Meidän kuvat/avattaret :)
Re: avatar
Pidän paljon Tengun avasta. 
-
Se arvoton kansalainen
- Alibin satunnaislukija
Tää on jotenkin lapsellinen omaan makuun mut olkoon paremman puutteessa. Ollu mulla 4 v sitten toisella palstalla et jonkinlainen kotiinpaluu tolla nyt.Aariel kirjoitti:Se arvoton kansalainen - Avatar on ihan järkyttävä, samalla myös todella mahtava
Ja sopiihan tää mun kaltaselle huomionhakuiselle narsistille.
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Kylli ei juurikaan ole näitä vaihdellut. Jos joku on sinun aloittamastasi leikistä ottanut mallia (varastaa jonkun toisen avatarin) niin turha sitä täällä on ruikuttaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Kylli on vaihtanut avatartaan ainakin kuudesti, että älä jauha sontaa. Minä en mitään avatar-leikkiä ole aloittanut, enkä myöskään ruikuttanut. Keskity sinä Kylli vaan nyt töihisi ja ota pari rauhoittavaa niiden lääkärin määräämien lisäksi.Kylli kirjoitti:Kylli ei juurikaan ole näitä vaihdellut. Jos joku on sinun aloittamastasi leikistä ottanut mallia (varastaa jonkun toisen avatarin) niin turha sitä täällä on ruikuttaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kyllillä on ollut kolme avataria tätä ennen. Vaihdoksien välillä on useita kuukausia. Kyllä tämän viimeisimmän sopan aloitti Lece sekoittamalla pakan joeyn avatarilla.
Mitä tulee ruikuttamiseen niin sinähän se täälläkin valitit "avatar-leikistä".
Litot kotona?
Mitä tulee ruikuttamiseen niin sinähän se täälläkin valitit "avatar-leikistä".
Litot kotona?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...