Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
loneliness kirjoitti:Kuinka pitkä työ- tai koulupäivä tänään?
11h.
Chopper kirjoitti:Monta kaljaa viikonloppuna ?
Nada.
Monelta koulu/työpäiväsi päättyy tänään?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
No nyt tulee mieleen viime vuonna, jolloin silloisen työpaikkani johtaja lähetti kaikille sähköpostiviestin kertoakseen (muka) tekemästäni virheestä. Kiukkua pahensi se, ettei sille voinut sanoa mitään, johtaja kun oli. Ja rasittavat "inkuvinku kiltti tyttö" -tyyppiset työkaverit olivat vain kauhuissaan siitä, miten kiukkuinen olin ja olivat sitä mieltä, että minun olisi pitänyt pystyä lukemaan pomon ajatuksia ja välttämään se muka-virhe.
Nykyisessä duunissa voisin kyllä antaa palautetta johtajallekin, luojan kiitos.
Haistattelen, huudan ja saatan tempaista jonkin esineen seinään ja painelen sitten yksin murjottamaan jonnekin kunnes lepyn, palaan ja pyydän anteeksi/yritän selvittää asian. Onneksi hermostun nykyään harvoin ja lepyn aina nopeasti.
Oletko ikinä valehdellut antaneesi anteeksi vaikket olekaan ja odottanut sopivaa tilannetta ottaa vanha riita esiin?