Melko säälittävää, eli joku trolli editoi itse alkuperäisen videon kuvakaappauksen päälle ylimääräisen henkilön kyltin kanssa, että pääsee sitten "todistamaan" koko tilaisuuden lavastetuksi... ja trumpin kannattajiin tuokin uppoaa kuin väärä rahaBrass kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 1:53 pm Tuo on jonkun TikTok trollin aikaansaannoksia. Tuossa videota tilaisuudesta.
Aika monet haluavat New World Orderia ja maailmansosialismia.Picaro kirjoitti: To Elo 08, 2024 12:33 amNauran itsekin jos polvistuva wokettaja nousee pressaksi äärikommunistin kanssa. On kyllä maailman kirjat muuttuneet kun jenkit ja länsi on vasemmalla ja neuvostoliitto onkin äärioikeistoa. Maailma leikkii näköjään rosvoa ja poliisia ja nyt on osat vaihtuneetSamira kirjoitti: To Elo 08, 2024 12:22 am Kyllä mä nauran, jos Kamalasta tulee pressa. Trumpin mielestä vaalit ovat silloin taas varastettu ja väärennetty. Kannattajansa täällä ja USA:ssa kaakattavat taas aivot nollatilassa kuinka ne ihan oikeasti varastettiin, että ”odottakaahan vaan”![]()
![]()
Älähän nyt, olihan siellä Mr Brown helikopterissa Trumpin kanssa. Vanha mies kun Trump on, niin eihän sitä voi muistaa, että se oli eri Brown, joka deittaili Kamalaa. Ja ei se helikopteri tehnyt pakkolaskua. Eikä tämä Brown kertonut mitään Kamalasta. Muuten kaikki oli totta (pienellä varauksella), koska Trump puhuu aina totta.Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 4:10 pm
Trump muuten puhui pressissään myös itse keksimästään helikopterin hätälaskusta, jossa melkein kuoli. Jokohan jossain kohtaa aletaan olemaan lähempänä sitä, että trumpistitkin alkaa joukolla ymmärtämään, että miten täynnä paskaa tuo äijä on? Onko toiveajattelua?
Ilman muuta. Sehän näyttää juuri nyt ihan mahdolliselta ja onhan se Trumpille kauhea paikka. Vielä muutama viikko sitten oli rallattelemassa varmaan voittoon, mutta silmänräpäyksessä tilanne muuttui.Pad kirjoitti: La Elo 10, 2024 4:05 pm
Hän siis pelkää niin paljon häviävänsä että toivoo vastaehdokkaan luovuttavan kisan. Olisiko jopa niin, että hän ei enää edes itse usko voittavansa?
Silti Trumpilla on takaportti, silläHarris johtaa Wisconsinissa, Pennsylvaniassa ja Michiganissa neljällä prosenttiyksiköllä luvuin 50–46, kertoo lehden ja Siena College -yksityiskoulun tutkimus.
Harrisin luvut ovat paremmat kuin mitä presidentti Joe Bidenille mitattiin samoissa osavaltioissa, jopa ennen kuin Bidenin ehdokkuus romuttui surkeasti sujuneessa vaaliväittelyssä.
Harrisin ja demokraattien ongelmaksi saattavat kuitenkin muodostua näissäkin osavaltioissa kaksi vaalien keskeistä asiaa: talous ja siirtolaisuus. Enemmistö todennäköisistä äänestäjistä uskoi kysyttäessä Trumpin pystyvän hoitamaan nämä asiat Harrisia paremmin.
Helikopterijutussakin taisi sitten sen verran olla perää, että helikopteri joutui teknisen vian takia tekemään ylimääräisen laskun. Tosin kenenkään henki tai edes terveys ei ollut uhattuna, eikä keskustelu Harrisista ollut totta.Brass kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:07 pm John Bolton taisi joskus sanoa, ettei Trump koskaan valehtele, vaan hän kertoo asiat niin kuin ne hänen mielestään parhaimmalta tuntuvat hänen itsensä kannalta. Trump kun ei tunne mitään eroa totuuden ja valheen välillä.