tarkemmin.
Forsberg kertoo, että yläasteen aikana varsinkin pojat kiusasivat ja nimittelivät häntä hoikan ruumiinrakenteensa vuoksi. Somevaikuttaja paljastaa, että alkoi paineesta täyttää rintaliivejään sukilla, kun muilla tytöillä alkoi ilmetä muotoja.
Forsbergin mukaan hän oli 16-vuotias, kun hänen äitinsä vei hänet lääkäriin, sillä murrosiän merkkejä ei ollut näkyvissä. Tutkimuksissa Forsbergiltä ei löytynyt munasarjoja, mutta hän joutui odottamaan ennen, kun selvisi mistä se johtui.
–Lääkäri kertoi minulle, että olin miespuolinen sikiö ja minun oli tarkoitus syntyä pojaksi. Mutta geneettisestä muutoksesta johtuen synnyin naiseksi, Forsberg kertoo.
Tutkimuksissa selvisi samalla, että intersukupuolisuuden vuoksi Forsbergilla oli kaksi kehittymätöntä kivestä. Samalla hän sai tietää, ettei voi koskaan tulla raskaaksi, mikä tuntui hänestä pahalta.
– Nyt, kun aikaa on kulunut ja olen tottunut ajatukseen, se ei haittaa niin paljoa, Forsberg summaa.
Forsbergin avoimuus asiasta on herättänyt runsaasti kiitosta hänen sosiaalisen median tileillään. Monet ovat kehuneet vaikuttajaa tämän rohkeudesta tuoda henkilökohtainen asia ilmi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 9e66e3cf57
Tässä vielä lisää Sarasta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009951725.html
Sara Forsberg paljastaa: ”Olen geneettisesti mies”
Kielinaisena julkisuuteen noussut Sara Forsberg kertoo avoimesti intersukupuolisuudestaan sosiaalisessa mediassa.
Somevaikuttaja ja radiojuontaja Sara Forsberg, 29, kertoo Instagram- ja Youtube -tileillään olevansa intersukupuolinen.
Forsberg haluaa puhua aiheesta avoimesti, sillä kokee sen tärkeäksi.
– En ole kertonut teille aiemmin, mutta olen intersukupuolinen. Minulla on Swyerin syndrooma, ja intersukupuolisuuden tietoisuuspäivänä halusin jakaa minun tarinani, Forsberg paljastaa.
– Olen geneettisesti mies, hän jatkaa.
Setan sivujen mukaan intersukupuolisuus tarkoittaa joukkoa erilaisia luonnollisia variaatioita, joissa kehon synnynnäiset sukupuolitetut piirteet, kuten kromosomit, sukuelimet tai hormonitoiminta eivät ole yksiselitteisesti nais- tai miestyypilliset.
Swyerin syndrooma puolestaan on yksi mieshormonin puutostiloista, jonka myötä sikiölle muodostuu naisen sukuelimet. Geenimuutos aiheuttaa myös muun muassa murrosiän puuttumista.
Tutkimuksiin 16-vuotiaana
Youtube-videollaan Forsberg valottaa taustaansa tarkemmin.
Forsberg kertoo, että yläasteen aikana varsinkin pojat kiusasivat ja nimittelivät häntä hoikan ruumiinrakenteensa vuoksi. Somevaikuttaja paljastaa, että alkoi paineesta täyttää rintaliivejään sukilla, kun muilla tytöillä alkoi ilmetä muotoja.
Forsbergin mukaan hän oli 16-vuotias, kun hänen äitinsä vei hänet lääkäriin, sillä murrosiän merkkejä ei ollut näkyvissä. Tutkimuksissa Forsbergiltä ei löytynyt munasarjoja, mutta hän joutui odottamaan ennen, kun selvisi mistä se johtui.
–Lääkäri kertoi minulle, että olin miespuolinen sikiö ja minun oli tarkoitus syntyä pojaksi. Mutta geneettisestä muutoksesta johtuen synnyin naiseksi, Forsberg kertoo.
