Tyypillistä hermostunut naureskelu myös romaneille, thaikuille, japseille ja teksasilaisille, joilla tapana näyttää koko hammasrivistö.Collie kirjoitti: La Elo 03, 2024 6:56 pm ↑
Vaikuttaa ihan täydeltä psykopaatilta, eikä tuohon mikään älypuhelimen ja netin käyttökielto auta. Tuo naureskelu oikeudessa on jostain syystä tyypillistä käytöstä afroille ja arabeille. Kenties motiivina on rasismi ja sen takia naureskelee.
Ehkä eri maanosien kulttuuriperintö vaikuttaa.
Missähän nuo kuvat on otettu, kun tuo piirretty poolopaita kuva, jossa suu ei näy, oli oikeudessa otettu.
Onko kahdesti ollut julkisuudessa? Laitatteko lähteen? Varmuuden vuoksi. Että varmistuu oikeudessa hampaiden näkyneen.
Kun tämä juttuhan on mennyt ihan feikkiuutisvaikuttamiseksi.
Vakuutan, että psykopaattisuuden kykenee rutinoitunut naamastakatsoja tunnistamaan. Itse olen harjaantunut minfolaisten opissa. Sini Länkisen kuristusmurhaaja Pavel ja Eveliina Lappalaisen mutaanpolkija Otto näyttävät molemmat kuvien mukaan psykoilta. Tosin itse tarvitsen vielä kuvan, jossa näkyvät silmät. Näitä profiilikuvia en vielä hallitse. Silmät ovat sielun peili!