Kiitos Palpuri selvennyksestä.Palpuri kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 8:31 pm …
Lopuksi kiitokset kaikille jotka ovat asian eteen vaivaa nähneet ja olleet hengessä mukana.
Mun mielestä hyvä asia on se, että Jani vihdoin kohtasi Elinan ja vastasi kysymyksiin, joita Elina sai esittää. Hienoa, että tämä keskustelu on nauhoitettu ja poliisiin hallussa. Asia on varmasti Elinaa vaivannut vuosikaudet niin on varmasti helpottavaa saada edes jonkinlaisia vastauksia. Tämä heidän välinen keskustelu olisi tietysti pitänyt käydä heti silloin kun Antti oli kadonnut, eikä lähes 18 vuoden päästä tapahtuneesta.
Tässä tapauksessa muistaakseni oli heti katoamisen jälkeen juurikin se ongelma, että kukaan ei halunnut Elinan kanssa tuosta illasta edes keskustella. Tämä on todella erikoista. Jos mietitte omia kaveriporukoitanne, että joku katoaisi ja tämän jälkeen kukaan ei puhu kadonneen omaisille niin tämä mielestäni kertoo hyvin selkeästi sen, että jotain hämärää tässä on tapahtunut. Jotain sellaista mikä halutaan salata ja vältellään joutumasta keskusteluun. Kyllä normaalit ystävät tekisi kaikkensa ja auttaisi, että kadonnut löytyisi, mutta kun kukaan ei näin toiminut niin jotain tässä salataan taatusti. Sitten kirsikkana kakun päälle poliisin käytös ja toiminta heti katoamisen jälkeen oli myös todella erikoista. Tässä Antin katoamisessa on sattunut niin monta outoa ja erikoista tapahtumaa, että kaikki ei vaan ole kunnossa. Poliisi todella uskoo, että kokenut metsässä liikkuja eräopas Antti olisi kävellyt metsään ja kadonnut niin eihän tälle Poliisin päätelmälle voi kun nauraa. Itsekin toivonut vuosikaudet sitä, että kumpa KRP ottaisi tästä tapauksesta kopin ja aloittaisi kunnon tutkinnan.
Yhdyn aiempiin kirjoituksiin koirasta, joka oli Antille rakas. En myös usko, että hän olisi koiran noin vain jättänyt, jos olisi halunnut tehdä itsemurhan. Itselläni on koira ja olen myös vakavasta masennuksesta kärsinyt. Vaikeita aikoja on menneisyydessä. Kun tätä asiaa miettii niin, että jos haluaisi päättää elämän niin koiraa en yksin jättäisi. Se on satavarma asia.
Mun mielestä Elina ei ole myöskään kenellekkään mitään velkaa.
Kaikki tai noh ainakin suurinosa meistä täällä haluaa vain auttaa ja osa on varmasti käyttänyt tapauksen läpikäymiseen tai tutkimiseen hurjan paljon aikaa. Itsekin olen jäänyt tähän tapaukseen koukkuun ja on pakonomainen tarve aina vähän väliä tulla lukemaan ketjua, että onko tästä mitään uutta. Itseäni ja varmasti lukuisia muitakin ketjun lukijoita kiinnostaisi kaikki uusi faktapohjainen tieto, joten jos Palpuri millään muistaa ja jaksaa edes joskus tänne välittää Elinan kuulumisia (jos on jotain uutta infoa) niin olisin itse ainakin super kiitollinen.