Tutkimuksissa selvisi samalla, että intersukupuolisuuden vuoksi Forsbergilla oli kaksi kehittymätöntä kivestä. Samalla hän sai tietää, ettei voi koskaan tulla raskaaksi, mikä tuntui hänestä pahalta.
– Nyt, kun aikaa on kulunut ja olen tottunut ajatukseen, se ei haittaa niin paljoa, Forsberg summaa.
Forsbergin avoimuus asiasta on herättänyt runsaasti kiitosta hänen sosiaalisen median tileillään. Monet ovat kehuneet vaikuttajaa tämän rohkeudesta tuoda henkilökohtainen asia ilmi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 9e66e3cf57
Tässä vielä lisää Sarasta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009951725.html
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Re: Algerialaismies hakkasi Italian naisten nyrkkeilijän olympialaisissa
KOK määrittää sukupuolen PASSIN perusteella.Säde-Sisko kirjoitti: La Elo 03, 2024 5:16 pmTottakai Elina G näin sanoo. Hänkin kuuluu päässänsä vähemmistöön ja uhrin asemaan. Tieteellisiä faktoja tulisi kunnioittaa näissäkin asioissa eikä antaa tunteille tai politiikalle valtaa urheilun määrittelyssä.Susiraja kirjoitti: La Elo 03, 2024 4:58 pm
Elina G sanoo tuossa lausunnossa kaiken olevan ylemmän tahon kieroilua. Il -lehti se oli.
Ja wokeideologian mukaan jokainen voi määritellä itse sukupuolensa omalla ilmoituksella ja saa siten uuden passin.
Tuo Elluhan on itse lesbo ja erittäin kärkäs puolustamaan kaikenmaailman friikkejä. Hänen sanomisillaan ei pitäsi olla mitään painoarvoa, mielipiteistä ohjaa vahva agenda.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
-
Schimanski
- Adrian Monk
URSA kirjoitti: La Elo 03, 2024 9:19 pmVenäjä käyttää taas tätäkin omassa propagandassaan, kun IBA sitä ja wokettajat tätä![]()
Mutta onhan tämä monimutkainen sotku...
Molemmat urheilijat on todettu heidän syntyessään naisiksi, ja he ovat kaikesta päätellen eläneet koko elämänsä naisina. Silti heillä näyttäisi olevan epäreilu ja nyrkkeilyssä jopa terveydelle vaarallinen fyysinen etu muihin naisiin verrattuna.
Inhimillisesti katsottuna tilanne on Khelifille ja Linille hirveä.
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio-
-rikkalapio-
Tämä 100%!Puntari kirjoitti: La Elo 03, 2024 11:30 pm Hyvä esimerkki miten Kremlin koneisto toimii.
IBA on Venäjän ja venälöisten kontrolloima nyrkkeilyjärjestö, josta mm. Suomi on eronut. Myöksin IBA on suljettu olympialaisista.
Algerialainen ja tawainilainen ovat kumpikin nurkkeilleet jo pitkään ja heitä lienee testattu vuosien varrella aieminkin. IBA ei ole kertonut mitään tietoa testeistään ja väitteiden takana ei ole ollut mitään objektiivista näyttöä.
Viime vuonna kumpikin otteli IBA:n turnauksessa, jonka sponsori oli Gazprom. IBA sallii venäläisten osallitumisen otteluihinsa. Kumpikin hylättiin "testitulosten" perusteella vasta voiton jälkeen. Ottelun hävinnyt oli venäläinen nyrkkeilijä.
Kun IBA heitettiin pellolle olympialaisista korrption ja väärinkäytösten vuoksi, nämä syytökset lähtivät leviämään. Levittäjinä olivat ensin venäläiset mediat ja muut Kremliä tukevat tahot.
Idea lienee ylipäätään leimata olympialaiset kisat esimerkiksi "länsimaiden rappiosta", koska Venäjä on suljettu pois kisoista. Samat tahot muuten käynnistivät avajaiskohun, joka sitten levisi kansalliskonervatiivisiin piireihin sellaisenaan myös täällä. Lisäksi samalla yritetään saada unohtumaan miten Venäjä valtiojohtoisella dopingohelmallaan tehosti urheilijoitaan ja väärensi systemaattisesti testituloksia.
Kannattaisi odottaa edes jotain uskottavaa perustelua, siis ihan jotain muuta kuin mielipiteitä. Todellakin, kummankaan ihmisen osalta uraa on ollut jo aiemmin, mutta satti nyt sopivasti lähtemään leviämään. Se ei ole sattuma.
Kerrankin yhden viestin uusi nimimerkki joka puhuu täyttä asiaa. Nythän tosiaan IBA haluaa palkita tämävän luovuttaneen Italialaisen... Putinin huoriahan tämä järjestö on.
Taitaa olla Algerian ainoa nainen joka ei käytä hijabia
99% väestöstä muslimeja
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
Nyt puhuu kohunyrkkeilijä Imane Khelifin isä
Amar Khelif esitti dokumentin, jossa mainitaan Imane Khelifin sukupuoli.
Amar Khelif esitteli tv-kameroilleen Imane Khelifin syntymätodistusta, Aftonbladet kertoo.
– Lapseni on tyttö. Hän kasvoi tyttönä ja on vahva. Kasvatin hänet kovaan työntekoon ja rohkeuteen. Hänellä on voimakas tahto harjoitteluun, Amar Khalif totesi.
Myös uutistoimisto Reuters haastatteli Amar Khelifiä.
– On kunnia olla tällaisen tyttären isä, sillä hän on mestari. Hän kunnioittaa minua ja rohkaisen häntä. Imane on pieni tyttö, joka on rakastanut urheilua 6-vuotiaasta asti.
Amar Khelif esitti myös Reutersillle dokumentin, joka Reutersin mukaan näytti viralliselta.
– Tämä on perheemme virallinen dokumentti, toukokuun 2. päivä 1999, Imane Khelif, nainen. Se on tähän kirjoitettu eikä tämä dokumentti valehtele.
– Nämä kaksi urheilijaa joutuivat Iban äkillisen ja mielivaltaisen päätöksen uhreiksi. Heidät hylättiin vuoden 2023 MM-kisojen loppupuolella ilman asianmukaista menettelyä, KOK toteaa.
https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000010607449.html
Mitä kyseisen maan tuntien niin sieltä saa ostettua itselleen, vaikka paperin missä lukee et olet syntynyt ufoksi.
Todellakin koko olympialaiset alkaa olemaan yksi häpeä tahra.
Luulisi, että tuon tason kilpailuissa tehdään perusteelliset testit osallistujille joiden kohdalla tällainen varteenotettava epäily mahdollisesti piilee.
Silloin vältyttäisiin kaikilta mahdollisilta epäilyiltä. Eikä kenelläkään olisi mitään nokankoputtamista asian tiimoilta.
Jos testot liian korkealla niin silloin ei muuta, kuin lääkitystä turpaan niin silloinhan ne testo arvot saadaan balanssiin.
Amar Khelif esitti dokumentin, jossa mainitaan Imane Khelifin sukupuoli.
Amar Khelif esitteli tv-kameroilleen Imane Khelifin syntymätodistusta, Aftonbladet kertoo.
– Lapseni on tyttö. Hän kasvoi tyttönä ja on vahva. Kasvatin hänet kovaan työntekoon ja rohkeuteen. Hänellä on voimakas tahto harjoitteluun, Amar Khalif totesi.
Myös uutistoimisto Reuters haastatteli Amar Khelifiä.
– On kunnia olla tällaisen tyttären isä, sillä hän on mestari. Hän kunnioittaa minua ja rohkaisen häntä. Imane on pieni tyttö, joka on rakastanut urheilua 6-vuotiaasta asti.
Amar Khelif esitti myös Reutersillle dokumentin, joka Reutersin mukaan näytti viralliselta.
– Tämä on perheemme virallinen dokumentti, toukokuun 2. päivä 1999, Imane Khelif, nainen. Se on tähän kirjoitettu eikä tämä dokumentti valehtele.
– Nämä kaksi urheilijaa joutuivat Iban äkillisen ja mielivaltaisen päätöksen uhreiksi. Heidät hylättiin vuoden 2023 MM-kisojen loppupuolella ilman asianmukaista menettelyä, KOK toteaa.
https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000010607449.html
Mitä kyseisen maan tuntien niin sieltä saa ostettua itselleen, vaikka paperin missä lukee et olet syntynyt ufoksi.
Todellakin koko olympialaiset alkaa olemaan yksi häpeä tahra.
Luulisi, että tuon tason kilpailuissa tehdään perusteelliset testit osallistujille joiden kohdalla tällainen varteenotettava epäily mahdollisesti piilee.
Silloin vältyttäisiin kaikilta mahdollisilta epäilyiltä. Eikä kenelläkään olisi mitään nokankoputtamista asian tiimoilta.
Jos testot liian korkealla niin silloin ei muuta, kuin lääkitystä turpaan niin silloinhan ne testo arvot saadaan balanssiin.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
"97% of the population follows Sunni Islam; the few non-Sunni Muslims are mainly Ibadis from the Mozabite valley at 1.3% (see Islam in Algeria). Christianity in Algeria constitutes about 1% of the total population."
- Liitteet
-
- Tämä on perheemme virallinen dokumentti, toukokuun 2. päivä 1999, Imane Khelif, nainen. Se on tähän kirjoitettu eikä tämä dokumentti valehtele.
- IMG_20240804_182813.jpg (496.66 KiB) Katsottu 1642 kertaa
Kaikki musliminaiset eivät käytä hijabia. Algerian olympiajoukkueessa oli naisedustajia useassa muussakin lajissa, osa hyvinkin paljastavasti pukeutuneita, kuten telinevoimistelussa nojapuilla kultaa vienyt Kaylia Nemour. Siellähän se levitteli haarojaan. No joo, hän toki on ranskalaissyntyinen, mutta koska isä on algerialainen, hän on foorumin kriteerien mukaan muslimi.ASierra kirjoitti: Su Elo 04, 2024 4:07 pm Taitaa olla Algerian ainoa nainen joka ei käytä hijabia99% väestöstä muslimeja
Tuskinpa kukaan mies uskaltaisi lähestyä häntä raiskaus mielessään.ASierra kirjoitti: Su Elo 04, 2024 4:07 pm Taitaa olla Algerian ainoa nainen joka ei käytä hijabia99% väestöstä muslimeja
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Ongelma ei ole testaamisessa vaan sen määrittelyssä, millaisten testitulosten perusteella ihminen pitäisi naisten sarjasta sulkea pois.Anti-Bini Laden kirjoitti: Su Elo 04, 2024 5:59 pm Luulisi, että tuon tason kilpailuissa tehdään perusteelliset testit osallistujille joiden kohdalla tällainen varteenotettava epäily mahdollisesti piilee.
Takavuosina puolalaista pikajuoksija Ewa Kłobukowskaa esim. pidettiin liian miehenä naisten sarjassa kilpailemaan. Mutta sellaiset aika naiselliset aktiviteetit kuin raskaaksi tuleminen ja lapsen synnyttäminen häneltä silti onnistuivat.
Ja sitten on tapauksia, joissa XY-henkilön kroppa kromosomipoikkeaman takia ei reagoi mieshormoneihin millään tavoin. Lapsi näyttää syntyessään täysin tytöltä ja tietenkin määritellän tytöksi, tuntee itsensä tytöksi, ja vaikka kroppa pumpattaisiin täyteen testosteronia, se ei saa aikaan lihaksiston kasvua eikä muitakaan miehistäviä muutoksia. Näitä lienee urheilussa siinä kuin "normaaleja" naisia, eivätkä he saa kromosomistostaan mitään kilpailuetua muihin nähden. Maria José Martínez-Patiño oli aikoinaan yksi tunnettu tapaus, joka jonkin aikaa oli miehenä kilpailukiellossakin.
Ja sitten ihan kromosomistoltaan ns. normaalien naisten keskuudessa on paljon vaihtelua siinä, mikä verran mieshormoneja erittyy. Keihäänheittäjä Trine Hattestadia aikoinaan epäiltiin dopingista kun oli niin korkeat mieshormoniarvot. Hän sitten suostui asumaan useita kuukausia tarkasti kontrolloiduissa oloissa, jotta voisi osoittaa, että hänen kroppansa nyt vain ilman mitään ulkopuolisia pillereitä tuottaa testosteronia niin paljon.
Mitä näille kaikille mahdollisille variaatioille pitäisi tehdä? Tuossa ei edes ole kaikki. Sen päättäminen on se isompi ongelma kuin testaaminen. Tai no joo, testaaminenkin olisi ongelma, jos sitä pitäisi kaikissa mahdollisissa junnusarjoissa jo suorittaa.
-
Schimanski
- Adrian Monk
Rousku kirjoitti: Su Elo 04, 2024 7:47 pmOngelma ei ole testaamisessa vaan sen määrittelyssä, millaisten testitulosten perusteella ihminen pitäisi naisten sarjasta sulkea pois.Anti-Bini Laden kirjoitti: Su Elo 04, 2024 5:59 pm Luulisi, että tuon tason kilpailuissa tehdään perusteelliset testit osallistujille joiden kohdalla tällainen varteenotettava epäily mahdollisesti piilee.
On myös niin että jos nämä rajatapaukset suljetaan pois naisten sarjasta, niin ei niitä voi laittaa miestenkään sarjaan. Ei ole oikein sekään jos eivät voi kilpailla missään.
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio-
-rikkalapio-
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
Miksi pitää olla eri sarjat. Eikös me olla henkilöitä nykyisin kaikki?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Paikallacanis lupus
- Jessica Fletcher
Epäreilua?!? Voi nyyh.Schimanski kirjoitti: Su Elo 04, 2024 8:55 pmRousku kirjoitti: Su Elo 04, 2024 7:47 pmOngelma ei ole testaamisessa vaan sen määrittelyssä, millaisten testitulosten perusteella ihminen pitäisi naisten sarjasta sulkea pois.Anti-Bini Laden kirjoitti: Su Elo 04, 2024 5:59 pm Luulisi, että tuon tason kilpailuissa tehdään perusteelliset testit ---
On myös niin että jos nämä rajatapaukset suljetaan pois naisten sarjasta, niin ei niitä voi laittaa miestenkään sarjaan. Ei ole oikein sekään jos eivät voi kilpailla missään.
Epäreilua kun joku lupaava suomiratanuorukainen ei pääse F-ykkösiin kun ei ole paria miltsiä sijoittaa uraan? Epäreilua kun ei pääse hävittäjälentäjäksi kun silmälasit?
No kun maailma ja elämä ei ole sillai reilua, että paremmin pituutta hyppäävä antaisi 30cm hyvitystä toiselle kilpailijalle jolla on 30mm lyhyemmät jalat?
Minä en nykyään voi "kilpailla" ammatillisella alalla josta minulla on ihan kunnon meriitit, vain kun mulla puuttuu "muodollinen pätevyys". Esimerkiksi pillukaan ei juuri tällä alalla parantaisi tsäänssejäni työllistyä vanhaan ammattiini, eipä auttaisi minulla edes korjausleikkaus then. Mut, mä en valita ettei tää oo reilua.
Mens malus in corpore sano
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
Tälläiselle friikille pitäisi antaa elinikäinen ottelu ja toimitsijakielto. Koska tämähän on selvä tapaus sinänsä, että mieshän tämä friikki on.Rousku kirjoitti: Su Elo 04, 2024 7:47 pm
Mitä näille kaikille mahdollisille variaatioille pitäisi tehdä? Tuossa ei edes ole kaikki. Sen päättäminen on se isompi ongelma kuin testaaminen. Tai no joo, testaaminenkin olisi ongelma, jos sitä pitäisi kaikissa mahdollisissa junnusarjoissa jo suorittaa.
Hän ei itse identifioidu transuksi eikä interiksi. Että pääsee naisia hakkaamaan, saa rahaa perheelle ja kyseenalaista mainetta. Hän ei ole esittänyt minkäänlaisia todistuksia edes siitä, että olisi mitään kromosomipoikkeamia.
"Nyrkkeilyliitto WBO:n varapuheenjohtaja István Kovács sanoi, että Kansainvälinen nyrkkeilyliitto on tiennyt Khelifin biologisesti mieheksi jo vuodesta 2022 lähtien, mutta Kansainvälinen olympiakomitea ei ole reagoinut varoituksiin."
Eli Tokiossa tuli tukkaan 60kg sarjassa 2021 naisilta ja sen jälkeen ei muuta, kuin lihasmassaa keräämään lisää. Ja nyt sitten lihasmassaa saatiin kerättyä lisää ja sarja vaihtui 66kg.
Itse näen varsinaisena ongelmana kamppailulajit tai lähinnä lajit jossa otetaan kontaktia vastustajaan ja fyysinen maskuliinisuus tuo etua kyseiselle osallistujalle, kuten pää esimerkkeinä nyrkkeily, judo, rugby tms.
Jossa on mahdollista saada vakavia aivovammoja eikä kuolemantapauksiltakaan ole vältytty.
Mikäli voimasuhteet ovat täysin eri luokkaa vastustajan kanssa se aiheuttaa potentiaalisen vaaran vastustajalle vakavaan ruumiin vammaan.
Sen takia esimerkiksi nyrkkeilyssä on painoluokat ja niistä ollaan hyvin tarkkoja.
Ja sen takia tälläistä friikki huijaria ei pitäisi päästää ottelemaan naisia vastaan lainkaan.
Kuten tästä kyseisestä friikistä huomaa selkeästi, että testo tasot ovat aivan toista luokkaa kuin vastustajillaan ja maskuliininen olemus paistaa niin selkästi, kuin Naantalin aurinko. Ja siis aivan mieheltähän tuo näyttää ihan, joka kuvassa.
Ehkä sateenkaarenkirjava pride joukko voisi djembe rumpujen säestämänä järjestää näille "friikeille" omat turnajaiset. Tapelkoon siellä keskenään.
PS: Kursivoidussa tekstissä otin kantaa XY kromosomien omistajien potentiaalisiin vaaroihin joita he voivat aiheuttaa vastustajille.
Muuten kantani tähän huijariin, josta on varoittanut jo useampi nyrkkeilyliitto on se, että monoa perseeseen suoraan.
Helkkari sentään, kun nyrkkeilyynkin pitää ottaa väkisin kiintiö transut vai mikä vittu on homman nimi?
Voisin kyllä kannattaa yhtä ainutta avointa sarjaa kaikille kiinnostuneille. Se tietysti olisi nykymuotoisen naisurheilun loppu, pl. ehkä rytminen voimistelu, jossa nykyisellään naiset saavat luontaisesti suuremmasta notkeudestaan etua. Kiinnostuneet voisivat silti tienata rahaa ammattilaisina, sillä kyllähän naisurheilulle katsojia piisaa, kunhan laji on oikea.Keplotteleva konna kirjoitti: Su Elo 04, 2024 9:10 pm Miksi pitää olla eri sarjat. Eikös me olla henkilöitä nykyisin kaikki?
Samalla joutaisivat mennä kamppailulajien ja painonnoston painoluokat. Ei koripallossakaan ole omaa sarjaa kääpiöille. Vammaisurheilu sitten asia erikseen, voisihan sitä edelleen harrastaa jos kiinnostaa. Ehkä naisurheilu voisikin olla jokin testosteronivammaisten sarja siellä.